Wraz z nową komunikacją marki Orange wprowadzono zmiany w salonach i pozostałych kanałach sprzedaży operatora. Już dziś można odebrać zamówienie złożone przez internet (czyli sprzęt i umowę) w dowolnym salonie Orange, a docelowo będzie to możliwe także w punktach partnerów operatora, np. na poczcie.
W salonach Orange klienci będą mogli skorzystać z obsługi na recepcji i załatwić wiele prostych spraw „od ręki”, oszczędzając czas. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi w salonie zaplanować wizytę w dogodnym terminie. W przyszłości będzie można umówić wizytę przez internet. Funkcjonalność Bilet SMS umożliwi klientom załatwienie innych spraw w trakcie oczekiwania na obsługę w salonie – informacje o pozycji w kolejce oraz zaproszenie do obsługi klient otrzyma SMS-em. Dziś z takiego systemu można skorzystać w salonie w Warszawie w CH Blue City a wkrótce taka możliwość będzie w kolejnych salonach w Warszawie, Katowicach i Krakowie.
Ponadto, w Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store – interaktywny salon zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami, zachęcający klientów do odkrywania nowych rozwiązań.
Klienci indywidualni i prowadzący małe firmy (SOHO), którzy korzystają z 5 lub więcej usług Orange, będą mogli załatwić większość spraw poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę. Rusza także system obsługi dla seniorów – specjalny zespół doradców zapewni maksymalnie przyjazną obsługę, a dzięki uproszczonej strukturze automatycznych komunikatów na infolinii (IVR) seniorzy łatwiej połączą się z doradcą.
Klienci korzystający z aplikacji Mój Orange mogą się już łączyć z infolinią bezpośrednio z poziomu aplikacji, bez konieczności dodatkowej weryfikacji danych. Już wkrótce dzięki tej aplikacji będą mogli opłacać swoje rachunki za pomocą smartfona. Gruntowne odświeżona została także część samoobsługowa portalu www.orange.pl, dzięki czemu korzystanie z niej jest bardziej przyjazne i intuicyjne. Jutro rusza nowy portal Orange.
Zdjęcia z konferencji: