Test Ericsson T28s

Recenzje
Opinie: 64

Mniej więcej od trzech miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem telefonu Ericsson T28s. Pamiętam czasy, gdy kosztował on nieco ponad 1000 złotych i nie było to wcale tak dawno. Zapewne wejście kolejnych modeli (T20) spowodowało, iż producent zechciał nieco opróżnić magazyny. Być może też kłopoty Ericssona spowodowały chęć zebrania większej gotówki. Tak czy tak - dziś można nabyć ten aparat w bardzo okazyjnej cenie.
Korzystam z komórek już około 2 lat. W tym czasie miałem różne telefony. Właściwie nie było chyba producenta, którego bym "nie zaliczył". Kolega ma dobre układy z dealerami...
Pewnego dnia znajomy zaproponował mi kupno T28s i v.3690. Cena była na tyle atrakcyjna, iż nabyłem oba. Z tych dwóch modeli miałem wybrać jeden do własnego użytku. Wypadło na T28. Dlaczego? Motorola choć uchodzi za najmniejszy telefon, w praktyce jest mniej poręczna niż T28. Po prostu nie jest wcale "chuda" i wypełnia kieszeń. "Jajko" nadaje się więc bardziej dla pań, do torebki. Chyba, że ktoś chce zaimponować dziewczynom podejrzanym podłużnym, owalnym kształtem w kieszeni. "Flądra" lepiej nadaje się do noszenia - nie tylko do marynarek. Dziś cena T28 jest tak niska, iż przeciętny nastolatek też może sobie na niego pozwolić. 
Druga zasadnicza różnica - bateria. Niewiele aparatów dysponuje dziś bateria polimerowa. Prócz tego, iż jest ona "wydajna" przy niewielkich rozmiarach (T28s pracuje 75 godz.) to dodatkowo aparat podaje przewidywalny czas rozmowy i czuwania. To bardzo przydatna funkcja. Zawsze możemy sobie sprawdzić przed wyjściem z domu, czy trzeba podładować baterię czy nie. A z ładowaniem nie ma najmniejszego problemu - może nastąpić w dowolnym momencie.
Trzy - klapka. Zdać by się mogło, że bajer. Tymczasem realizacja idei klapki w v.3690 i T28 jest skrajnie różna. Jeśli chcemy, aby "jajo" miało aktywną klapkę, nie będziemy wiedzieli kto do nas dzwoni. Musimy otworzyć aparat i dopiero docieramy do informacji. Wyświetlacz ukryty jest pod nią. Problem ten nie występuje w T28. Klapka jest oczywiście aktywna.
Cztery - jakość rozmów. Śmiało mogę powiedzieć, że w T28 jakość jest najwyższa spośród aparatów, z których korzystałem. W przypadku "jaja" sprawa jest trochę gorsza - marna po prostu. I to chyba nie jest wina egzemplarza, który miałem. Całkiem niedawno bowiem testowałem Motorolę Timeport 250 Jade i jakość rozmów również przypominała "jajo". "Flądra" jest zupełnie inna. Tu słyszymy rozmówcę nie gorzej niż z telefonu stacjonarnego. Jeśli ktoś zamierza przede wszystkim rozmawiać (komórka często służy także do wysyłania SMSów) to polecam "flądrę" z czystym sumieniem.
Pięć - cena. Drogie telefony z czasem tracą na wartości. Jednak jeśli traktujemy aparat jako narzędzie, a nie dzieło sztuki to narażamy go na upadki, wstrząsy itp. Łatwiej się pogodzimy z rysą na aparacie za 1 zł. niż za 700 zł. Warto o tym pomyśleć. Przy tej okazji wspomnę, iż T28 jest kosmicznie odporny na wstrząsy. Do tej pory jedynie klapka lekko mi się porysowała. Ekran nadal wygląda jak nowy. Przy okazji szarpania się z narzeczoną, która chciała koniecznie przeczytać SMSa, który nadszedł od mojej kochanki, telefon miał okazję przywitać się ze ścianą. Dość mocno i przy otwartej klapce. Wyszedł z tego zdarzenia bez szwanku. Tymczasem pamiętam upadek na beton mojej Nokii 5110, która rozpadła się na 2 kawałki (osobno bateria, osobno aparat).
Za co jeszcze cenię sobie w T28? Bardzo łatwo w nim zmienić kartę SIM, szybko się ładuje. Ma minutnik. Dla wielu pewnie to zbędny gadżet. Ja jednak wykorzystuje go przy nagrywaniu płyt. Wystarczy zsynchronizować z szacunkowym czasem końca wypalania i już nie trzeba co chwilę przybiegać z sąsiedniego pokoju czy to już czy jeszcze nie.
Możliwość przypisania dzwonków znajomym i 99 numerów w telefonie to też całkiem miła funkcja. SMSy czyta się łatwo i pisze szybko, dzięki klikowi klawiaturki. Zawsze sądziłem, że Ericsson nie myśli o SMSowcach, a jednak!
Nie jestem fanem T28, ani firmy, która wyprodukowała go. Jestem fanem dobrych produktów. "Flądra" jest prawie idealna. Niemniej - jak na telefon tej klasy powinna mieć zdecydowanie jeszcze jedną funkcję, której brakuje mi po prostu okropnie! To terminarz, choćby najprostszy przypominacz. Niestety producenci o tym zapomnieli. A szkoda, bo wówczas byłby to aparat naprawdę idealny. Płaski (co w moim odczuciu jest ważniejsze od ogólnych wymiarów), z przydatnymi gadżetami, genialna baterią, osobnymi dzwonkami dla znajomych, dodatkową pamięcią na numery. No cóż - nie można mieć wszystkiego.

Opinie:

Opinie archiwalne (64):

Komentuj

Komentarze / 64

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ASQ pisze: 2001-09-24 04:52
    POPIERAM W 100% !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marklund pisze: 2001-09-24 17:30
    Ja również tylko żeby T28 tak się nie psuł to by było super , w chwili obecnej serwis jak nie może sobie poradzić z naprawą T28 to odsyła Klientowi T29
    0
  • Users Avatars Mini
    tolczysko pisze: 2001-09-29 03:01
    lipa
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-05 14:15
    Ja uzywalem mojego T28s (kupiony w Francji) przez kilkanascie miesiecy i NIC mi sie nie zepsulo.Bylem bardzo zadowolony (oprocz czasu gotowosci i dlugim czasie oczekiwania na wykonanie niektorych zadan).Pomijajac te wady oceniam go na 10 !
    0
  • Users Avatars Mini
    WTW pisze: 2001-10-08 19:01
    Zgadzam się w zupełności poza faktem że jest on bardzo awaryjny (na trzy telefony sprzedane w salonie gdzie pracuje kolega wszystkie musiały odwiedzić serwis w tym 2 już po raz kolejny.
    0
  • Users Avatars Mini
    bargreb pisze: 2001-10-09 02:44
    Popieram kolegę "tolczysko": lipa!
    0
  • Users Avatars Mini
    Cangaceir pisze: 2001-10-09 04:32
    Uzywalem dlugi czas T28s i powiem szczerze ze bardziej mnie przekonal niz Nokia 8210, ktora byla moim nastepnym zakupem. Jezeli chodzi o awarie to nalezy zauwazyc ze do "bezawaryjnych" naleza modele wyprodukowane w Szecji, a nie w Malezji - te naleza do awaryjnych. Spowodowane to jest zlym dobraniem wersji oprogramowania do wbudowanego wzmacniacza i niestety pali sie:( Sam telefon nalezy do bardzo lekkich i wygodnych, jak i stylistycznie nie mozna mu wiele zarzucic. Osobiscie jestem zdania, ze jest to udany model firmy Ericsson.
    0
  • Users Avatars Mini
    dylan pisze: 2001-11-06 01:05
    niestety... kupilem telefon (nowy, made in sweden) za 400 zl, od znajomego z ery, ale bez gwarancji... trzeciego dnia, zaczal gubic siec, potem mial okres, ze dzialal ok, potem znow gubil i nie mogl znalezc... czesto po \"przeleceniu\" przez menu na ekranie bylo \"Brak sieci\". zanioslem do serwisu, po wykonaniu ekspertyzy (50 zl) stwierdzili, ze padl jakis konwektor na plycie glownej - naprawa 480 PLN netto... nie zdecydowalem sie na naprawe, kupilem starego Ericssona s868 a t28s, hit ericssona lezy sobie w pudelku... zdecydowanie odradzam kupno bez gwarancji (bez wzgledu czy nowy czy uzywany), a jezeli jest gwarancja to dla ludzi, ktorzy gotowi sa na kilkakrotne wizyty w serwisie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ronin pisze: 2001-11-15 16:46
    Swietny telefonik i dziala bez zarzutu - a wolne dzialanie jest spowodowane starym softem - na nowym wszystko gra, no i mam lepsza baterie ze szwecji - 600 mAh.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartik pisze: 2001-11-18 20:01
    T28s jest to najlepszy telefon jaki do tej pory mialem. W swoim zyciu mialem juz 4 T28s i zaden sie nie psul i nie wykazywal jakichkolwiek wad. Bardzo mi sie zawsze w nim podobal wskaznik baterii - jest on niezwykle dokladny i nie sposob zostac z telefonem wyladowanym - zawsze bylo wiadomo na ile jeszcze starczy. Poza tym ten telefon mial jakis niesamowity urok i bardzo milo sie z niego korzystalo. Zauwazylem w nim tylko dwie wady - pierwsza to slaba wibra (bardzo slaba), ale tez bardzo cicha a druga wada juz znacznie mniej istotna to brak raportow doreczenia SMSow (ja na szczescie mam PLUSa i ratowalo mnie wpisanie na poczatku smsa WXYZ). Z czystym sumieniem polecam ten wspanialy telefonik
    0
  • Users Avatars Mini
    HubertS pisze: 2001-12-06 23:24
    Telefonik jest supeer, mam go od 6 m-cy, jak narazie nic mu sie nie stalo. Byl oczywiscie problem z klapka, zostala wymieniona w serwisie Ery na gwarancji. Teraz mam dwz telefony Ericssona T28s i Motorole v.50, oba są super, eryk przegrywa z motorolą pod względem wibracji, lecz ma więcej klasy a to sie najbardziej liczy, choć w tej chwili telefon jest śmiesznie tani, i tak jest dość rzadki i wzbudza zainteresowanie. Moja rada: kup T28 lecz koniecznie z gwarancją, gdyż przydaje się jak klapka zaczyna sie sama otwierac, serwisy nie robia problemów z wymianą, polecam też szwedzka baterię 600mAh, jest lepsza, a po wymianie oprogramowania problemy z powolnym działaniem znikają. Jeśli chcesz uniknąć problemów z zarysowaniami, na które telefon i tak jest dość odporny polecam oryginalną "kaburę" Ericssona (dostępma w Erze), ale nie tą z pianki, lecz skórzaną (cena podobna) wtedy T28 wytrzymuje nawet lot po schodach o dł. ok2,5m bez zarysowania (sam sprawdziłem).
    0
  • Users Avatars Mini
    zorqba pisze: 2001-12-08 16:11
    mam ten telefon jest swietny, choc ma swoje kaprysy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gulio pisze: 2002-01-02 23:43
    telefon ktory najbardziej polubilem , menu ktore uwielbiam waga i wymiary mi odpowiadajom tylko niestety z tymi feralnymi awariami klopot ... no i nie najlepiej trzymajom zasieg ... gdyby jeszcze terminaz i notatnik byly w telefonie to dla mnei bomba
    0
  • Users Avatars Mini
    vojtek pisze: 2002-01-09 18:07
    naprawde swietny telefon. Dla mnie liczy sie bardzo jego wielkosc, jest bardzo cienki, przez co bez zadnego trudu mozna go nosic np. w kieszeni. Goraco polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    smp pisze: 2002-01-11 11:53
    W istocie telefon jest prawie doskonaly, nawet malutka pojemnosc i wydajnosc baterii mozna ominac bo to w koncy litowo polimerowe ogniwo, niestety razi mnie powolne dzialanie menu, i mala szybkosc smsow, ogolnie najlepszy z dotychczasowym moich aparatow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Super_Andy pisze: 2002-01-12 13:23
    Mam eryka t28 od 11 m-cy i chcialbym tez dopisac sie do listy zadowolonych posiadaczy.Jest solidny ( sam to niestety sprawdzilem - ladowanie na beton z wys. 1 m) , zaczep blokujacy otwieranie klapki jest solidnijszy niz z poczatku przypuszczalem tylko problemy z softem , REWELACJA to dokladny stan naladowania baterii , mala pojemnosc baterii ? jezeli ktos nie mieszka w pustelni lub szalasie to gniazdko z 220v to nie problem,
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2002-01-15 00:21
    zgadzam sie z przedmowcami,sam mamm eryka t28s od pol roku i na razie (odpukac w niemalowane) nic zlego sie nie dzieje,chociaz fakt bateria moglabybyc troche wytrzymalsza,ale wtedy nie bylaby taka plaska:))
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-15 10:59
    WItam ! Właśnie dołączyłem do posiadaczy (szczęśliwych?) Erka T28s. Obiiecuję, że podzielęs się z Wami uwagami. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    micris pisze: 2002-01-19 00:59
    ja tam mam r320s i tez jest b. dobry
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-22 14:55
    rozwazalem kiedys jego kupno ale sie nie zdecydowalem. nie wiem czy zalowac bo jak czytam te komentarze to troche usterkowy jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Carac pisze: 2002-01-27 17:18
    Fajny telefonik! Mam go 2 tygodnie i jest spox!
    0
  • Users Avatars Mini
    shafa pisze: 2002-02-02 19:32
    tez kupiala moja dziwczyna ale niestety gubi zasieg (brak sieci)..i w poniedzialek idze do serwisu (gwarancja) ciekawe co zrobia.
    0
  • Users Avatars Mini
    falco pisze: 2002-02-22 18:46
    te shafa mialem podobna oberacje nowka z salonu ery, ledwo mi sie udalo wymieniac na nowy daja ludziom telefony i ich nie sprawdzaja, teraz dzialam i jest ok
    0
  • Users Avatars Mini
    w_wiktor pisze: 2002-02-24 23:02
    szkoda ze te eryki sa takie wadliwe... ciagle od kogos slysze, ze gubi zasieg :-( i jakos sie do niego zniechecam...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2002-02-25 11:50
    telefon bardzo fajny bo mały ale jest pozatym do dupy i do tego bardzo często sie psuje i zawiesza a do tego najbardzxiej daje po głowie
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-03-17 01:22
    No cóż miałem przyjemność użytkować ten telefon przez dość krótki okres czasu, ale byłem niesamowicie z niego zadowolony. Zawsze miałem słabość do telefnów z klapkami. Może nie imponuje wielką ilością funkcji, ale naprawde rewelacyjnie go wspominam. Wysoka jakość rozmów i doskonale trzymał zasięg. Ale zawsze bałem się o klapke. Sprawiała wrażenie, że ledwo się trzyma no i ten guziczek otwierający ją... Zawsze miałem wrażenie, że może mi się otworzyć podczas noszenia tego Eryka w spodniach. Siadając mogem niechcący go otworzyć i uszkodzi klapke (ułamać lub urwać ją). Ale niech mi ktoś wytłumaczy czym różnią się te Eryki "Made in Sweden" od tych z Malezji? Bo tyle osób narzeka na te Malezyjskie, a ja jakoś nie dostrzegam różnicy. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Baldur.
    0
  • Users Avatars Mini
    szpula pisze: 2002-04-21 22:15
    ahahahha !!!!!!! fuck !!! za telefon zapłaciłem 100zł od kolegi bo był uszkodzony A naprawa kosztowała mnie 110zł jaki wypas ale co tam (miał uszkodzony nadajnik ) jeżeli macie problemy z zasięgiem to znaczy że macie nadajnik zjebany ahahhah no i to tyle !!!!! a telefon jest w 99% fajny !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    HWCP1 pisze: 2002-05-08 15:34
    Fajny fajny i dotego ta klapka na spust robi wrazenie-tylko z czasem wyciera sie ten bolec.Pozatym z bateria ultra slim wyglada suuper!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOLO pisze: 2002-06-05 03:26
    Niewiecie czy T29s Made in Malaysia też się psują? Kto wie niech podzieli się wrarzeniami.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-30 12:04
    Ja t29 bym nie brał. Bo właściwie co ten telefon ma poza wyglądem. Te same funkcje co T20e a droższy.
