Dzisiaj startuje nowa kampania wizerunkowa sieci Era „Warto być z Erą". Dwa 45-sekundowe spoty telewizyjne pokazują przykłady ważnych wydarzeń w życiu różnych osób, którym towarzyszy Era. Kampania zachęca do pozostania z siecią i korzystania z jej różnorodnych usług, jak również z pomocy i doradztwa profesjonalnej obsługi klienta.
Sieć Era otrzymała wiele nagród i wyróżnień w niezależnych rankingach konsumenckich potwierdzających zaufanie i satysfakcję klientów. Dodatkowo, cieszy się ona od dłuższego czasu jednym z najniższych - nawet na skalę międzynarodową - wskaźników rezygnacji użytkowników.
„Działania sieci Era zawsze miały na celu ułatwienie kontaktu z najbliższymi tak, aby w każdym momencie można było dzielić się swoimi sprawami i emocjami. Wprowadzając nowe, proste w obsłudze, produkty i usługi, dokładamy wszelkich starań, aby klienci chcieli z nami zostać" - mówi Wojciech Kliniewski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej PTC.
Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji ATL w Departamencie Komunikacji Rynkowej PTC wraz z agencją G7. Kampania emitowana będzie we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych - ogólnopolskich i tematycznych.