Idea zmieni nazwę na Orange Polska

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita
Opinie: 83

Według informacji dziennika Rzeczpospolita zarząd PTK Centertel zaakceptował zmianę nazwy spółki na Orange. Na razie rada nadzorcza Centertela nie zaakceptowała tego pomysłu, gdyż jej polscy członkowie mają wątpliwości dotyczące konsekwencji takiej zmiany.

Wcześniej France Telecom w prospekcie emisyjnym Orange informował, że zamierza konsolidować w Orange należące do grupy udziały w sieciach komórkowych. FT zapewniało wówczas, że w przypadku PTK Centertel w grę wchodzi przeniesienie udziałów do Orange.

Do tej pory operacji nie przeprowadzono, ale według informacji "Rzeczpospolitej", prace są zaawansowane, a problemem jest m.in. wycena wartości PTK Centertel. Część analityków zwracała uwagę na zaskakująco dobre wyniki operacyjne PTK Centertel za I kwartał 2002 r., co byłoby istotne w chwili wejścia spółki do grupy Orange.

Według informatorów dziennika za kilka lat mogłoby dojść do wykupienia przez Orange udziałów Centertela należących do TP SA. Analitycy oceniają, że realizacja tego pomysłu nie byłaby korzystna dla TP SA, gdyż narodowy operator utraciłby to, co obecnie jest motorem wzrostu przychodów w grupie i najcenniejszym aktywem, czyli telefonię komórkową.

Poza zmianami właścicielskimi od kilku miesięcy coraz głośniej mówiono o szybkiej zmianie nazwy PTK Centertel na Orange Polska. Na początku lipca zarząd PTK Centertel zaakceptował zmianę nazwy firmy na Orange i przedstawił odpowiednie propozycje radzie nadzorczej. Nie podjęła ona jednak decyzji, gdyż jej polscy członkowie (m.in. Jan Kulczyk, którego firma Kulczyk Holding jest wspólnie z FT inwestorem strategicznym TP SA) mieli obiekcje dotyczące zmian w umowie spółki, które zmierzały do oddania kontroli nad firmą francuskiemu Orange, choć TP SA nadal byłaby głównym akcjonariuszem.

Informatorzy "Rzeczpospolitej" twierdzą, że w lipcu w Paryżu dojdzie do kolejnego spotkania rady poświęconego temu problemowi.

Pełna treść artykułu znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (83):

Komentuj

Komentarze / 83

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    robovit pisze: 2002-07-20 12:31
    Czyżby nie było już IDEALNYCH telefonów, IDEALNYCH abonamentów, IDEALNEGO zasięgu, IDEALNEJ oferty i ciągle nowych pomysłów? Teraz wszystko będzie POMARAŃCZOWE lub OWOCOWE! (ha,ha)
    0
  • Users Avatars Mini
    filippoz pisze: 2002-07-20 12:40
    Jeśli dojdzie do zmiany nazwy to do dupy! Co ja w kraju pomarańczy żyje czy co? Idea (jako nazwa sieci) napewno lepsza od Plusa bo doda się minusa i wychodzi ZERO! XMEN a podoba ci się nazwa VADAFONE zamiast PlusGSM? Bo mi nie a mam telefony zarówno w Plusie jak i w Idei! PZDR CYA
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-20 12:48
    Ja jako klient Idei też trudno mogę sobie wyobrazić te zmianę z Idealnej na pomarańcze:(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-20 12:52
    Miłego Dnia Orange nieciekawie to wygląda:(
    0
  • Users Avatars Mini
    redi pisze: 2002-07-20 12:54
    Powiem jedno. Za bardzo zachodni kapitał panoszy się w Polsce. Poza tym pomyślcie jakie to są koszta. Zmiana log, nazwy, a takie przekonanie ludzi, że Idea to to samo co Orange (reklamy, zmiana wizerunku firmy). A kto za to zapłaci? Oczywiście użytkownicy tej sieci. Już niedługo Polkomtel to Vodafone będzie a Era to Duetsche Telekom a TPSA to France Telekom. O to co nam przynosi największy dochód to oddajemy w obce ręce. Dlaczego my Poacy jesteśmy tacy naiwnie i tak o nas myslę w Europie. Jako o białych murzynach. Nie podoba mi się to i to bardzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    simek pisze: 2002-07-20 13:21
    Aby nazwa była bardziej swojska proponuje POMARAŃCZA GSM, chociaż furrorę zrobiłaby PYRA GSM
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-07-20 13:22
    redi: masz racje. to wszystko bedzie kosztkować i to na pewno sporo, a koszty odbiją się na abonentach sieci. dla mnie zmiana nazmy byłoby głupotą, bo niedawno Idea zmieniła swoje logo i kolory na zielono jakieś tam, wszystkie salony są w tym wystroju,a teraz chcą to wszystko zminiać ??? po co ? moim zdaniem powinno im zależeć na wizerunku firmy należącej do rąk polskich, a zmiana na Orange raczej nie będzie się kojarzyć z Polską... z tego co widze, to wiele osób nie lubi kupować rzeczy zagranicznych, wolą te polskie, więc chyba jednak popełniają błąd...
    0
  • Users Avatars Mini
    nabity w butelkę pisze: 2002-07-20 13:49
    Ciekawe kto k...wa zapłaci za zmianę wizualizacji salonów (piątą w ciągu 4 lat !!!) no bo chyba nie wyobrażacie sobie zielono szarego salonu sprzedaży \"orange\" !!!??? Ja się wypisuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-07-20 14:01
    Zmiana Idei na Orange była właściwie spodziewana i nieunikniona. Dowodem świadczącym o tym było choćby występowanie prezesów PTK na 10-cio leciu w koszulkach Orange. Poza tym na całym świecie operatorzy powiązani z FT już są Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-07-20 14:04
    Redi: Plus GSM owszem przy obecnych tendencjach światowych może się nazywać Vodafone, natomiast Era jeśli zmieni nazwę to raczej na T-Mobile. Nabity w butelkę: masz rację... dilerzy Idei znów będą bulić za nową wizualizację... nie warto byłoby się zatrudnić w jakiejś porządnej firmie? :) Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2002-07-20 14:50
    France Telekom nie ma udzialow wiekszosciowych w TP SA i w IDEI, wiec co oni k... wyczyniaja???!!! Ale oczywiscie durny polaczek sie zgodzi, bo to przeciez bedzie bardzo ladnie wygladac, tak po europejsku - nowoczesnie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ziutek pisze: 2002-07-20 14:51
    d*pki przestancie narzekac! francuziki kupily tpsa i centertela to moga sobie robic co chca!!! poza tym: wtedy serwis gsmonline i centek beda miec te same kolory!!! czy to przypadek?
    0
  • Users Avatars Mini
    ziutek pisze: 2002-07-20 14:52
    nie trzeba miec udzialow wiekszosciowych by miec kontrole nad firma.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojaza pisze: 2002-07-20 15:03
    i tak zrobia co chca ,ma byc orage to bedzie ,a aboneci i tak za to zaplaca.Jeszcze troche i Era i Plus tez zmiena nazwy
    0
  • Users Avatars Mini
    GoGo pisze: 2002-07-20 15:56
    Wlasnie w tym momencie przebywam w Szwecji, a tu wlasnie trwa vodafonowy szal. Juz nie europolitan. Wymienili wszystko co sie dalo, bannery, szyldy na sklepach dealerow, choragiewki reklamowe itp. Jedyna pozostaloscia jest napis euro na wyswietlaczu. Plusa czeka to samo i to chyba niedlugo.
    0
  • Users Avatars Mini
    k0mp pisze: 2002-07-20 16:31
    A ja chce Idee!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    krystek pisze: 2002-07-21 12:49
    To było do przewidzenia już dawno chodziły przecież słuchy że coś takiego może nastąpić!
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-07-20 17:01
    Orange Optima, Orange Meritum i Orange POP. :) Ale jajca...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-07-20 17:08
    W całym tym interesie najbardziej interesiż mnie koszta takich niepotrzebnych zabiegów :P
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2002-07-20 17:17
    tak juz jest na swiecie-swiatowa konsolidacja opow prowadzi do obnizenia kosztow-reklamy moga byc wspolne i emitowane rownie dobrze w Polsce co w np. Niemczech, ponadto bliskie powiazanie pozwala na obnizenie cen np. roamingowych wsrod opow nalezacych do danej grupy(np przypadek vodafone). dzieje sie tak nie tylko w Polsce-np wloski operatoe Omnitel(jeden z najwiekszych we wloszech) tez zmienil nazwe na vodafone-omnitel, a docelowo na vodafone. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2002-07-20 17:22
    ...a poza tym to nie nazwa swiadczy o tym czy dany operator jest "sprzedany" czy nie-a na pewno turysta przybywajacy z zagranicy do Polski i posiadajacy tel np. w vodafone omnitel, bedzie chcial sie zalogowac do vodafone-plus, a swoja droga i tak bedzie go mial zapisanego jako siec preferowana :))
    0
  • Users Avatars Mini
    CYPIS pisze: 2002-07-20 17:23
    jesli by to mialo pomuc w czyms to niech zmieniaja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-20 17:25
    Dawno się o tym mówiło. A nazwa powinna brzmieć orange idea albo idea orange
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-07-20 17:40
    to ja otworze drukarnie, i bede tylko pomaranczowa farbe kupowal... i bede im drukowal ulotki... niezla kapusta z tego bedzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-07-20 18:01
    tak, dopoki nie wejda w sojusz z Apple. :) Wtedy bedzie pora na mnie i moja drukarnie z zielenia. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-07-20 18:12
    Popieram pomysl grafiieigo: powinno sie to nazywac IDEA ORANGE
    0
  • Users Avatars Mini
    kpt.Hook pisze: 2002-07-20 20:11
    zdaje się, że nic nie pisali na temat zmiany nazwy handlowej. Jest mowa tylko o zmianie nazwy firmy z PTK Centertel na Orange. Sądzę, że Idea zostanie - jest już zadomowiona na rynku i niecelowe byłoby ją zmieniać
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-07-20 20:12
    A potem bedzie "Czesc stary, kupilem sobie telefon w pomaranczowej mysli". A tak serio to pewnie ze tak bo IDEA ORANGE brzmi calkiem calkiem. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-07-20 21:05
    Wg mnie lepsza jest nazwa Idea a nie jakas pomarańcz czy inny pies
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-07-20 21:19
    **kpt.Hook** masz rację nazwa Idea juz się dostatecznie zadomowiła i zmiana rzeczywiście była by bezcelowa :P
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-20 22:15
    mi sie podoba logo Idei. Na pewno ladniejsze niz orange, chociaz wole kolor pomaranczowy :) Szkoda, ze Idea nie moze sie zdecydowac w jakich barwach funkcjonowac... Troche to kosztowne. Wspolczuje tym, co za to placa.. Nasze nazwy sa git, bo sa ponadnarodowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    olgierd_jedlina pisze: 2002-07-20 23:37
    ORANGea
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2002-07-20 23:48
    Zal mi uzytkownikow Idei, to na nich odbija sobie koszty zmiany nazwy i wypromowania nowej marki. Fakt, duzo kasy juz wydali na to by nazwa Idea przebila sie do ludzi, zmieniali kilka razy barwy firmowe, i wychodzi ze wszystko na nic. Ale skoro mialoby to zmienic (na lepsze oczywiscie!) obsluge klientow, ceny i warunki techniczne sieci to moze rzeczywscie niech tak bedzie. A co do zmiany Plus na Vodafone, no to jak zmienia nazwe swojego prapaida....? Na SimVoda...?? He he..;-) A teraz zagadka dla spostrzegawcych....Zauwazyl ktos ze Era delikatnie zrobila facelifting swojego logo...? Taki bardziej wypukly, trojwymiarowy. No i nowe haslo "Ciesz sie kazdym dniem". Odpowiedz na nowe haslo w Plusie...?
    0
  • Users Avatars Mini
    harhacz pisze: 2002-07-21 00:05
    w orange jest wap over gprs w ryczlcie, tak jak w erze ,ale chyba kosztuje 5 euro miesiecznie. moze wprowadzi idea-orange u siebie za 5zl/m?
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-07-21 00:30
    no i wreszcie ich wciągneło nawet z logo bedzie teraz inaczej : )) pomarrańczowo: ))
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-07-21 00:30
    wczesniej tpsa logo, a teraz idea nazwe - jakas mania ??
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-07-21 02:35
    Wydawać by sie mogło po co tak intensywnie promowano marke skoro sie ją zmienia , najprawdopodobnie kolejny wspaniały pomysl ograniczonego intelektualnie człowieka . No ale ktoś musioał chyba za to coś dostac - pytanie ile ????
    0
  • Users Avatars Mini
    b|o5 pisze: 2002-07-21 11:19
    A może tak wrzucić wszystko do jednego garnka i powstałaby "pomarańczowa voda"?? Jak pięknie to brzmi. hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-07-21 12:08
    hehe moj ulubiony kolor to pomaranczowy,wiec fajnie byc w pomaranczowej sieci :))
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-07-21 12:09
    a rowniez GOL jest poczesci pomaranczowy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nic pisze: 2002-07-21 14:43
    co sie martwicie zolte czy niebieskie czy pomarancz. wazne ze paru dup.., idealnie straci cieple posadki
    0
  • Users Avatars Mini
    Pavese pisze: 2002-07-21 15:23
    takie sa fakty - Oni maja kapital - my sile robocza. Za pozno juz na ratunek. Co do nazwy sieci; o ile nie wplynie to negatywnie na jakosc uslug, to dla mnie Idea moze sie nazywac nawet ORANGE ASS...
    0
  • Users Avatars Mini
    kpt.Hook pisze: 2002-07-21 15:46
    a niech tam.... i tak już nie zmienię operatora - Plus i Era mi wystarczą...
    0
  • Users Avatars Mini
    katana pisze: 2002-07-21 16:20
    Przecież to i tak jest nieuniknione....... FT tak jak inne międzynarodowe korporacje tworzy globalna marke (jak np: Gillette)......... sprawdzcie lepiej sobie w ilu krajach jest operatorem Orange..... to po prostu wszystko wyjaśnia
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2002-07-21 22:37
    miejmy jednak najdzieję, że zmaina nie będzie tylko dotyczyła nazwy, że wejdą nowe ciekawe udługi, że być może zmieni sie na lepsze jeszcze taktowanie, że obniżą ceny, no ale na razie poczekajmy....
    0
  • Users Avatars Mini
    bart pisze: 2002-07-22 00:34
    Zycze POMARANCZOWEGO DNIA
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnnyB pisze: 2002-07-22 01:30
    KURDE IDEA TO POLSKA NAZWA I ŁADNI SIE KOJAŻY A JAK ZMINIĄ TO MOGĄ SIĘ LUDZIE ZRAZIĆ W KOŃCU ŻYJEMY W KRAJU PATRIOTÓW (NIE BEDZIE NA M ORANGE PLUŁ W TWARZ) MYSLĘ ŻE SIE TO DLA NICH ŹLE SKOŃCZY!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-07-22 02:13
    jeśli wiąże się to ze zmianani w opłatach roamingowych np. zniasianie opłaty za rozmowy przychodzące to czemu nie. w przeciwnym razie akceptacji brak ;-) pozdr all Kuba (od 13.06 Idealny user)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-22 10:27
    No to zaczynaja sie pierwsze ruchy wewnatrz naszych opow! Kto bedzie nastepny!????
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-07-22 14:10
    qbul. popieram! ale korzysci mogloby byc wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    harhacz pisze: 2002-07-22 14:13
    co z tym gprsem w idei-oranz? jak szybko zajda jakies zmiany?
    0
  • Users Avatars Mini
    Orange pisze: 2002-07-22 15:09
    Co się komu nie podoba ? ... GLOBALIZACJA - chcecie to protestujcie !!! Liczy się kasa: moja na koszty zmian (co Wam do tego ?) i Wasza (taryfy, opłaty), a nazwa to też moja sprawa - choć zależy mi by Wam się podobała. Zresztą to taka staro-nowa idea ;-) z tą pomarańczą. TAK WIĘC NIE NARZEKAĆ !!! Będzie lepiej - "na dzień dobry" będą promocje "powitalne" (w kraju zaawansowanego czytelnictwa) zestawy z POMARAŃCZOWYM (a jakże) DONALD DUCK'iem (dla dzieci), POMARAŃCZÓWKĄ (dla szeroko rozumianej młodzieży), POMARAŃCZOWYM PONCZEM (dla dorosłych) i inne Idealne trunki - oczywiście w Idealnym kolorze ;-) UWAGA !!! Dla opornych jest tylko MECHANICZNA POMARAŃCZA !!! ;-) ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-07-22 15:14
    ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2002-07-22 15:58
    Wedlog mnie to jest niebezpieczne... bo Centertel w przeciwienstwie do Orange ma dobra sytuacje finansowa (wiadomo ze inwestycja w Orange nie byla trafiona i pograza FT finasowo) i jest to moim zdaniem proba wyprowadzania z PTK Centertel kasy! Ciekawe kto nastemny.... moze TP SA nazwa France Telekom????????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2002-07-22 16:07
    Pytacie kto za to zaplaci...podatnik i nieszczesnicy zwolnieni w ramach oszczednosci a ci co zastana zamiast pracowac do 19 beda siedzieli do 22:00.... a urlopach niech zapomna.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-22 16:29
    Jeśli za zmianą nazwy pójdą pieniądze na inwestycje to popieram. Ale jeśli będzie to tylko i wyłącznie zmiana nazwy i może zarządu to ja dziękuję i nadal sieć o kodzie 260-03 będzie dla mnie najgorszą w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-22 16:38
    siwy256**cały problem w tym,że zmiana nazwy,chyba czeka wszystkich opów,a wtedy bedziesz miał problem znależć sieć o kodzie,ktory by Cię zainteresował. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Panoramiax_z pisze: 2002-07-23 00:20
    skoro zmieniają nazwę, to na zdrowie, bo pomarańcze są chyba lepsze od niż idealna sieć i idealna obsługa klienów
    0
  • Users Avatars Mini
    olekbek pisze: 2002-07-23 01:08
    Hmmm... no to teraz GOL będzie musiał zmienić swoją kolorystykę, żeby nie zostać posądzonym o jakieś preferowanie JEDNEGO KOLORU ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    BB pisze: 2002-07-23 01:43
    Zaraz, zaraz... Nie da sie tak prosto przerzucic kosztow tych zmian na klientow. Przeciez kazda zmiana w cenniku jest dobrowolna dla obecnych klientow, bo inaczej bylaby to zmiana warunkow swiadczenia uslug i pretekst do slusznego zerwania umowy. A nowi klienci maja do wybory inne sieci, wiec nie bardzo widze mozliwosc zrzucenia kosztow na abonentow. Mimo wszystko to nie TePeeSA, gdzie czekasz czasem latami na linie telefoniczna - tu idziesz do salonu i w ciagu klikunastu minut kupujesz telefon, jak nie w tej sieci, to w innej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-23 10:17
    Nie ma co gdybac! Musimy poczekac na zmiane nazwy i na zmiany w zarzadach! Wtedy bedzie mozna ocenic czy Idea straci czy zyska!?
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-07-23 11:15
    *** BB *** Oczywiście - to taka bardzo dobra praktyka na rynku GSM (szkoda, że nie w telekpinie), że gdy zmienia się cennik to abonenci mają wybór (jednostronny, bo powrotu na stare taryfy nie ma) i nikt ich nie zmusza do nowych cen - są kuszeni, namawiani, a to co innego. Drugą stroną tego jest to, że przy okazji zmiany cennika nie można zerwać cyrografu ... bo nic się nie zmienia - można zostać w "starych" cenach. No, ale nie ma róży bez kolców. Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    swistak pisze: 2002-07-23 12:06
    Ja osobiscuie jestem za zmiana nazwy, Idea jakos mi nie lezy, no i moze nie bedzie juz tego "Milego dnia", ktore tak smiesznie wyglada o np. 1 w nocy :) Mam nadzieje, ze przy zmianie nazwy doczekamy sie jeszcze jakichs ciekawych zmian w taryfach rodem z zachodu (nop; SMSy darmowe, albo taktowanie co 5 sec?)
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-07-23 20:48
    A niech se zmieniają tą nazwę. Mnie to po prostu wali, nie mają na co tracić pieniędzy to proszę bardzo, może konkurencja na tym zyska bo nie będą tracić pieniędzy na takie głupoty. Ufff całe szczęście że nie jestem i Judei.
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-07-24 17:04
    W pełni zgadzam sie z BB, pierwszy kupię tlf w Idei jak dowiem się że ma sie zmienić na Orange, tylko po to by z ich winy rozwiązać z nimi umowę, a telefon zostanie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-07-24 17:06
    A w ogóle to dla mnie operator może się nazywać i "telefony Alojzego Świerszczyka" byle rozmowy były TANIE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Siemensiak.pl pisze: 2002-07-24 18:16
    Idea nie może zmienić nazwy, ponieważ na kartach SIM zapisane jest logo IDEA MILEGO DNIA, które uaktywnia się w Siemensach. Tak więc posiadacze Siemensów nie uznają nazwy swojego operatora :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-25 02:28
    Siemensiak: faktycznie. Ciekawe jak to będzie z tym napisem. Może da się go usunąć. Już widzę te migracje do punktów idei. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-25 13:45
    No nie wiem czy jak zmienią nazwę to będzie można zerwać umowę. Za dobrze by było.
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2002-07-25 13:56
    siwy256: hehe. fakt, za dobrze chyba by bylo... trzeba by bylo kupic kilka sluchawek z aktywacja i rozwiazac umowe :P
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-07-25 15:17
    To dobry pomysł z tym Orange.Firmy motoryzacyjne przeprowadzają fuzję produkują częsci do różnych marek samochodów, to czemu w telefonii kom. miało by być inaczej! Już widzieliśmy pierwsze takie kroki przykład SONY-Ericsson wiedzie im się dobrze skorzystali klijęci otrzymując naprawdę dobre produkty np T68i, a o p800 nawet nie wspomnę!To wszystko ma ręce i nogi nawet jak nie wygląda to logicznie dla zwykłego śmiertelnika!Ericsson zanotował straty ale Sony-Ericsson NIE!! I o to chodzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-26 17:12
    A swoją drogą to ile będzie kosztować firmę ta zmiana. Nowe reklamy, szyldy. Koszt przyzwyczajenia klienta do nowej nazwy na pewno będzie bardzo duży.
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-07-27 06:25
    SIWY: OPŁACI SIĘ IM I TO : ))) TO JEST WIZERUNEK DLA ORANGE TO BARDZI DUŻO BO TAK NAPRAWDE TO TYLKO POTO TE ZMINY A JEKIŚ SZALONYCH ZNIAN NIE POWINNIŚMY SIĘ SPODZIEWAĆ , PRZECIEŻ CAŁA AKCJA PRZEJĘCIA JUŻ MIAŁA MIEJSCE WIEĆ RACZEJ POZMIENIAJĄ SOBIE KILKA SZYLDÓW W POKACH I TYLE BEDZIE ZMIAN BO TARYF ANI PROMOCJI REWOLUCJONIZOWAĆ NIE BEDĄ : ))))
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-07-29 01:57
    SIWY256: ile bedzie kosztować to my sie i tak nie dowiemy bezpośrednio tylko posrednio: PRZY CZYTANIU RACHUNKÓW! ;(((
    0
  • Users Avatars Mini
    smp pisze: 2002-07-31 03:14
    Po co ruszac cos co sie sprawdzilo na rynku weszlo w krew i pamiec, wydaje mi sie ze nie wplynie to zbyt dobrze na kondycje IDEI, nazwa nazwa, ale ludzie beda mysleli ze jakas lipa i nie kupia :(
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-07-31 13:24
    ciekawe czy bedzię się wymawiać oranż, orendż a może orange :) Moim skromnym zdaniem pomysł fatalny...
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-07-31 13:29
    Swoją drogą to i tak nazwa bardziej oryginalna niż popularne za granicą mobiltele,mobtele,telemobile i inne ''telecosie''
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-01 01:20
    budowa nowego wizerunku, skadinad takim bedzie logo i nazwa orange, bedzie kosztowac krocie, ale nie sadze zeby sie tego uniknelo, taryfikacja 1s, tez pewna, slowacy ostatni przeszli w barwy pomaranczowe
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-08-01 13:21
    A jak ma się do tego ustawa o ochronie języka polskiego! Niby jest to nazwa własna - a tych sie niby nie tłumaczy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    koko pisze: 2002-08-01 16:29
    A jakie logo firmy? Siatka pomarańczy czy inne?hehe Skoro nas kupują znowu jacyś obcokrajowcy żeby zrobić z nas murzynów to proponuję bambus a nie orange (łatwiej wymawiać) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nikos_13 pisze: 2002-08-03 17:16
    na slowacji jest orange to i bedzie w polsce. ale idei i zmiana loga oraz nazwy nie pomoze. + iz the best!
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-08-03 22:10
    moze nowe komory dadza w promocji i bedzie wiecej tych niedostepnych w polsce. Kto wie??
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-08-08 18:01
    Bywam na Słowacji i jakoś ich nie widzę...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: