TELE2 rozpoczęło nową kampanię reklamowa usług internetowych. Hasło „Szybkie ściąganie” ma zwrócić uwagę klientów na ofertę, jaką dysponuje TELE2 w zakresie usług internetowych. Kampania będzie obejmowała działania reklamowe w internecie, w kinach oraz organizację wydarzeń specjalnych nad morzem.
W ramach kampanii rusza strona internetowa www.szybkiesciaganie.pl, która za zadanie ma promować szybkie łącza internetowe oferowane przez TELE2. Pomysł opiera się na oryginalnym przekazie, opartym na atmosferze dwuznaczności i niedomówień. Kampania odwołuje się do skojarzenia szybkiego ściągania plików z internetu z... szybkim ściąganiem ubrań. Strona będzie podzielona na wersję dla kobiet i mężczyzn. W wersji dla panów
w przebieralni, na gorącej, egzotycznej plaży, dzięki hasłu kampanii „Ściągaj szybciej”, będzie można przyspieszyć początkowo powolny proces rozbierania się atrakcyjnej kobiety. Analogicznie do zabawy mogą włączyć się także panie. Dla nich ubranie szybko będzie ściągać przystojny mężczyzna. Każdy kto odwiedzi stronę kampanii www.szybkiesciaganie.pl i zaangażuje się w zabawę, będzie mógł zobaczyć, że dzięki szybkiemu internetowi TELE2, użytkownik otrzymuje to, czego oczekuje, dużo szybciej.
Serwisowi www.szybkiesciaganie.pl towarzyszyć będzie regularna kampania internetowa. Zaproszenie do „Szybkiego ściągania” pojawi się w mailingu, filmach wirusowych, publikowanych na Wrzuta.pl i Smog.pl oraz innowacyjnym skycraperze na Wp.pl, który jest miniaturową wersją całego serwisu i wykorzystywać będzie targetowanie według kryterium płci. Dzięki temu użytkownik zobaczy odpowiednią wersję reklamy, a dodatkowo w bardzo
szybki sposób podzieli się nią ze znajomymi.
Projekt wychodzi również poza ramy internetu. Przez cały okres wakacji przenosi się bowiem na polskie plaże, do największych kurortów nadmorskich. Tam widoczna będzie kampania outdoorowa na przebieralniach plażowych, będących jednocześnie stałym elementem klipów zamieszczanych w internecie. Dodatkowo w 13 wybranych lokalizacjach pod hasłem „Szybkie ściąganie” odbywać się będą wspierające działania BTL.
Kampania reklamująca szybki internet TELE2, obecna będzie także na 368 ekranach kin Cinema City w największych miastach Polski (Katowice, Warszawa, Łódź, Częstochowa, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto, Toruń, Lublin, Olsztyn, Radom, Szczecin, Bielsko-Biała, Kielce, Opole, Rzeszów, Konin, Gorzów, Bydgoszcz, Gniezno, Białystok). Pokazywane będą tam 15 sekundowe spoty bezpośrednio przed seansem.
Za kreację kampanii internetowej dla TELE2 odpowiedzialna jest agencja interaktywna 180heartbeats, działania na plaży przygotowała agencja BTL Point Group, spot kinowy zrealizowała agencja Publicis. Media zaplanowały i zakupiły: ACR (internet) oraz Starcom (outdoor na plażach).