Wystartowała kampania reklamowa nowej oferty cyfrowej VECTRY. 1 października br. VECTRA wprowadziła duże zmiany do swojej oferty telewizji cyfrowej. Widzom zaproponowano m.in. nowe pakiety programowe oraz 13 zupełnie nowych programów telewizyjnych. Wszystkie nowości można otrzymać w ramach promocji „Dajemy więcej”, która potrwa całą jesień. Promocja jest wspierana przez wieloelementową kampanię reklamową, która ruszyła 6 października.
Za projekt i opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Schulz z Krakowa. Agencja wymyśliła także i realizuje działania ambientowe oraz zaplanowała i zakupiła czas antenowy w telewizji ogólnopolskiej. Natomiast kampanię internetową (planowanie i zakup) powierzono firmie Innovations z Warszawy.
Szczegóły kampanii:
- telewizja - spoty reklamowe w telewizji ogólnopolskiej TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN7 oraz w programach telewizji lokalnych, docierających do abonentów VECTRY w 60 miejscowościach,
- internet – banerowa kampania geotargetowana oraz e-mailing do użytkowników poczty (wp.pl, onet.pl, portale miejskie),
- ambient media - działania door-to-door, konkurs na hasło promujące nowy produkt „Pakiet Platynowy”, w którym obok abonentów VECTRY mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy obszarów objętych usługą TV cyfrowej (rejestracja na firmowej stronie www operatora),
- lokalny outdoor i lokalne ekspozycje,
- BTL - door-to-door, plakaty