Wyniki TP w I kw. 2009 r. - telefonia stacjonarna

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 0

Wyniki operacyjne Telekomunikacji Polskiej w I kw. 2009 r.

  Na 31 marca 2008 Na 30 czerwca 2008 Na 30 września 2008 Na 31 grudnia 2008 Na 31 marca 2009
Łącza główne (w tys.)
POTS 7 557 7 322 7 117 6 913 6 691
ISDN 2B+D 822 803 784 766 754
ISDN 30B+D 279 275 279 278 276
Razem łącza główne – rynek detaliczny 8 658 8 400 8 181 7 957 7 720
WLR 664 769 855 941 1 026
LLU 0,1 0,2 0,5 1,6 3,8
Razem łącza główne – rynek hurtowy 664 769 856 943 1 030
Razem łącza główne 9 323 9 169 9 037 8 900 8 750

Udział w rynku tel. stacjonarnej (w %)

Ruch
Połączenia międzystrefowe* 74,3% 74,7% 75,1% 74,5% 74,1%
Połączenia do sieci komórkowych* 78,6% 78,7% 78,5% 78,9% 78,3%
Połączenia międzynarodowe* 67,3% 67,2% 67,8% 66,7% 67,1%
Połączenia lokalne* 79,4% 79,6% 79,8% 78,9% 78,5%
Ruch razem* 78,0% 78,3% 78,4% 77,7% 77,4%
Dostęp lokalny – rynek detaliczny** 80,1% 78,1% 76,5% 74,6% 73,1%
Dostęp lokalny razem 86,3% 85,3% 84,5% 83,4% 82,8%
Udział w rynku pod wzgl. wartości 77,7% 76,4% 75,2% 73,9% 72,5%
Dostępy szerokopasmowe (w tys.)
ADSL 2 076 2 082 2 087 2 095 2 115
CDMA 1 16
SDI 3 2 2 2 1
Dostęp hurtowy (Bitream access – BSA) 192 244 296 348 388
Razem 2 271 2 328 2 385 2 445 2 505
Dostępy szerokopasmowe – rynek detaliczny (w tys.)
w tym stacjonarne TP 2 079 2 084 2 089 2 096 2 116
w tym stacjonarne Orange*** 23 40 70 97 127
Rynek detaliczny – łącznie 2 101 2 125 2 158 2 193 2 243
Łączna liczba klientów usług dostępu do internetu: wąsko- i szerokopasmowych (detalicznych i hurtowych) 2 393 2 425 2 473 2 517 2 562
Liczba klientów usług TV (w tys.) 49 54 57 113 198
w tym telewizja internetowa (IPTV) 49 54 57 69 86
w tym telewizja satelitarna (TVoSAT) 44 112
Liczba klientów telefonii internetowej (w tys.) 164 176 174 168 162
Liczba klientów usługi Livebox (w tys.) 405 441 473 510 582
ARPU z usług szerokopasmowego dostępu do internetu (w zł) 55,3 54,8 57,4 58,3 59,7
Udział w rynku usług szerokopasmowego dostępu do internetu wg liczby klientów (w %) 40,9% 40,4% 40,0% 39,4% 39,1%
Udział w rynku usług szerokopasmowego dostępu do internetu wg wartości sprzedaży (w %) 50,0% 49,0% 49,8% 49,2% 49,2%

* Udziały w ruchu w sieci TP dla segmentu klientów indywidualnych i biznesowych na koniec poszczególnych kwartałów
** Dostęp lokalny bez hurtowej odsprzedaży abonamentu
*** W tym BSA i CDMA

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: