Prezes TP, Maciej Witucki, w magazynie Computerworld odpowiedział dlaczego jego firma nie potrafiła do tej pory sprzedawać usługi TVoverDSL:
Computerworld: Dyskutuje się dużo na temat usług, które miałyby wypełnić szerokie pasma. W ofercie TP od roku jest telewizja dostępna przez łącze DSL. France Telecom podało, że liczba waszych klientów to na razie ok. 20 tys. Czy to nie za mało? Jaki to jest sygnał?
Usługę telewizji TP (multipakiet tp) wprowadziliśmy rok temu w bardzo niedojrzałej formie. Wstrzymałem sprzedaż tego produktu na początku 2007 r. Usługa była przyjmowana fantastycznie przez klientów, jednak tylko przez pasjonatów, którzy przebili się przez skomplikowany proces jej uruchomienia. Obecnie rozbudowaliśmy zasięg usługi. Jest już dostępna w 41 miastach, zmieniliśmy proces obsługi klienta. Twierdzę, że nasza usługa triple play jest najlepsza, bo kto inny w Polsce może zaoferować telewizję cyfrową plus ponad 1000 filmów dostępnych na żądanie oraz gry w tak atrakcyjnych cenach? Tego nie daje nikt i to jest nasza tzw. killer-application, bez konieczności instalowania anteny satelitarnej na dachu domu. Podejmujemy wyzwanie, aby wytłumaczyć klientom, na czym polega nasza oferta poprzez hasło TP = TV. Ruszyliśmy z akcją promocyjną i liczymy, że pozyskamy wielu nowych klientów. Zresztą doświadczenia innych operatorów europejskich, np. właśnie France Telecom, pokazują, że dopiero w drugim roku promowania usług triple play zainteresowanie klientów nimi wzrasta znacząco.