Wyniki finansowe Polkomtel S.A. po trzech kwartałach

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 33
Opinie: 33

Polkomtel S.A. osiągnął w trzecim kwartale tego roku zysk netto wynoszący 245,7* mln zł, prawie cztery razy więcej niż w tym samym okresie 2000 roku (65,5 mln zł) i o 169 proc. wyższy narastająco (476 mln zł za trzy kwartały 2001 r. w porównaniu z 177 mln zł za trzy kwartały 2000 roku).
Przychody w 3 kwartale 2001 r. wyniosły 1,1 miliarda zł, o 23 proc. więcej w porównaniu z trzecim kwartałem 2000 roku (930 mln zł) oraz o 22 proc. narastająco (3,1 mld zł za trzy kwartały 2001 roku w porównaniu z 2,6 mld. zł za 3 kwartały 2000 roku).
Odnotowany wzrost przychodów jest wynikiem poszerzenia bazy abonentów oraz bardzo dynamicznego przyrostu (o 148% narastająco w stosunku do trzech kwartałów roku poprzedniego) dochodów z usług dodatkowych.
Marek Mroczkowski, Prezes Zarządu Polkomtel, powiedział: "Polkomtel znacząco poprawił wyniki finansowe w trzecim kwartale pomimo niekorzystnych zmian w otoczeniu gospodarczym i silnej presji konkurencyjnej. Osiągniecie tak dobrych rezultatów było możliwe dzięki racjonalizacji kosztów i ukierunkowaniu działalności spółki na podniesienie efektywności gospodarowania. Naszym zadaniem operacyjnym jest dostarczanie oczekiwanych przez klientów produktów i usług przy możliwie najniższych kosztach własnych."
W trzecim kwartale 2001 roku koszty sprzedaży i koszty pozostałe wyniosły 703,4 mln zł, co jest zaledwie 11,3 proc. wzrostem w porównaniu z tym samym okresem 2000 roku (631,8 mln zł). Utrzymanie przez Spółkę przyrostu kosztów poniżej tempa wzrostu przychodów spowodowało znaczący wzrost wskaźnika EBITDA.
EBITDA wzrosła o 48,6 proc. do 443,8 mln zł w trzecim kwartale 2001 roku w porównaniu z 298,6 mln zł w trzecim kwartale 2000 roku, a o 39,3 proc. narastająco. W trzecim kwartale 2001 roku EBITDA stanowiła 38,7 proc. przychodów i 37,0 proc. narastająco w porównaniu z 32,1 proc. przychodów w trzecim kwartale 2000 roku i 32,4 proc. narastająco.
Liczba użytkowników zwiększyła się znacząco. Na koniec trzeciego kwartału 2001 roku wynosiła 3,2 mln, co oznacza wzrost o 48,2 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem 2000 roku (2,1 mln). Liczba abonentów wyniosła 1,84 mln. Liczba użytkowników usług przedpłaconych wyniosła 1,32 mln, czyli o 102,8 proc. więcej niż 651 tys. w trzecim kwartale 2000 roku.
W trzecim kwartale ARPU (średni miesięczny przychód na użytkownika) w stosunku rocznym wyniosło 118,8 zł, czyli o 19,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2000 roku (147,3 zł). Jednakże ARPU w trzecim kwartale w porównaniu z drugim kwartałem 2001 roku (117,7 zł) wskazuje na stabilizację tego wskaźnika.
Wskaźnik rezygnacji (churn) utrzymywany był na poziomie 5,8 proc. w trzecim kwartale 2001 roku, co oznacza wzrost o 1,3 punktu procentowego w porównaniu z analogicznym okresem 2000 roku oraz 0,2 punktu procentowego więcej w porównaniu ze średnim wskaźnikiem w pierwszej połowie 2001 roku (5,6 proc.)
"Wprowadziliśmy ostatnio na rynek bardzo wiele usług z wykorzystaniem SMS-ów oferujących wiele możliwości, od serwisów informacyjnych, takich jak wiadomości, prognozy pogody, notowania giełdowe; poprzez możliwość przekazania pieniędzy na cele społeczne, po usługi związane z rozrywką, takie jak przesyłanie obrazków, logo oraz melodii. Głos jest nadal dominujący i tak pozostanie, jednakże usługi związane z przesyłem danych będą coraz bardziej popularne i oczekuje się, że do 2010 roku przychody z usług głosowych oraz transmisji danych będą porównywalne", powiedział Wojciech Pytel, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Operacyjnych Polkomtel S.A.
W trzecim kwartale 2001 roku Polkomtel zainwestował 268 mln zł*, o 44,7 proc. więcej niż w trzecim kwartale 2000 roku. Inwestycje po trzech kwartałach osiągnęły łącznie 633 mln zł, co daje kwotę 4,1 mld zł od początku rozpoczęcia działalności firmy w 1996 roku.

PROGNOZY

"Był to ważny okres dla naszej firmy", powiedział Jesper Helmuth Larsen, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy Polkomtel S.A. "Osiągnęliśmy duży wzrost zysku w niesprzyjających warunkach. Nasze prognozy na koniec 2001 roku są niezwykle pomyślne i jesteśmy na drodze ciągłego wzrostu zysku, przychodów i liczby abonentów. Dla naszych akcjonariuszy, klientów i pracowników oznacza to znaczące korzyści finansowe i społeczne."
Prognozy na koniec 2001 są bardzo dobre. Liczba abonentów osiągnie 3,5 mln, a zysk netto na koniec 2001 roku - 500 mln zł, co oznacza 142,8 proc. wzrost w porównaniu z końcem 2000 roku. Prognozowane przychody na koniec 2001 roku osiągną 4,2 mld zł, czyli o 20 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2000 roku. Łączne nakłady inwestycyjne po pięciu latach działalności firmy wyniosą 4,6 mld zł, z czego 1,2 mln przypadnie na 2001 rok.
Te prognozy są oparte na bieżących przewidywaniach. Odnoszą się one do przyszłości i rzeczywiste wyniki mogą się różnić ze względu na trendy w gospodarce, sytuację na rynkach finansowych, rozwój technologiczny, zmiany w przepisach prawnych, działania konkurencji oraz zmiany w popycie na usługi telefonii mobilnej.

NAJWAZNIEJSZE WYDARZENIA TRZECIEGO KWARTAŁU
W trzecim kwartale 2001 r. Polkomtel S.A. zapłacił trzecią ratę w wysokości 7,9 mln euro opłaty koncesyjnej za świadczenie usług telekomunikacyjnych według standardu ETSI/GSM w paśmie 1800 MHz, a także czwartą ratę w wysokości 84 mln euro opłaty za koncesję na świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnych z europejskim standardem telekomunikacyjnym UMTS.

Rozwój sieci
W sierpniu 2001 roku Polkomtel S.A. zakończył główny etap budowy swojej sieci szkieletowej.
Jest to najdłuższa i najbardziej technologicznie zaawansowana sieć w technologii radiowej w kraju. Składa się z ponad 160 linii radiowej sieci transmisyjnej SDH o długości 4 350 km i kanałów STM1 o długości 9 300 km o przepustowości wynoszącej 155 Mb/s każdy, gdzie za pomocą jednego kanału może być przeprowadzonych jednocześnie 7 560 rozmów GSM. Sieć szkieletowa firmy Polkomtel łączy 160 miast w 16 największych rejonach administracyjnych Polski.
Kolejnym elementem infrastruktury technicznej jest około 2 750 linii o niskiej przepustowości o długości ponad 25 tys. kilometrów, zawierających ok. 370 tys. kilometrów strumieni o przepustowości 2 Mbit/s. Sieć ta łączy około 90% stacji bazowych z ich kontrolerami.
"Staramy się zapewniać naszym klientom niezawodność sieci, dzięki odpowiedniemu jej zaprojektowaniu, utrzymaniu i procedurom napraw", powiedział John Treuge, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Technicznych w firmie Polkomtel. "Korzystanie z własnej sieci zapewnia niezawodną obsługę i niższe koszty. Będziemy nadal rozwijać naszą sieć i oferować nowe usługi, które będą w dalszym ciągu przyciągać klientów".
Usługi Plus GSM są obecnie dostępne na obszarze zamieszkałym przez 98% Polaków.

Marketing
W trzecim kwartale Polkomtel wprowadził na rynek wiele konkurencyjnych ofert promocyjnych takich jak:
- letnie promocje "Lato na Plus" i "Lato na Plus II"
- promocje jubileuszowe "Jubileuszowa" i "Jubileuszowa II" oferujące 601 minut rozmów za darmo i możliwość podpisania umowy na rok
- "Konwersja Jubileuszowa" dla użytkowników Simplusa oferująca 601 minut za darmo
- "Szał bonusowy, bądź kontaktowy" i "Konwersja" dla klientów prepaid.
We wrześniu wprowadzono nowy plan taryfowy dla użytkowników SIMPLUSA o nazwie MONO, oferujący jedną taryfę we wszystkie dni tygodnia bez różnicowania taryf dla połączeń z innymi krajowymi operatorami. Dodatkowo klienci mają wolność wyboru taryfy automatycznie o każdej porze, bez potrzeby łączenia się z konsultantem.

Sklepy firmowe
W minionym okresie Polkomtel otworzył dwa nowe sklepy firmowe w Olsztynie i Radomiu.


Usługi
W trzecim kwartale oraz ostatnio Polkomtel wprowadził nowe usługi, które przyczynią się do długofalowego rozwoju firmy:

  • Fakty SMS - wiadomości programu TVN Fakty TV wysyłane za pomocą SMS do klientów Plus GSM.

  • Serwis informacyjny Puls Biznesu - informacje giełdowe i biznesowe przygotowane przez Puls Biznesu i przekazywane za pomocą SMS.

  • m-banking - podpisanie w sierpniu 2001 r. przez Polkomtel S.A. długofalowej umowy z Inteligo Financial Services S.A. na rozszerzenie oferty usług finansowych przez telefon komórkowy.

  • Książka Telefoniczna Abonentów Plus GSM - W lipcu 2001 r. Polkomtel udostępnił nową usługę umożliwiającą sprawdzenie numeru telefonu abonenta za pomocą SMS lub usługi WAP dostępnej w serwisie Plus GSM INFO Plus.

  • Serwis wyborczy - we wrześniu Polkomtel uruchomił specjalną usługę SMS polegająca na przekazywaniu najbardziej aktualnych informacji związanych z wyborami do Sejmu.

  • Usługi "Krótkim Kodem" - aby ułatwić użytkownikom SIMPLUSA zarządzanie swoim rachunkiem telefonicznym, Plus GSM wprowadził usługi "Krótkim Kodem" działające w oparciu o przesyłanie wiadomości w sieci pomiędzy użytkownikiem, siecią GSM i systemem SIMPLUS w technologii USSD (Unstructured Supplementary Service Data).

  • Roaming - w trzecim kwartale Plus GSM wprowadził usługi roamingu w Peru. Aktualnie telefonu sieci Plus GSM można używać w ponad 102 krajach na sześciu kontynentach w sieciach 205 operatorów. To najbogatsza oferta roamingowa na polskim rynku.

  • Automatyczny System Informacji Głosowej (Interactive Voice Response - IVR) - w październiku br. Polkomtel poszerzył możliwości IVR o tzw. moduł transakcyjny, który pozwala abonentom Plus GSM na sprawdzenie stanu konta bez konieczności łączenia się z konsultantem.

  • Subskrypcja serwisów INFO Plus - dzięki nowej usłudze wprowadzonej w październiku br. abonent Plus GSM może zapisać się na otrzymywanie pakietu usług informacyjnych za pomocą SMS. Dostępne serwisy zawierają informacje o wydarzeniach w kraju i ze świata, informacje giełdowe i kursy walut, wiadomości sportowe, prognozę pogody, humor i aforyzmy oraz wyniki losowań Lotto i inne.

  • Rozkład jazdy PKP - w październiku Plus GSM wprowadził nową usługę umożliwiającą swoim abonentom sprawdzenie rozkładu jazdy pociągów za pomocą SMS. Jest to jedna z pierwszych spośród wielu usług przesyłu danych planowanych w tym roku przez Polkomtel.

Nagrody i wyróżnienia
Certyfikat ISO - w sierpniu Polkomtel otrzymał certyfikat ISO 9002 w zakresie rozpatrywania pism i reklamacji klientów, a we wrześniu w zakresie aktywacji abonentów. ISO 9002 został wydany przez KEMA REGISTERED QUALITY B.V i jest czwartym certyfikatem jakości przyznanym firmie Polkomtel.
Nagroda "Prawa i Gospodarki" - w sierpniu Polkomtel został uznany przez dziennik "Prawo i Gospodarka" za najbardziej dynamiczne przedsiębiorstwo infrastrukturalne. Ranking został przygotowany w oparciu o wyniki badań Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.

Nowa procedura
3 października Polkomtel wprowadził nową procedurę polegająca na konieczności wyrażenia zgody przez Klienta na sprawdzenie jego wiarygodności płatniczej bądź wpłacie kaucji zabezpieczającej w wysokości 760 zł przy podpisywaniu umów na warunkach promocyjnych.
Jest to wspólna inicjatywa 3 operatorów telefonii komórkowej w Polsce mająca na celu ochronę obecnych klientów i wyeliminowanie przypadków nadużyć powodowanych przez nieuczciwych kontrahentów, aby zapewnić wszystkim klientom najlepsze oferty cenowe.

