11 lipca br. z okazji XVII pielgrzymki Rodziny Radia Maryja na Jasną Górę wystartuje nowa telefonia komórkowa "wRodzinie" - wspólne przedsięwzięcie Fundacji Lux Veritatis i firmy CenterNet.
Telefonia wRodzinie ma służyć pomocą we wzajemnej komunikacji oraz utrzymaniu bliskich więzi społeczności skupionej wokół Radia Maryja, TV Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, Naszego Dziennika oraz Fundacji Nasza Przyszłość.
Logo marki wRodzinie przedstawiająca rodzinę na tle globu symbolizuje znaczenie rodziny w świecie i dla świata. Wykorzystana kolorystyka ma podwójne znaczenie. Z jednej strony łącząc profesjonalny niebieski z ciepłym i wesołym żółtym, pokazuje profesjonalny i przyjazny charakter marki. Dodatkowo nawiązuje do znaczenia kolorów w tradycji katolickiej.
Logo marki wRodzinie | Starter w Rodzinie |
Starter w Rodzinie kosztuje 20 zł. Cała ta kwota przeznaczona jest na połączenia telefoniczne i wiadomości SMS. Po wykonaniu pierwszego połączenia karta ma ważne połączenia wychodzące i przychodzące przez 12 miesięcy.
Jak wynika z naszych analiz fakt, że nie można rozmawiać mimo, że są jeszcze środki na koncie jest dla użytkowników telefonów pre-paid ogromnym utrudnieniem. Nasza telefonia z założenia ma być przyjazna i w prosty sposób ułatwiać życie, stąd decyzja o 12 miesiącach aktywności konta - mówi Grzegorz Tomczyk Wiceprezes Zarządu CenterNet. Dzięki temu można odbierać połączenia nawet wtedy, gdy wykorzystamy 20 zł na rozmowy telefoniczne i wiadomości SMS - dodaje Tomczyk.
W telefonii wRodzinie minuta rozmowy wewnątrz sieci kosztuje 19 groszy, na telefony stacjonarne 29 groszy, do innych sieci 49 groszy a do sieci Play/Cyfrowy Polsat 0,78 zł.
W niedługim czasie wRodzinie znajdzie się szereg modeli telefonów zarówno dla seniorów jak i dla młodych. Na start proponowane są telefony dedykowane dla seniorów telefony firmy Maxcom.
W najbliższym czasie nie będziemy subsydiowali telefonów, gdyż jest to jedynie odroczenie płatności w czasie. Klient za telefon i tak musi zapłacić. Niejednokrotnie więcej niż na półce sklepowej. wRodzinie staramy się ułatwić zakup. Wprowadzamy do naszej oferty telefony, które mogą być najbardziej użyteczne dla naszej grupy i gwarantujemy dobra cenę – mówi Grzegorz Tomczyk. Nie wykluczamy jednak w przyszłości, jeśli nasza grupa będzie tego oczekiwała- oferty z telefonem – dodaje.
Marka będzie wspierana kampania promocyjną. Wszystkie prowadzone działania wspierające markę będą ściśle dostosowane do potrzeb grupy docelowej, zarówno pod względem komunikatu jak i komunikacji. Kampania ATL będzie bazowała na mediach związanych z Fundacją Lux Veritatis – idealnie dopasowanych do grupy docelowej. Platforma komunikacji marki będzie strona www.wRodzinie.com.pl. Kampania BTL będzie miała charakter informacyjno-sprzedażowy.
Dzięki prowadzonym działaniom chcemy umacniać więzy społecznościowe, podkreślać wartości rodzinne i rzetelnie informować o ofertach – mówi Anna Gołębicka Dyrektor Marketingu CenterNet.