blupill zmienia markę na killbill

Newsy
Opinie: 0

Sebastian Barylski, szef firmy Entellico, zaprezentował dziś nową wersję swojej aplikacji blupill. Barylski ogłosił także wprowadzenie nowej marki killbill, pod którą komunikowana będzie od teraz usługa optymalizująca koszty połączeń za telefon komórkowy. killbill potrafi obecnie analizować taryfy postpaid (bez mix) i prepaid dla klientów indywidualnych dla czterech operatorów komórkowych. Firma planuje także rozpocząć w najbliższym tygodniu kampanię reklamową w kinach i w internecie. Entellico liczy też na gorące reakcje ze strony działów PR telekomów, bo powodują one znaczący wzrost zainteresowania usługą.

Marka killbill jest chroniona w Polsce już od 2009 r. Wówczas rozpoczęły się także prace nad samą aplikacją.

Barylski nie chciał zdradzić strategii swojej firmy, ale ocenił, że gdy z jej usług zacznie korzystać 1% osób migrujących pomiędzy ofertami operatorów to jego firma osiągnie próg rentowności. W wersji komercyjnej opłaty będą wynosić mniej niż 10 zł. Entellico na razie nie prowadzi rozmów z operatorami lub UKE, aby świadczyć usługi dla tych podmiotów. Barylski zdradził, że być może w przyszłości jego firma pomoże wejść na polski rynek dużemu podmiotowi z branży telekomunikacyjnej. Barylski podkreślał także kilka razy, że jego firmie nie zależy na sprzedaniu się lub szybkim zysku.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: