„Karta MaxProfit!” - promocja sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 114

Regulamin promocji „Karta MaxProfit!”

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „Karta MaxProfit!” obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną „Umową”), stając się Abonentem w myśl „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów” oraz wybiorą jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 1,00 zł (1,22 zł z VAT).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT).
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Promocja „Karta MaxProfit!” trwa od 11 lipca 2005r. i kończy się nie później niż 30 września 2005r.
5. Do wzięcia udziału w Promocji „Karta MaxProfit!” nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 niniejszego Regulaminu.
6. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji „Karta MaxProfit!” zobowiązany jest wybrać jedną z taryf MaxProfit! 50, MaxProfit! 100 lub MaxProfit! 200 zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! z wyłączeniem taryfy MaxProfit! 30.
7. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji „Karta MaxProfit!” nastąpi w czasie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.

§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji „Karta MaxProfit!”:
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. Abonent biorący udział w Promocji „Karta MaxProfit!” nie może, w zamian oferowanych usług, żądać innego rodzaju usługi.
3. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania taryf, o których mowa w § 1 pkt 6 Regulaminu Promocji „Karta MaxProfit!”, rozpoczęcie naliczania Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt. 6 na nowym koncie Abonenta następuje od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego, a niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego oraz Rabatu
4. W ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w ramach Promocji „Karta MaxProfit!” Abonent może zmienić wybraną taryfę wyłącznie na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! (MaxProfit! 100, MaxProfit! 200) i wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.

§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych „MaxProfit!” stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na wszystkie krajowe połączenia głosowe (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych), połączenia w ramach usługi System Plus, połączenia w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń, połączenia w ramach usługi Kontakt Plus, połączenia w ramach usługi Rozmawiaj Taniej oraz połączenia w ramach usługi Strefa Biurowa, transmisję danych i faksów, krajowe wiadomości SMS (z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, wiadomości MMS) i transmisję GPRS według stawek określonych w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych taryf MaxProfit!.
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych.
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
4. Abonent może uruchomić następujące usługi dodatkowe:
a) Usługa Strefa Tanich Połączeń.
b) Usługa Kontakt Plus.
c) Usługa Rozmawiaj Taniej.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych usługach znajdują się w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!.
5. Dodatkowe usługi promocyjne, o których mowa w § 3 pkt. 4 mogą zostać uruchomione zgodnie z zasadami określonymi w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych taryf MaxProfit!.
6. Przez 12 okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji „Karta MaxProfit!” Abonentowi udzielany będzie Rabat od wartości Pakietu Kwotowego, pomniejszający minimalną miesięczną wartość rachunku telefonicznego o 25% niezależnie od wybranej taryfy, zgodnie z poniższą tabelą:

  Taryfa MaxProfit!
MaxProfit! 50 MaxProfit! 100 MaxProfit! 200
Minimalna miesięczna wartość rachunku telefonicznego (Pakietu Kwotowego) 50 zł (61 zł z VAT) 100 zł (122 zł z VAT) 200 zł (244 zł z VAT)
Minimalna miesięczna wartość rachunku telefonicznego (Pakietu Kwotowego) z Rabatem  37,50 zł (45,75 zł z VAT)  75 zł (91,50 zł z VAT) 150 zł (183 zł z VAT)
Miesięczna wartość Pakietu Kwotowego do wykorzystania 50 zł (61 zł z VAT) 100 zł (122 zł z VAT) 200 zł (244 zł z VAT)

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja „Karta MaxProfit!” w czasie 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Kartę SIM w Promocji „Karta MaxProfit!” będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość.

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji „Karta MaxProfit!” oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach Promocji „Karta MaxProfit!” przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT).
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3 działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu.

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Abonenta zobowiązań określonych w § 6 pkt. 1 i 2 powyżej i/lub żądania od Abonenta zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 7 KARY UMOWNE
1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, z zastrzeżeniem § 6 pkt. 3. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 400 zł.
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji „Karta MaxProfit!” zastosowanie mają postanowienia „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów”, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (114):

Komentuj

Komentarze / 114

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-07-13 21:01
    oj słąbo 25% rabatu i co???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-13 21:15
    12 miesięcy za obniżoną o 99% aktywację i 25% rabatu w abonamencie... Nieźle... KORPORACJA - a co byś chciał, żeby za łaskę kupna aktywacji dokładali dwa telefony?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-13 21:56
    Sprawdzcie swoje e-boki... Dostałem ofertę pakietu 50 megabajtów za 20zł brutto- oferta specjalna 30% taniej. Wychodzi po 40 groszy za megabajt , mowa o pakiecie całodobowym:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-13 21:57
    No , a ja już lada chwila MaxProfit!50 :-)) Jak dla mnie ta oferta jest świetna , na pewno bym tego rabatu 12.5 zł nie zmarnował , na peeewno... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-13 22:13
    No zauważyłem... Nie wiem czy warto aktywować na stacjonarnym... jak myślisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-13 22:15
    ***wlo - dostałeś ją nawet na numer z 1069??? :-D Lepszy był numer ze zmianą na MaxProfit przy tym numerze ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    tat pisze: 2005-07-13 22:24
    test
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-13 22:34
    issa - ja też mam ta oferte na wszystkie moje numery...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-13 22:34
    No niestety, oferta zmiany taryfy zniknęła ;-))) Swojaków też nie mogę aktywować... 20 złotych, to mniej niż w najtańszym pakiecie w MaxProfit!! o 5 złotych!! Te 30% taniej to chyba w odniesieniu do taryf dla indywidualnych? W Nowych Plusach 50 MB kosztuje chyba 30 złotych? Aaaaaaa....!!! To jest 20 złotych brutto! No kurczę - zaskoczyli mnie ;-) To tyle co pakiet 150 MB w MP raz co 3 miesiące ;-) A jeśli bym miał po 20 złotych wydawać, to wolałbym jednak 500 MB raz co pół roku - za te same pieniądze a 3 razy więcej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 00:01
    nie wiem czym sie tak podniecac drogo oraz tylko dla majacych swoj biznes poza tym bardzo drogie telefony nawet w Max Proficie dla przykladu napisze ze w Niemczech w sieci E-Plus moja kuzynka dostala Nokie 6230i za 0,00€ z umowa na 2 lata, ale zerwala umowe placa 250€ kary przy czym telefon jest jej. Wychodzi to 1032,5 zl za telefon. Nie bede wspominal juz o nowoscich ukazujacych sie u nas i tam bo pod tym wzgledem jestesmy daleko w tyle :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    andkra1 pisze: 2005-07-14 00:38
    ***wlo i ***issa ja też mam tę ofertę w ebok-u... To jest chyba oficjalne zastępstwo za te pakiety po 6zł za 90MB bo coś nie moge ich aktywować co do tej pory mi się nie zdarzało (mówię o pakietach dla indywidualnych nie biznesowych)...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 01:04
    ***arczi - w Niemczech... Halo , tu jest Polska , pobudka... Ja tu nie widzę żadnych drogich telefonów , widzę tylko rabat na abonament , już nawet nie będę mówił , jak ta taryfa jest opłacalna , po prostu nie wiesz o czym mówisz prawdopodobnie (na pewno). Fajnie , że Twoja kuzynka dostała Nokię , następna kwestia brzmi na ile potrafi wykorzystać jej wszystkie funkcje , lub też na ile są jej one rzeczywiście potrzebne. Musiałes pomylić newsy - ten jest dla tych co dużo dzwonią , a nie dla tych co kupują telefony , by zerwać umowę;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 01:34
    issa za to ja widze ceny telefonow w "promocji" MaxProfit VI i jedyne co jest tam do zaakcepowania to ceny starych telefonow za 1zl jak k500i ktory nie oszukujmy sie najnowszy juz nie jest. Nawet gdy nie wykorzystuje wszyskich mozliwosci telefonu to wcale nie oznacza ze go nie moze miec. Nie bede juz tu pisal o tysiacach minut ktore oferuje plus bo to wszystko jest w Niemczech chce tylko napisac ze ceny dobrych i nowych telefonow wciaz sa za wysokie, a bez aparatu nie zadzwonicie nawet gdybyscie mieli tysiace minut w maxproficie
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2005-07-14 08:16
    co to za zniżka na 20zł za 50mb to dobre jest dla indywidualnych . Może ktoś z was mi napisać czy taką ofertę mają na nr nie firmowych ?ja też sobie w max profit pakiet 1gb na sześć miesięcy włączyłem i jakby dali upust na te pakiety to by było super
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 10:06
    arczi - jeśli tam Ci się podoba... jedź i sobie stamtąd dzwoń ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 11:25