    0
  • Users Avatars Mini
    piterek pisze: 2002-08-27 15:06
    telefon fajny ale cholernie nietrwaly - po roku uzywania bateria juz calkiem siada i klapka sie nie domyka, a to powoduje ze praktycznie nie da sie go uzywac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misiex pisze: 2002-09-13 17:03
    E tam ja mam ten telefon juz dosc dlugi i nic sie nie psuje.Menu mi nie przeszkadza,mozna sie latwo przyzwyczaic.Jedynie co mnie wqrza to ten przycisk od otwierania klapki.Czasem sie otwiera za 1 razem a czasem musze w niego stuknac kilka razy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz19 pisze: 2002-10-18 15:27
    jego atutem jest wielkosc
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2002-11-02 19:57
    Wspaniały, kultowy telefon, jeden z najlepszych Ericssona, a nie to co teraz... (z całym szacunkiem bo nadal mam Eryki). T29 mojego znajomego nawet chowa się przy tym telefonie, jest w nim coś... magicznego. Naprawdę kultowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    marakesh pisze: 2002-12-08 19:32
    telefon mi chodzi ale czesto sie sam resetuje i nie wiem co robic czy dac go do serwisu czy zmienic tylko soft , czasem nawet nie chce sie włączyć :(
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2003-01-13 16:07
    bateria w moim ericssonie jest chyba zepsuta ża każdym razem gdy go wyłącze i włącze ponownie bateria jest rozładowana niewiem na 100% czy to wina baterii w każdym razie bateria do t28s kosztuje 50zł jesli ktoś wie co może być przyczyną prosze o kontakt
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-02-10 23:01
    lekki inteligentny z klasa
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-03-08 14:30
    ja również pamiętam czasy jak koształ 1000zł:))Każdy sie napalal na niego razem ze mną.Teraz to nie sprzęt
    0
  • Users Avatars Mini
    smokeWEED pisze: 2003-03-11 19:12
    super sprawa.. niesamowita bateria..ora moze nie trzymala tygodni.. bo dni, ale byla najnowoczesniejsza na swieice.. oferowana w seryjnym telefonie, szybka ikariera fona
    0
  • Users Avatars Mini
    grzechu1983 pisze: 2003-03-14 17:27
    w moim t28s ktory uzywam od 2 lat i dopiero teraz klapka sie sama otwiera jak tylko lekko szturchne telefon i to mnie wkurza bo naprawialem to juz z kilka razy. latam z tym problemem do serwisu co kilka miesiecy... to troche meczace. zamierzam zmienc go na t39m
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-18 10:02
    za jakos 9 za wyswietlacz 5 ogolnie nawet fajny telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    Hroop pisze: 2003-04-14 21:45
    Ja również uważam, że to super telefon - miałem go prawie rok i nic się nie działo, działał w 100% (Malezja). Kwestia awaryjności moim zdaniem zależy w dużym stopniu od użytkowania. O wyglądzie wspominać nie muszę bo "koń jaki jest każdy widzi".... Teraz mam T29 i szukam wszędzie T28 (koniecznie grafit), ale musi być w super stanie i bez przejść / jakby co - piszcie na maila....
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-05-31 19:18
    Wszystko ok telefon zajebisty tylko tak jak pisze moj poprzednik ten malutki wyswietlacz troche ujmuje temu telefonowi a pozatym wszytsko gra!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo21 pisze: 2003-06-03 02:23
    moz byc ta klapka wyglada interesujaco
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-03 02:26
    gizmo: oj to nie wiesz ile ja juz widzialem T28 z klejonymi klapkami. Niesety, ale czesto one sie lamaly (z winy uzytkownika oczywiscie). Fajny telefonik, dobrze ze jest wskaznik zuzycia baterii czego brakuje w ostatnich modelach Sony Ericsson (t300,t310)
    0
  • Users Avatars Mini
    kolczatka2 pisze: 2003-06-15 16:35
    nie w moim typee
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-06-15 21:48
    Gratuluje udanego testu i uwzględnienia w nim najważniejszych wątków. Naprawdę dobry test jak na amatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2003-06-27 13:22
