www.szybkiesciaganie.pl

Newsy
Żródło: Tele 2
Opinie: 6

TELE2 rozpoczęło nową kampanię reklamowa usług internetowych. Hasło „Szybkie ściąganie” ma zwrócić uwagę klientów na ofertę, jaką dysponuje TELE2 w zakresie usług internetowych. Kampania będzie obejmowała działania reklamowe w internecie, w kinach oraz organizację wydarzeń specjalnych nad morzem.

W ramach kampanii rusza strona internetowa www.szybkiesciaganie.pl, która za zadanie ma promować szybkie łącza internetowe oferowane przez TELE2. Pomysł opiera się na oryginalnym przekazie, opartym na atmosferze dwuznaczności i niedomówień. Kampania odwołuje się do skojarzenia szybkiego ściągania plików z internetu z... szybkim ściąganiem ubrań. Strona będzie podzielona na wersję dla kobiet i mężczyzn. W wersji dla panów
w przebieralni, na gorącej, egzotycznej plaży, dzięki hasłu kampanii „Ściągaj szybciej”, będzie można przyspieszyć początkowo powolny proces rozbierania się atrakcyjnej kobiety. Analogicznie do zabawy mogą włączyć się także panie. Dla nich ubranie szybko będzie ściągać przystojny mężczyzna. Każdy kto odwiedzi stronę kampanii www.szybkiesciaganie.pl i zaangażuje się w zabawę, będzie mógł zobaczyć, że dzięki szybkiemu internetowi TELE2, użytkownik otrzymuje to, czego oczekuje, dużo szybciej.

Serwisowi www.szybkiesciaganie.pl towarzyszyć będzie regularna kampania internetowa. Zaproszenie do „Szybkiego ściągania” pojawi się w mailingu, filmach wirusowych, publikowanych na Wrzuta.pl i Smog.pl oraz innowacyjnym skycraperze na Wp.pl, który jest miniaturową wersją całego serwisu i wykorzystywać będzie targetowanie według kryterium płci. Dzięki temu użytkownik zobaczy odpowiednią wersję reklamy, a dodatkowo w bardzo
szybki sposób podzieli się nią ze znajomymi.

Projekt wychodzi również poza ramy internetu. Przez cały okres wakacji przenosi się bowiem na polskie plaże, do największych kurortów nadmorskich. Tam widoczna będzie kampania outdoorowa na przebieralniach plażowych, będących jednocześnie stałym elementem klipów zamieszczanych w internecie. Dodatkowo w 13 wybranych lokalizacjach pod hasłem „Szybkie ściąganie” odbywać się będą wspierające działania BTL.

Kampania reklamująca szybki internet TELE2, obecna będzie także na 368 ekranach kin Cinema City w największych miastach Polski (Katowice, Warszawa, Łódź, Częstochowa, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto, Toruń, Lublin, Olsztyn, Radom, Szczecin, Bielsko-Biała, Kielce, Opole, Rzeszów, Konin, Gorzów, Bydgoszcz, Gniezno, Białystok). Pokazywane będą tam 15 sekundowe spoty bezpośrednio przed seansem.

Za kreację kampanii internetowej dla TELE2 odpowiedzialna jest agencja interaktywna 180heartbeats, działania na plaży przygotowała agencja BTL Point Group, spot kinowy zrealizowała agencja Publicis. Media zaplanowały i zakupiły: ACR (internet) oraz Starcom (outdoor na plażach).

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    yennefer pisze: 2008-07-21 20:58
    zapowiada się ciekawie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wicher pisze: 2008-07-21 21:10
    Tja, tylko czy niecierpliwi wytrzymają :P
    0
  • Users Avatars Mini
    yennefer pisze: 2008-07-21 21:13
    ja nie wytrzymam :P nie wiem jak inni :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bolek pisze: 2008-07-22 00:38
    ciekawe, że jeszcze na sam koniec istnienia wypuszczają promocje (no cóż... skutek zatwierdzenia budżetu pod koniec ubiegłego roku). W sumie nie wiem kiedy netia przejmie całkowicie tele2, ale chodzą słuchy, że marka tele2 ma zniknąć całkowicie z Polski. ciekawe co będzie z tą promocją? czy jakiś potencjał zostanie dostrzeżony przez Netię i rozwinięty, czy też może całość zniknie szybciej niż się pojawiła?
    0
  • Users Avatars Mini
    absolutek pisze: 2008-07-22 04:32
    Tele2 to i tak już teraz Netia, więcsami rozumiecie :) Netia też zresztą przyspieszyła. 4 razy :) To modne teraz. Szkoda ze TP leci w kulki. Kolejny powód zeby zmienic opa.
    0
  • Users Avatars Mini
    baku pisze: 2008-07-22 14:36
    ja wlasnie nie rozumiem, tele2 mialo byc przejete przez netie. z reszta niewazne, szkoda ,ze tak zanika konkurencja na naszym rynku niedlugo wiodacym dostawca bedzie netia , ale przydaloby sie, zeby mniejsze firmy tez mialy pozycje na rynku. niestety tele2 to byla pomylka, trzymam jednak kciuki za pozostalych alternatywnych dostawcow, neich im netia pomaga a bedzie fajny rynek u nas
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: