Dom mody Versace ogłosił wprowadzenie na rynek urządzenia Versace Unique opracowanego we współpracy z ModeLabs Group. Jest to pierwszy na świecie dotykowy telefon komórkowy i urządzenie multimedialne w jednym, który będzie dostępny w sieciach sprzedaży ekskluzywnych zegarków i wyrobów jubilerskich oraz w butikach Versace na całym świecie od początku czerwca 2010 r.
Versace Unique łączy wszystkie funkcje niezbędne w pracy i życiu osobistym. Jest wykonany z doskonałych materiałów, montowanych ręcznie we Francji i opracowane zgodnie z najwyższymi standardami, jakie muszą spełniać wszystkie produkty Versace. Front urządzenia jest wykonany ręcznie z najwyższej klasy ceramiki, z delikatną ramką z wykończeniem z 18 karatowego złota lub inkrustacją ze stali nierdzewnej 316L. Tylna część jest pokryta ręcznie obrobioną skórą najwyższej jakości, z wytłoczonym znakiem firmowym — głową Meduzy.
Wykonany z szafiru krystalicznego ekran Versace Unique to największa pojedyncza część z tego materiału najwyższej klasy, jaka kiedykolwiek została wyprodukowana na użytek klientów. Jest on odporny na zadrapania, gładki i szybko reaguje na dotyk, zapewniając precyzyjną obsługę dotykowego interfejsu telefonu.
Za bogatym wyglądem telefonu Versace Unique kryje się świat zaawansowanej technologii stworzonej przez LG, gwarantującej idealne połączenie piękna z funkcjonalnością. Versace Unique ma wszystkie funkcje telefonu z obsługą sieci 3G, klienta poczty e-mail, odtwarzacza multimedialnego, bogato wyposażonego aparatu fotograficznego z rozdzielczością 5 megapikseli i lampą błyskową oraz netbooka. Urządzenie pozwala odtwarzać pliki przez 30 godzin i zostało wyposażone w nowatorską technologię dźwięku przestrzennego Dolby Mobile w celu zapewnienia wysokiej jakości dzwonków, plików mp3 i wideo.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.versace.com/mobile.
ModeLabs Group zajmuje się wszechstronnym i elastycznym projektowaniem, opracowywaniem oraz sprzedażą telefonów komórkowych, akcesoriów i usług na rzecz operatorów telefonicznych, sprzedawców detalicznych i marek.
Działalność firmy koncentruje się wokół dwóch strategicznych działów:
• Dział produkcji ModeLabs łączy doświadczenie w opracowywaniu produktów z wiedzą technologiczną, aby umożliwić luksusowym markom (takim jak Dior, TAG Heuer i Versace) tworzenie własnych serii telefonów komórkowych, akcesoriów i usług, oraz zajmuje się ich dystrybucją w domach towarowych, domach mody oraz sklepach z zegarkami i biżuterią na trzech kontynentach.
• Dział Dystrybucji ModeLabs specjalizuje się na rynku francuskim w dziedzinie dystrybucji telefonów komórkowych i akcesoriów. Prowadzi działalność we wszystkich sektorach dystrybucji, takich jak: sieci, wirtualni operatorzy komórkowi, centra handlowe, specjaliści ds. telekomunikacji, inni sprzedawcy detaliczni oraz e-biznes.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.modelabs.com