W ciągu 3 miesięcy prawie 150 tys. klientów Virgin Mobile zarejestrowało swój numer.
Ustawowy obowiązek rejestracji numerów w ofercie na kartę był wprowadzany w ekspresowym tempie. Mimo tego poradziliśmy sobie bez własnej sieci sprzedaży i obecnie już niemal 35% klientów zarejestrowało swój numer w Virgin Mobile. Cały proces przebiega bardzo sprawnie, a my z naszej strony dołożyliśmy wszelkich starań, aby rejestracja była dla użytkownika wygodna i bezpieczna. – mówi Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile.
Kartę Virgin Mobile można zarejestrować w 1785 kioskach sieci RUCH, 85 punktach Telakces, na wszystkich 190 stacjach Statoil, w 693 lokalizacjach sieci Inmedio, Relay, Virgin, 1Minute i w 4031 niezależnych punktach partnerskich. W każdym z blisko 7 tys. punktów w całej Polsce można zarejestrować karty już aktywne oraz nowe.