W związku z docierającymi do UKE informacjami, że usługi operatora MVNO Vecton Mobile są niedostępne dla użytkowników końcowych, urząd prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające.
Marka Vecton Mobile należy do firmy Mundio Mobile. W Polsce Mundio korzystało z sieci T-Mobile.
Użytkownicy Vecton Mobile, zarówno w sprawie braku możliwości wykorzystania zakupionych doładowań jak i reklamacji z żądaniem wypłaty odszkodowania z tytułu niewykonania/braku świadczenia usług przez dostawcę (w tym przypadku Mundio Mobile), powinni kontaktować się ze spółką drogą pocztową i przesyłać reklamację na adres: Mundio Mobile Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 56C, 00-803 Warszawa lub elektronicznie: support@vectonemobile.pl. Korespondencja ta może być również kierowana do wiadomości UKE.
Abonenci operatora Vecton Mobile, którzy ubiegają się o zwrot niewykorzystanych środków, pozostałych w dniu zawieszenia świadczenia usług na rzecz abonentów – według zapewnień spółki – otrzymają taki zwrot na podane konto bankowe.