VECTRA rozpoczęła promocję zintegrowanych pakietów usług. Nowi klienci, którzy zdecydują się na wykupienie jednocześnie dwóch lub trzech usług VECTRY mogą liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. Operator przygotował także ofertę promocyjną dla dotychczasowych abonentów.
Podstawową zasadą promocji „W paczce najtaniej” jest to, że nowi klienci w okresie promocyjnym będą płacili tylko jeden abonament za wszystkie usługi, znacznie premiujący korzystanie z oferty łączonej. Opłata aktywacyjna to 1 zł brutto. Ponadto, VECTRA nie pobiera opłat cząstkowych - abonament naliczany jest dopiero od początku kolejnego miesiąca kalendarzowego od daty podpisania umowy. Promocja „W paczce taniej” będzie trwała do końca roku.
„Możemy śmiało powiedzieć, że VECTRA posiada jedną z najbardziej konkurencyjnych ofert dostępnych obecnie na rynku. Zależy nam na tym, aby klienci przekonali się, że wariantem najbardziej opłacalnym finansowo jest korzystanie z tzw. paczek usług” – mówi Krzysztof Burmer, dyrektor departamentu sprzedaży i obsługi klienta VECTRA SA. – „Przygotowaliśmy kilkadziesiąt kombinacji pakietów telefonicznych, internetowych i telewizyjnych. Nasza oferta jest dzięki temu bardziej elastyczna i łatwiejsza w dostosowaniu do indywidualnych możliwości i potrzeb abonentów – dodaje Krzysztof Burmer.
Dla przykładu, cena za pakiet zawierający usługę dostępu do telewizji kablowej, Internetu oraz telefon to wydatek w wysokości 89 pln miesięcznie. Natomiast za „paczkę” zawierająca telewizję kablową i Internet klient zapłaci 69 pln miesięcznie.
Promocji „W paczce najtaniej”, skierowanej do osób, które nie są związane żadną umową lojalnościową z VECTRĄ, towarzyszy także specjalna oferta dla obecnych abonentów. Operator zaproponował im nowe, niższe ceny usługi dostępu do internetu oraz większy wybór okresów lojalnościowych. Dzięki temu dotychczasowi abonenci mogą przejść na umowę z 8-, 12-, 24- lub 36-miesięcznym okresem lojalnościowym i w zależności od tego korzystać z zasobów internetu po bardziej konkurencyjnych stawkach.
Z internetu VECTRY obecnie korzysta ok. 75 tys. abonentów w 60 miastach Polski. VECTRATEL jest dostępny w 30 miejscowościach. VECTRA planuje także uruchomienie nowych usług multimedialnych, m.in. telewizji cyfrowej.