W I kw. 2022 r. T‑Mobile Polska zwiększył swoje przychody w porównaniu rok do roku o 2%.
Operator zwiększył bazę klientów prepaid i postpaid – łącznie o 640 tysięcy (r/r),
Całkowite przychody wyniosły 1,58 mld zł. Obniżenie przychodów z połączeń międzyoperatorskich MTR wyniosło ok. 75 mln zł.
Wskaźnik EBITDA AL wzrósł o 4,9% (r/r) do poziomu 452 mln zł.
Na koniec pierwszego kwartału baza klientów T‑Mobile urosła o 640 tysięcy (r/r), osiągając poziom 11,8 miliona. Średni miesięczny wskaźnik rezygnacji (churn) w segmencie kontraktowym utrzymał się bardzo niskim poziomie 0,6%.
Liczba klientów prepaid wynosiła 4 mln, a postpaid 7.9 mln.
W pierwszym kwartale 2022 roku T-Mobile odnotował 30-procentowe zwiększenie liczby zapytań o usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa i osiągnął znaczący wzrost sprzedaży w tym segmencie, zwłaszcza wśród dużych klientów.