www.muzodajnia.pl została uruchomiona nowa wersja sklepu z muzyką sieci
Plus. W serwisie dostępne są setki tysięcy piosenek - zarówno najnowsze przeboje, jak i kultowe płyty oraz single – do ściągnięcia na komputer i telefon w wielu popularnych formatach (m.in. mp3, mp4, wma). Uruchomiony został ponadto wysyłany na komórki newsletter MMS, dzięki któremu użytkownicy mogą dowiedzieć się o nowościach i jednym kliknięciem ściągnąć polecane utwory prosto na swój telefon, nie płacąc za transfer danych.
Nowa szata graficzna Muzodajni oraz całkowicie przebudowana struktura wyszukiwania i prezentacji muzyki wpłynęła istotnie na poprawę przejrzystości poszczególnych działów i wygodę korzystania. Na nowej Muzodajni nie zabrakło również możliwości personalizacji serwisu, oceny wybranych pozycji muzycznych i zapisywania ulubionych artystów i gatunków w specjalnej strefie użytkownika.
Najnowszy album Black Eyed Peas, Eminema, a także U2 i patronowane przez Muzodajnię płyty MTV Unplugged - Wilki, Jay Delano, Splendid, Rotary, to tylko niektóre z pozycji polecanych na listach przebojów serwisu. W poszczególnych gatunkach muzycznych możliwe jest wyszukiwanie według liter alfabetu lub za pomocą list polecanych utworów w kategorii Pop, Dance, Hip-Hop & R'n'B, Rock, Klasyka i Jazz.
Poza muzyką Muzodajnia oferuje informacje muzyczne i najświeższe plotki z życia gwiazd, galerie zdjęć i wywiady z artystami. Użytkownicy Muzodajni będą teraz otrzymywać cykliczny newsletter poprzez MMS z informacjami o nowościach w serwisie oraz linkami do utworów. Dzięki temu będą mogli pobierać konkretne utwory na telefon przez jedno kliknięcie na link w treści wiadomości.
„Zapraszamy do wejścia na stronę Muzodajnia.pl, założenia konta i uzyskania w ten sposób dostępu do olbrzymiej liczby mp3 z muzyką, ale również do informacji, teledysków, wywiadów z artystami i wielu innych możliwości. Zachęcamy także dotychczasowych użytkowników do odwiedzenia serwisu i sprawdzenia nowych rozwiązań, jakie zastosowaliśmy na Muzodajnia.pl, jak również do dopisania się do newslettera, dzięki któremu dostęp do największych hitów z list przebojów stał się jeszcze łatwiejszy” – powiedział
Piotr Turek, kierownik projektu w Polkomtel S.A.
Muzodajnia ma 80 tys. użytkowników.