Na koniec 2009 roku z usług UPC korzystało 1 090 500 klientów, w tym 229 400 abonentów Telewizji Cyfrowej UPC, 460 600 internetu i 183 900 telefonu. UPC pozyskało w ciągu roku ponad 150 000 klientów telewizji cyfrowej, 72 600 klientów usługi internetowej, a liczba abonentów usługi telefonicznej UPC zwiększyła się o 36 600, co stanowi blisko 25 proc. wzrost.
Największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, z której skorzystało ponad 150 000 nowych abonentów.
Wzrost liczby klientów odnotowała także usługa internetowa UPC. W 2009 roku baza klientów usługi internetowej wzrosła o ponad 72 000, co dało na koniec roku liczbę 460 600.
Lczba abonentów Telefonu UPC zwiększyła się w ciągu roku o 36 600 nowych przyłączeń. Na koniec 2009 roku UPC miała 183 900 klientów tej usługi.