W Orange World wystartowała właśnie innowacyjna gra lokalizacyjna pt. "Beast World". Gra wykorzystuje położenie użytkowników telefonów do ich lokalizacji i wzajemnej rywalizacji między nimi. Beast World toczy się w fikcyjnym świecie ludzi, wampirów i wilkołaków prowadzących ze sobą odwieczną wojnę. Gracze walczą ze sobą, zakładają klany i zbierają przedmioty, a wszystko to jest zależne od faktycznej lokalizacji gracza w rzeczywistym świecie.
Gra została wyprodukowana przez firmę Locon Sp. z o.o., a jej zarządzaniem i animacją zajmuje się firma Alltoys International Sp. z o.o.
"Locon jest pionierem usług lokalizacyjnych w Polsce - mówi Szymon Spławski, Kierownik Projektu w Locon Sp. z o.o – pierwsze produkty wykorzystujące usługi Location Based Services (LBS) powstały w naszej firmie już w 2001 roku. Po niedawno wprowadzonej usłudze lokalizacyjnej "Gdzie jest Dziecko" przyszedł czas na serwis rozrywkowy, czyli grę "Beast World. Usługa dostępna jest w sieci Orange, gdzie aby zagrać wystarczy wysłać SMS o treści BEAST na darmowy numer 8017"
"Lokalizacja LBS to ciekawe rozwiązanie technologiczne, które pozwala nam na zapewnienie użytkownikom oryginalnej zabawy w grę w której gracz z Łodzi będzie mógł zaatakować innego gracza, aktualnie przebywającego w tym samym mieście - mówi Rafał Kowalski, Dyrektor Kreatywny Alltoys International Sp. z o.o. - Możliwość znalezienia unikalnego przedmiotu też jest całkowicie zależne od rzeczywistej lokalizacji gracza. Uczestnicy gry mogą także zajmować okoliczne obszary, których później będą bronić, zakładać i dołączać do klanów oraz wykorzystywać w walce magiczne zdolności, które są unikalne dla każdej rasy. Dodatkowo na stronie www.beastworld.pl gracze mogą prześledzić swoje działania na interaktywnej mapie. W najbliższym czasie planujemy przygotować kilka specjalnych konkursów dla konkretnych rejonów Polski, oraz rozmieścić kilkanaście unikalnych przedmiotów na terenie całego kraju – dodaje Rafał Kowalski.
Rejestracja i pierwsze 25 SMS'ów jest darmowych. Kolejne 50 SMS'ów kosztuje 1,22 zł brutto przy jednorazowym zakupie, ale istnieje także możliwość aktywacji subskrypcji - gracz otrzyma dwa razy w tygodniu po 100 SMS'ów za 1,22 zł brutto.