Vectra – najbardziej cyfrowa

Newsy
Żródło: VECTRA
Opinie: 2

14 września rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna sieci kablowej Vectra, prowadzona pod hasłem „Vectra – najbardziej cyfrowa”. W stolicy – w związku z wejściem Vectry na warszawski rynek – kampania będzie bardziej intensywna i wzbogacona o większą ilość kanałów komunikacji.



Promocja ogólnopolska oparta jest o szeroko-zasięgową, intensywną kampanię telewizyjną (kanały TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), prasę ogólnopolską (głównie tygodniki i magazyny), a także intensywną kampanię prowadzoną w Internecie. Nowa promocja to możliwość zamiany pakietów na wyższe za niewiele więcej, a do tego bogata oferta programów cyfrowych, w tym aż 11 w wysokiej rozdzielczości, szybki Internet, który w nocy przyśpiesza czterokrotnie oraz jeszcze więcej darmowych minut na rozmowy telefoniczne. Klienci mogą skorzystać z zakupu każdej usługi oddzielnie lub wybrać pakiety składające się z dwóch lub trzech usług w atrakcyjnych cenach. Wybierając usługi w pakietach, oprócz niższych cen, Klienci otrzymają dodatkowo bonusy: np. jeden z czterech dostępnych pakietów tematycznych (Canal+, HBO, Sport na ostro, Erotyczny), modem Wi-Fi, zwiększoną prędkość wysyłania danych przez Internet, abonamenty telefoniczne lub paczki darmowych połączeń na telefony komórkowe, za 1zł brutto każdy.

W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem realizacji na frontlightach, citylightach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Dodatkowo launch marki w stolicy wspierać będzie lokalna kampania radiowa. „W połowie sierpnia rozpoczęliśmy sprzedaż naszych usług w Warszawie pod marką Vectra. Dlatego też zaplanowaliśmy tam wzmożone działania marketingowe, dzięki którym nasza marka zaistnieje w świadomości i w domach mieszkańców stolicy” – mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu Vectra S.A.

Ogólnopolska kampania mediowa o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym potrwa do końca roku. W okresie przedświątecznym planowane są również niestandardowe działania BTL.

Kreację przygotowała agencja reklamowa BBDO z Warszawy. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Dom Mediowy MediaCom.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    moro pisze: 2009-09-14 20:26
    No to zobaczymy jak się Vectra spisze w Warszawie. Mam nadzieje, że napsuje trochę krwi UPC i Astrerowi, którzy chyba za pewnie się poczuli i słabo się starają o klientów promocjami.
    0
  • Users Avatars Mini
    desperados pisze: 2009-09-15 13:46
    vectra rządzi!!! od dawna w wawie na nia czekalem :-)))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: