Vectra przygotowała dla abonentów sieci Spray specjalną ofertę telewizji cyfrowej na powitanie ich w gronie swoich klientów. Już od połowy sierpnia z usługi Vectry, drugiego pod względem liczby abonentów operatora w Polsce, będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy.
„Już pod koniec czerwca zaczęliśmy informować klientów sieci Spray o formalnej zmianie operatora, a przede wszystkim o przygotowaniu specjalnej oferty telewizji cyfrowej, którą w pierwszej kolejności zadedykujemy warszawskim abonentom – mówi Krzysztof Burmer, dyrektor operacyjny Vectry. Bogata oferta programowa to tylko jedna z wielu korzyści jakie otrzymają klienci Spray - dodaje. Nowa oferta to również dodatkowe funkcjonalności dekoderów cyfrowych, między innymi elektroniczny przewodnik po programach, oryginalne wersje językowe i wiele innych.”
Wprowadzenie nowych funkcjonalności oraz zwiększenie oferty dostępnych programów telewizyjnych wymaga jednak m.in. zmian w obecnym układzie programowym, zwolnienia częstotliwości na łączach analogowych oraz przestrojenia dekodera cyfrowego. „Z wyprzedzeniem informowaliśmy Klientów o zachodzących zmianach, wysyłając m.in.: informacje o dostępnych pakietach telewizyjnych, wykaz kanałów, czy też szczegółową instrukcję, umożliwiającą samodzielne przestrojenie dekodera. Ponadto na każde nasuwające się klientom pytanie nasi konsultanci odpowiedzą merytorycznym wsparciem.”
Dodatkowo uruchomiony został specjalny serwis internetowy www.dajemywiecej.pl dedykowany dla klientów Spraya. Wszyscy zainteresowani znajdą tam wszelkie niezbędne informacje dotyczące nowych usług, funkcjonalności, a także będą mogli umówić się z konsultantem Vectry na wymianę dekodera i formalne przepisanie usługi.
Proces integracji usług sieci Spray oraz Vectra jest początkiem wejścia na warszawski rynek drugiego pod względem liczby abonentów operatora w Polsce. „6 sierpnia rozpoczęliśmy testy abonenckie dla usługi telewizji cyfrowej. Po ich zakończeniu, 18 sierpnia nasza oferta dostępna będzie już dla wszystkich Abonentów Spray. Szczegóły zaplanowanych promocji zdradzimy już niebawem” – podsumowuje Krzysztof Burmer.
Grupa VECTRA (www.vectra.pl) to drugi pod względem liczby abonentów operator kablowy w Polsce, dostawca usługi triple play. Obsługuje 740 tys. klientów w 155 miastach na terenie całego kraju. W ofercie VECTRY, obok 139 programów telewizyjnych oferowanych w technologii cyfrowej, także w jakości HD oraz 50 programów realizowanych przez niezależne telewizje lokalne, znajduje się usługa szerokopasmowego dostępu do internetu oraz usługa telefonii stacjonarnej. Dzięki unikalnej na polskim rynku ofercie kablowej telewizji cyfrowej, VECTRA zdobyła 220 tysięcy abonentów i jest krajowym liderem tej usługi. Odbiorcami szerokopasmowego dostępu do internetu VECTRY jest 225 tys. gospodarstw domowych. Z telefonu VECTRY korzysta 55 tys. abonentów.