UPC Polska podało swoje wyniki za IV kw. i cały 2019 r.
Na koniec czwartego kwartału liczba cyfrowych usług wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 4% i wyniosła 3 167 600.
Baza klientów urosła o 36 600 do 1 483 800, w tym o 13 200 w ostatnim kwartale, który był jednocześnie 5 z rzędu ze wzrostem.
Internet 1 Gbps objął swoim zasięgiem 2 miliony gospodarstw domowych (66% zasięgu sieci), a średnia prędkość internetu, z której korzystają klienci, wzrosła do 250 Mb/s.
84 000 nowych mieszkań znalazło się w zasięgu sieci UPC, która dociera już do 3 547 800 gospodarstw domowych.
Na koniec 2019 roku 1 483 800 klientów UPC Polska korzystało z 3,167,600 cyfrowych usług:
W IV kwartale 2019 liczba użytkowników internetu wzrosła o 18 200, do poziomu 1 229 600, co stanowi 58 100 więcej w ujęciu rok do roku. Liczba użytkowników modemu Connect Box była wyższa o 104 000 i wyniosła 704 000 na koniec 2019 roku.
Liczba subskrybentów cyfrowej telewizji wzrosła o 6 200 w IV kwartale i o 26 000 w ujęciu rocznym, co dało łącznie 1 067 000. Liczba użytkowników platformy Horizon, w porównaniu z rokiem poprzednim, była wyższa o 88 000 i wyniosła 731 000.
W 2019 roku UPC Biznes odnotowało 12% wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego. Wynikał on przede wszystkim z pozyskiwania nowych klientów, których liczba wzrosła o prawie 9 000.
Poland | ||
Homes Passed | 3,547,800 | |
Fixed-Line Customer Relationships |
1,483,800 | |
Internet Subscribers |
1,229,600 | |
Video | Basic Video Subscribers |
196,600 |
Enhanced Video Subscribers |
1,067,000 | |
Total Video |
1,263,600 | |
Telephony Subscribers |
674,400 | |
Total RGUs |
3,167,600 | |
Total Mobile Subscribers |
9,000 |
Poland | ||
Homes Passed | 23,100 | |
Fixed-Line Customer Relationships |
13,200 | |
Internet Subscribers |
18,200 | |
Video | Basic Video Subscribers |
12,600 |
Enhanced Video Subscribers |
6,200 | |
Total Video |
18,800 | |
Telephony Subscribers |
(4,600) | |
Total RGUs |
32,400 | |
Total Mobile Subscribers |
4,100 |