Polski oddział Xiaomi przygotował kampanię modelu Xiaomi 15T Pro. Twarzami nowego modelu są Krzysztof Ibisz oraz Paulina Sykut Jarzyna. Influenserzy w nieco cringowy sposób deklamują zalety nowego Xiaomi.
Nie wiadomo, czy jest to zamierzony efekt. Być może jest to odpowiedz na kampanię Samsunga z Magdą Gessler.
Na Instagramie Ibisza widać, że jest on użytkownikiem zegarka Apple Watch, a więc korzysta z iPhone'a.
Kampania nowych urządzeń jest prowadzona także w serwisie Pudelek. Hasłem przewodnim jest slogan: A ty – zatańczysz z gwiazdami i marką Xiaomi?
Xiaomi jest także sponsorem Tańca z Gwiazdami.
Krzysztof Ibisz: Codzienność potrafi być piękniejsza niż nam się wydaje. Trzeba tylko spojrzeć na nią z właściwej perspektywy Dla mnie to perspektywa Xiaomi 15T Pro – aparatu z 5-krotnym zoomem, który widzi więcej, i technologii, która ułatwia każdy dzień
Paulina Sykut Jerzyna: Jestem w ciągłym ruchu, ale zawsze mam kontakt z najbliższymi. Ułatwia mi to XIAOMI 15T PRO W moim ulubionym kolorze Golden Mocha. Uwieczniam momenty, chwile, które chcę pokazać bliskim. Dzięki 5-krotnemu Telephoto Zoomowi Leica mogę uchwycić detale i emocje z oddali. Lubię kiedy wszystko do siebie pasuje, a słuchawki OpeWear Stereo Pro, pasują do mnie idealnie:) Tak jak Xiaomi Smart Band 10 Glimmer Edition - stylowy, inteligentny, połączony ze smartphonem Xiaomi śledzi moją witalność , trening, sen i kroki:) Ty też wybierz serię Xiaomi 15 T PRO.