Trwa kampania reklamowa promująca ofertę wyprzedażową w T-Mobile. Jej osią są 15-sekundowe spoty produktowe. Wyróżnia je monochromatyczna kolorystyka z magentowymi akcentami, dynamicznym montażem i zabiegami postprodukcyjnymi.
W pierwszej kolejności będzie można zobaczyć filmy promujące ofertę abonamentową, z:
Samsung Galaxy S5 Neo:
HTC Desire 820:
oraz ofertę MIX, w której promowany jest Huawei Y6:
Z początkiem stycznia, kampanię uzupełni spot promujący Mobilny Internet w T-Mobile oraz tablet Huawei Mediapad T1 8.0:
Wtedy także kampania zagości w radio oraz na nośnikach OOH:
Kampania obecna będzie także w Internecie, w mediach społecznościowych oraz w materiałach POS w salonach operatora. Za kreację i produkcję nowych spotów produktowych odpowiada agencja Leo Burnett. Planowaniem, zakupem mediów oraz kampanią w Internecie zajęła się Starcom Mediavest Group (SMG).