Struktura Akcjonariatu firmy Polkomtel S.A.
Akcjonariuszami Polkomtel S.A. są: KGHM Polska Miedź S.A., PKN Orlen S.A., TeleDanmark A/S i Vodafone Americas Asia - po 19,61 % akcji, PSE S.A. - 16,05% oraz Węglokoks S.A. - 4,0%, Tel-Energo S.A. - 1,01% i TelBank S.A. - 0,5%. Kapitał akcyjny spółki wynosi 2, 05 mld złotych.

Wyniki za trzeci kwartał        
Statystyki 3 kw. 2000 3 kw. 2001 Zmiana (%)  
Churn - wskaźnik rezygnacji (%) 4.5 5.8 1.3 pkt. %
ARPU (PLN) 147.3 118.8 ( 19.4 )  
         

Wyniki finansowe

Polskie standardy księgowości

       
PLN mln. 3 kw. 2000 3 kw. 2001 Zmiana (%)  
Przychody 930.4 1,147.2 23.3  
Koszty sprzedaży i koszty pozostałe ( 631.8 ) ( 703.4 ) 11.3  
EBITDA 298.6 443.8 48.6  
EBITDA - marża (%) 32.1 38.7 6.6 pkt. %
Zysk netto 65.5 245.7 275.1  
         
Wyniki narastająco od początku roku
(YTD)
        
Statystyki         
   3 kw. 2000 YTD 3 kw. 2001 YTD Zmiana (%)   
Subskrybenci ('000%) 2,135.0 3,164.0 48.2  
Churn - wskaźnik rezygnacji (%) 12.7 17.0 4.3 pkt. %
ARPU (PLN) 147.2 116.8 ( 20.7 )  
          
Wyniki finansowe
Polskie standardy księgowości
       
PLN mln. 3 kw. 2000 YTD 3 kw. 2001 YTD Zmiana (%)  
Przychody 2,567.0 3,133.0 22.0  
Koszty sprzedaży i koszty pozostałe ( 1,735.3 ) ( 1,974.7 ) 13.8  
EBITDA 831.7 1,158.3 39.3  
EBITDA - marża (%) 32.4 37.0 4.6 pkt. %
Zysk netto 177.2 476.1 168.7  
             
Wyniki finansowe- US GAAP        
PLN mln. 2 kw. 2001 YTD 3 kw. 2001 YTD    
Przychody 1,959.9 3,090.2    
Koszty sprzedaży i koszty pozostałe ( 747.3 ) ( 1,209.6 )     
EBITDA 718,3 1,161.4    
EBITDA - marża (%) 36.6 37.6    
Zysk netto 351.9 459.0    



* Wyniki są zgodne z polskimi standardami rachunkowości.

Opinie:

Opinie archiwalne (33):

Komentuj

Komentarze / 33

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-06 15:52
    zobaczymy co pokaże era, ale widac wyraźnie, że jubileuszowa podciagneła troche plusa. Jedna z sieci przynosząca zyski a nie straty / wmiare stałe od dłuzszego okresu czasu/ Jak beda wprowadzac takie promocje jak szcześliwy dzień to sukcesu im nie wróżę.
    0
  • Users Avatars Mini
    mackor pisze: 2001-11-06 15:56
    Brawo, brawo,brawo !!! Wyniki świetne, a mam nadzieję,że będą jeszcze lepsze !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-06 15:57
    mackor, lepsze juz były, popatrz na niektóre wskaźniki!
    0
  • Users Avatars Mini
    rmrm pisze: 2001-11-06 16:03
    to az tyle tracili na oszustach. od kiedy wprowadzono kaucje wszyscy odnotowuja zyski. promocja plusa jubileuszowa jest calkiem niezla.
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-06 16:19
    Zysk ladny, ale CHURN wzrosl dois istotnie (mimo to jest raczej niski). Spadku ARPU nalezalo sie spodziewac (koszt pozyskania nowego abonenta jest coraz wiekszy, a realny spadek cen zmniejsza przychody).
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 16:23
    naprawde porzadnie podane wyniki
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-06 16:50
    NA PEWNO POMOGŁA IM JUBILEUSZOWA POCZEKAJMY NA KONKURENCJE
    0
  • Users Avatars Mini
    UMTSowiec pisze: 2001-11-06 16:55
    Uwaga bede sie powtarzal: operatorzy ida w gore, a dostawcy w dol. Niestety...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-06 17:06
    jak dostawcy mogą iść w górę jak relacja miedzy nimi jest podobna do systemu feudalnego w sredniwiecznej europie?
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-06 17:10
    ATSD to dobrze by im zrobilo gdyby jakies 2 mln miesiecznie przeznaczali dodatkowo na rozwoj zasiegu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rokko pisze: 2001-11-06 17:24
    Szkoda tylko, że nie podali, co z tego będzie miał szary uzytkownik... "wiecej i lepsze usługi" - hmmm składnia poleń w niektórych usługach jest taka, że proszę siadać i klepać ze ściągą w ręku lepiej by WAP obniżyli do rozsądnej kwoty-ja wolałbym wszystkie "Serwisy SMS-owe" odczytywać w WAP...
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-06 18:19
    No tak, jak widać poilkomtel inwestuje. Stwoprzył ju` m.in. własą sieć szkieletgową. W liści jaki otrzymałem jakś czas temu (jestem użytkownikiem plusa ) napisali, że to może nawet wpłynąć na obiżrenie cen połączeń. Ale z drugiej strony nie napisali, czyh i kiedy...
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-11-06 18:44
    I bardzo sie ciesze z ich pozytywnego wyniku , jestem ich klientem od bardzo dawna i caly czas polepszają swe uslugi...oby tak dalej!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-06 18:56
    ladnie wszystko opisane, ale jak Plus nie zrobi ciekawej promocji Światecznej to ciezko bedzie o planowane przychody, dochody i ilosc abonentow na koniec 2001 r.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-06 19:39
    racja gm, jakie byłyby wskaźniki plusa gdyby nie jubileuszowa - strach pomyślec. Z tego wynika prosty wniosek - im gorsze wyniki operatora tym lepsze promocje dla szarych abonentów. Plus zorientował się, ze jego oferta jest już lekko zlezała i wymyslił, że nie będzie majstrowac przy taryfach tylko zmniejszy cyro na 12 miesiecy. A swoja drogą to plus zmieniał taryfy wiosna, idea w listopadzie, najstarsze taryfy ma obecnie era i czas już najwyzszy, by cos zmieniła.
    0
  • Users Avatars Mini
    jason pisze: 2001-11-06 20:21
    NIECH ŻYJE PLUS!!! Tylko tak dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    redzio pisze: 2001-11-06 20:54
    NIC NIE POKAZALI. 601 MINUT TO MINUTY WLICZONE W ABONAMENT + MAŁA DOKŁADKA ALE NA 24 MIESIĄCE, TO JEDNO A POZA TYM PO 12 MIESIĄCACH I TAK NIEMA MOŻLIWOŚCI ZMIANY APARATU, WIĘC CO TUTAJ CHWALIĆ. pOCHWALIĆ MOŻNA JEDYNIE TO, ŻE LUDZIE SIĘ NABIERALI NA 601-MINUT. PLUS-A MOŻNA POCHWALIĆ JEDYNIE ZA GRATYFIKACJĘ STARYCH KLIENTÓW.
    0
  • Users Avatars Mini
    WEGIER! pisze: 2001-11-06 23:06
    Zeby osiagnac te wyniki musieli ostro ciac wydatki wlasne z tego co slyszalem "najprawdopodobniej" zablokowali wyjscie ze stacjonarnych pracownikow na Ere i Idee, i zmniejszyli limit na komorkach pracowniczych do niewiele ponad 100 PLN ( spadek prawie 400%), a takze przesuneli impre "Miasto Plusa"-to pewnie przynioslo "jakies" oszczednosci, Plus ma pewnie ponad 3000 pracownikow-latwo mozna przeliczyc, a ile ciec o ktorych nie slyszelismy.
    0
  • Users Avatars Mini
    WEGIER! pisze: 2001-11-06 23:07
    Ale oczywiscie liczy sie efekt koncowy-Brawa dla Plusa!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-06 23:18
    Jak wszyscy by tak kosili to wtedy tez by mieli takie wyniki! Nowa usluga ktora kosztuje 4.10za spoznienie sie w platnosciach jest zaje.bista! Oby tak dalej! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-07 00:41
    Qba: ale jakbyś czytał wcześniejsze posty (dotyczące właśnie tej "usługi", to byś się dowiedział, że dotyczy to tylko nieuczciwych klientów. To w takim razie możesz się też poskarżyć na np. za 16 zł. opłaty za odblokowanie fonu, gdy spóźnisz się jakieś 2 3 tygodnie z płatnością. A jak uczciwie płacisz, to Ciebie to nie dotyczy, i już! pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-11-07 01:00
    raport dotyczy trzech kwartałów ,więc wprowadzenie niedawno weryfikacji abonentów, kaucji czy opłat za opóźnienia nie ma praktycznie wpływu na wyniki, Ostatnie promocje też jeszcze w niewielkim stopniu przyczynaiają się do zysków, za krótki okres. Skoro jest tak dobrze i cudownie to czekam na uczciwszą taryfikację i ceny realnie związane z kosztami - ale to raczej złudne nadzieje. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, apetyt szefów Plusa na coraz większe zyski też.
    0
  • Users Avatars Mini
    fakof pisze: 2001-11-07 01:01
    Do panów twierdzących, że dobre wyniki zrobiła promocja JUBILEUSZOWA: klienci pozyskani w promocji Jubileuszowa swoje pierwsze rachunki zapłacili pod koniec października lub dopiero zapłacą, więc nie mają oni wpływu na przychody czy zyski w III kwartale.
    0
  • Users Avatars Mini
    fakof pisze: 2001-11-07 01:05
    WEGIER, - limit pracowników na komórach ok 100 PLN to bzdura, - impreza Miasto Plusa nie jest imprezą dla pracowników, a przesunięta została z powodu ponurych wydarzeń w Ameryce - liczba pracowników przekroczyła 2000 ale do 3000 jest jej jeszcze daleko, - imprezy dla pracowników się odbyły i to galante.
    0
  • Users Avatars Mini
    micc pisze: 2001-11-07 01:31
    fakof (coz na ksywka) ma chyba racje.
    0
  • Users Avatars Mini
    pitu pisze: 2001-11-07 11:45
    Maras masz rację w 100%, a Redzio chyba nie wie, o czym w poszczególnych tabelkach wyniku finansowego chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-07 14:15
    Skoro Plus odniósł tak duże zyski, to dobrze by było jakby też korzyści odnieśli użytkownicy, poprzez obniżenie opłat za rozmowy... Plus ostatnio jest chyba siecią najszerzej oferująca usługi, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. Chociaż kasowanie 6,10 zł/mies. za identyfikacje rozmówcy i kasowanie po normalnej stawce za odsłuchiwanie poczty głosowej, to lekkie przegięcie. A może właśnie stąd te zyski?
    0
  • Users Avatars Mini
    $implu$ pisze: 2001-11-07 15:26
    fajnie, że Plus wyszdeł na +, oby w pszyszłym roku było jeszcze lepiej (tylko nie kosztem użytkownika)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-07 18:37
    Gratulacje.Lecz Era napewno ma tez niezle wyniki - moze nawet wieksze.
    0
  • Users Avatars Mini
    wegier! pisze: 2001-11-07 23:14
    do:fakof nie powiesz mi ze limit nie wynosi okolo 100-czyli na przyklad 150, bez mozliwosci sprawdzenia salda : ) Impry sie odbyly, a co powiesz o zagraniu w ostatniej chwili z impra na promie tylko dla wybranych ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-11-08 00:08
    no coz - gratulacje dla plusa...wyobrazcie sobie co by sie dzialo gdyby plusik wyskoczyl z oferta telefonow porownywalna np. do idei...w tej chwili to chyba ich jedyny minus...slaba oferta telefonow.
    0
  • Users Avatars Mini
    fakof pisze: 2001-11-16 23:11
    wegier: 1. nie rozumiem twojego zdania z limitami. 2. Jeżeli informacja z 1 sierpnia o imprezie 29 września jest zagraniem z ostatniej chwili to ja jestem anemik. 3."Dla wybranych"??? Tak, bo sobie tą impreze wybrali, jako jedną z czterech do wyboru i tylko dla tego.
    0
  • Users Avatars Mini
    malam pisze: 2008-09-22 23:30
    Dzięki za takie sukcesy jestem klientem biznesowym od 10 lat i zostałam oszukana przez polkomtel jak małe dziecko na kwotę okolo 10500złotych.Mimo moich blokad zostały naliczone mi połaczenia internetowe sprawdzanie poczty mailowej co minutę przez 3 doby nonstop na terenie niemiec.Polkomtel jest super tylko dla kogo? pokrzywdzona
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: