Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
18 listopada 2024
Na koniec III kwartału 2021 r. UPC miało 3 307 200 abonamentów cyfrowych.
Liczba klientów operatora wzrosła w trzecim kwartale o 13 100 do 1 548 500.
Nastąpił wzrost liczby subskrypcji usługi internetowej o 16 500 do 1 325 600.
W III kwartale 2021 r. UPC powiększyło bazę abonentów telewizji cyfrowej o 17 900 do poziomu 1 372 900 subskrypcji.
UPC pozyskało też 10 700 nowych klientów telefonii komórkowej, docierając do 116 100 użytkowników mobilnych.
Operator kablowy zwiększył zasięg sieci o 14 900 gospodarstw domowych do łącznie 3 684 300 domostw.
UPC zwiększyło średnią prędkość internetu, przekraczając 390 Mb/s na użytkownika.
Poland | ||
Homes Passed | 3,684,300 | |
Fixed-Line Customer Relationships |
1,548,500 | |
Internet Subscribers |
3,307,200 | |
Video | Basic Video Subscribers |
1,325,600 |
Enhanced Video Subscribers |
288,000 | |
Total Video |
1,084,900 | |
Telephony Subscribers |
1,372,900 | |
Total RGUs |
608,700 | |
Total Mobile Subscribers |
116,100 |
Poland | ||
Homes Passed | 14,900 | |
Fixed-Line Customer Relationships |
13,100 | |
Internet Subscribers |
24,200 | |
Video | Basic Video Subscribers |
16,500 |
Enhanced Video Subscribers |
14,800 | |
Total Video |
3,100 | |
Telephony Subscribers |
17,900 | |
Total RGUs |
(10,200) | |
Total Mobile Subscribers |
10,700 |