    telefon jest super - robi wrażenie na wszystkich - mam go ponad dwa lata i wygląda jak nowy (kolor grafitowy) ale troche za często się zawiesza. sprawnie działa jeśli po każdym ładowaniu (co 3 dni) się go wyłącza
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-07-08 22:01
    stary dobry T28
    0
  • Users Avatars Mini
    krzycho pisze: 2004-01-17 21:11
    mam t28s ponad trzy lata. ma swoje kaprysy ale ma tak swietnie menu i wiele przydatnych funkcji ktorych czesto uzywam a nie jak w innych teklefon funkcja jest tylko ze nikt jej nie uzywa. obudowa jest bardzo wytrzymala i ciezko zrobic na nim ryse chco noszony jest bez pokrowca. jestem z niego bardzo zadowolony szukalem innego telefonu ale zaden nie spelnia moich oczekiwan tak jak ten. moj jest produkcji malezja a brat mial szweda i wlasnieszwed sie zawieszal. Pozdrawiam wszystkich erykowcow
    0
  • Users Avatars Mini
    b.o.b. pisze: 2004-02-29 11:21
    ten telefon poprostu trzeba uwielbiac! jak wszystko ma swoje wady ale jesli jestes nim zauroczony to zniesiesz wiele :) ja mam juz trzeciego T28 sytuacja zmuszala mnie do sprzedazy ale zawsze wracalem do niego. Mam w tej chwili nowiutki made in sweden nie ma z nim zadnych problemow to najlepsze wersje bo te z malezji maja czasem problemy... ponadto mam wiele dodatkowych gadzetow jak ladowarka na biorko ktora przekierowywuje rozmowy np. na numer domowy, bajeranckie futeraliki i wiele innych. Planuje kupno T39 aby moj T28 mogl spoczac w gablotce jako najlepszy jak dla mnie stylistycznie telefon! Poza tym kosztowal kiedys w promocjach powyzej 1000PLN takze to jest cos zupelnie innego niz jakas nokia :) Polecam T28 jesli go szanujesz on Cie nie zawiedzie. Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiaaa pisze: 2004-05-03 10:47
    Ja tak naprawde mam nokie 5510, a w moich danych jest ericsson t28s, dlaczego ? dalem obrazek t28s, poniewaz wlasnie kupuje na allegro ten telefon... i ciesze sie ze sa tu tak dobre porady !!!! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-05-27 19:44
    cuuuuuuuuuuudo
    0
  • Users Avatars Mini
    BBBOS pisze: 2004-07-08 00:40
    MEGA FAJNY I TANI TELEFON KA KARTE.. PRZEŁOM W TELEFONACH NA KARTE ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pudlarz pisze: 2004-08-05 19:50
    lipa
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-09-15 20:46
    moze byc
    0
  • Users Avatars Mini
    jak_zawsze pisze: 2004-11-07 22:24
    fajny! a z "grubą" baterią jest z a j e b i s t y !
    0
  • Users Avatars Mini
    _stefan_ pisze: 2005-02-03 01:58
    Ten telefon to klasyka! Pomijajac jego usterki (ja nie miałem problemów) jest super. Jego wady nie mają znaczenia: klapke trzeba było czasem podreperowac:], wolne menu-mozna sie przyzwyczaic, mały wyswietlacz... tak jak ze starymi samochodami;] Jeszcze go sobie kupie za pare lat - powiesze na scianie nad łóżkiem ;] Mały skromny ale napewno nie tandetny - taki już był styl :]
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-06 15:05
    szkoda, ze nie jest wodoodporny :-(, mimo tego obudowa idealnie pasowala do polamanej z T29 tym sposobem reaktywowalem T29
    0
  • Users Avatars Mini
    szczupak007 pisze: 2005-03-18 16:25
    z wyglądu podobny do zabawki przynajmniej sie takimi bawiłem jak byłem mały :P
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2007-11-10 17:36
    Miałem w stanie idealnym. Udało mi się go kupić i zgubiłem:(
    0
  • Users Avatars Mini
    joshua pisze: 2013-10-30 15:28
    jak sprawdzić na jak długo starczy jeszcze bateria?
    0
  • Users Avatars Mini
    tommi pisze: 2015-01-24 21:52
    a ja nabylem go tydzien temu...zregenerowalem baterie iii... hasa az milo:) 15 lat od wyprodukowania to dopiero robi wrazenie w skm-ce:) smartfony juz sie znudzily-wracajcie do klasyki!!! pozdrawiam
    1
  • Users Avatars Mini
    oshee pisze: 2015-02-06 21:13
    tommi, możesz podać namiary na firmę która regenerowała co baterię? Jaki był koszt takiej operacji?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: