Zasady promocji „WIELKA OSZCZ” dla obecnych klientów Plusa. Promocja „WIELKA OSZCZ” będzie obowiązywać w Plusie od 4 stycznia br.
Dostępne płatne typy produktów:
- Pakiet Minut - do wykorzystania na krajowe połączenia do wszystkich operatorów komórkowych i stacjonarnych,
- Pakiet Minut Plus - do wykorzystania na krajowe połączenia w sieci Plus i na stacjonarne,
- Pakiet Minuty/SMSy - do wykorzystania na krajowe połączenia i SMS do wszystkich operatorów komórkowych i stacjonarnych,
(Istnieje możliwość wyboru tylko jednego typu produktu z powyższych;)
Istnieją pakiety do wyboru gratis:
- Pakiet Darmowe Wieczory i Weekendy - do wykorzystania na krajowe połączenia w sieci Plus i na stacjonarne wykonywane wieczorami i w weekendy,
- Pakiet Bezpłatna 5tka - do wykorzystania na krajowe połączenia w sieci Plus i na stacjonarne,
- Dodatkowy Pakiet Minut do Wszystkich - do wykorzystania na krajowe połączenia do wszystkich operatorów komórkowych i stacjonarnych,
Wielkości pakietów są różne i zależą od wybranej wartości abonamentu oraz długości okresu karencji;
Pakiety dostępne są z Umową na 12 lub 18 miesięcy;
W przypadku wyboru oferty na 18 miesięcy, po 6 miesiącach od dnia zawarcia Umowy Klient może skorzystać z innej oferty lojalnościowej, np. wymiany aparatu lub innej aktualnie dostępnej;
Dostępne w ofercie pakiety mają z zasady podobną funkcjonalność:
- są przydzielane przez taką liczbę okresów rozliczeniowych jak okres karencji za wyjątkiem taryfy TanioRozmownej 45 (w przypadku pakietu gratis Do Wszystkich i Darmowe Wieczory i Weekendy jest przydzielany tylko na 9 miesięcy),
- w przypadku przydzielenia w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, naliczane będą od 1 dnia okresu rozliczeniowego,
- odnawiają się automatycznie,
- są do wykorzystania w ciągu kolejnych 4 pełnych okresów rozliczeniowych (wliczając pierwszy okres rozliczeniowy, w którym został przyznany), po upływie tego okresu niewykorzystana część przypada,
- niewykorzystane jednostki przechodzą na kolejne 3 miesiące;
- są wykorzystywane przed pakietami taryfowymi;
Po podpisaniu Umowy w ramach właściwej dla wybranego typu produktu Promocji, w okresie karencji Abonent:
- nie może zawiesić świadczenia usług,
- nie może przenieść praw i obowiązków wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na inną osobę bez zgody Polkomtel (zmiana taryfy, transfer numeru telefonicznego na inne konto Abonenta oraz przeniesienie praw i obowiązków wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, powoduje utratę prawa do korzystania z Pakietu oraz utratę niewykorzystanej części z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych. Utrata Pakietu nie wpływa na zobowiązania Abonenta wynikające z Umowy),
- nie może zmienić taryfy na taryfę z niższą opłatą stałą,
- w przypadku wyboru oferty na 12 miesięcy nie może skorzystać z Programu Wymiany Aparatów ani zamienić Pakietu na inną bonifikatę,
- w przypadku wyboru oferty na 18 miesięcy, i dokonaniu jej zmiany po 6 miesiącach, traci benefity wynikające z dotychczasowej umowy.