    arczi - bez aparatu rzeczywiście się nie zadzwoni... to prawda niepodważalna, ale czy do zadzwonienia nie wystarczy staroć SE k550i? Czy do zadzwnienia nie wystarczy staroć Nokia 6310i? Czy do zadzwonienia nie wystarczy nuzealny model Nokia 3310? Pieprzysz jak potłuczony za przeproszenienim. Tak - to, że się nie wykorzystuje wszystkich możliwoście telefonu, wcale nie oznacza, że nie można go mieć - sam mam telefon, którego możliwości nie wykorzystuję, bo te akurat są dla mnie tylko gadżetami dodatkowymi... Ale jeśli Tobie potrzebny taki telefon, mimo, że nie wykorzystasz jego możliwości - KUP sobie. Nie licz na jakąś łaskę operatora, tylko idź do sklepu i KUP!! Możesz też jechać do Niemiec i wziąć go za zero Euro z aktywacją i zerwać umowe za 250 Euro... Nie ma zakazów!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 11:27
    ***arczi - a używałeś chociaż K500i? Stary telefon , a to dobre... Co to wogóle znaczy najnowszy? Naprawdę niedoścignionym ideałem jest pokazywanie się co tydzień za przeproszeniem z nową , fajną , d..ą przy boku? To o to chodzi? "Nawet gdy nie wykorzystuje wszyskich mozliwosci telefonu to wcale nie oznacza ze go nie moze miec. " - tylko niech wtedy ten ktoś nie narzeka , że jest on w Polsce drogi... "a bez aparatu nie zadzwonicie nawet gdybyscie mieli tysiace minut w maxproficie". Tu już "bez aparatu" , a ja myślałem , że "bez NOWEGO (BA , NAJNOWSZEGO!) aparatu";-) Myślę , że można wydzwonić prawie pół tysiąca z Nokii 5510 , znam nawet takiego człowieka...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 11:27
    Bym zapomniał... Jest jeszcze Allegoro przecież, gdzie kupisz zawsze taniej niż w sklepie czy u złodzieja operatora ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 11:28
    O , napisaliśmy w tym samym momencie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 11:30
    ***szalony - niefirmowi też mają taką ofertę. Przedałoby się 30% rabatu na wszystkie pakiety;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 12:43
    wlo co do allegro to masz racje bo sam zamierzam tam kupic k750i niz czekac az laskawie trafi on za pol roku do plusa w cenie 1000 zl i byc przekonywanym ze tylko tam dostalem najlepsze warunki umowy
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 12:48
    issa jesli chodzi o tego k500i to nie wmawiaj mi ze jest on taki super ze ma wszystkie mozliwosci jak najnowsze telefony bo poprostu ich nie ma. Jestem przekonany ze jesli plus zaproponowal wam bardzo tanio jakis nowy telefon to bez ociagania wyrzucilibyscie swoje stare telefony i nie zaprzeczajcie temu.
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 12:52
    nie obchodzi mnie to ze ktos rozmawia godzinami z 5510 bo gdyby dali mu k750i za 1zl to juz bylby w salonie bo prawie wszyscy leca na nowy telefon a nie na superkarte bez telefonu z nieograniczona iloscia minut
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 13:03
    ***arczi - najlepsze warunki są w Team7;-) ***arczi - ponawiam pytanie , używałes (używałeś , a nie bawiłeś się) K500i? O jakich najnowszych możliwościach mówisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 13:05
    Oczywiście możliwościach , z których Ty sam (róniez oczywiście) korzystasz intensywnie na codzień;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 13:23
    arczi - no właśnie - nie czekaj na łaskę!!! Kupuj co Ci odpowiada! Powiedz mi po co mi super telefon za złotówkę, kiedy musiałbym płacić abonament, którego i tak nie potrzebuję? Ty masz w ogóle jakiś telefon? Ma numer?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-07-14 13:27
    No ten pakiet 50 MB za 20 zł to nawet fajna oferta. Lepsza niż 1 MB za 3,5 zł czy ileś :-)) To muszę sobie sprawić szybko laptopa ;-PP
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 13:58
    issa to dlaczego w krajach zachodnich w ofertach sa nowe telefonu duzo wczeniej niz u nas i na dodatek sie calkiem niezle sprzedaja. Dlaczego 2 najlepiej sprzedajace sie telefony w e-plus to k750i i 6230i poprotu ludzie leca na nowe telefony i nie zaprzeczaj bo nie znam czlowieka (no za wyjatkiem Ciebie) ktory nie wymienilby k500i na k750i :))
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 14:01
    jesli chodzi Ci o najnowsze mozliwosci to za przyklad moge podac UMTS ktory jest dostepny na duzym obszarze Niemiec, no ale to juz innym temat.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 14:04
    arczi - Ty nie widzisz problemu? A dlaczego na Zachodzie wyrzuca się rzeczy, które u nas długo jeszcze ludzie użytkują?
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 14:08
    a wy to moze z jakich najnowszych mozliwoscich korzystacie tylko nie mowcie o gprs, bo juz gdy chodzi o edge to nie mozecie skorzystac bo telefony tego nie obsluguja lub plus ma za male pokrycie edge
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 14:12
    wlo jesli chodzi o mnie to mam tak taka z happy taniej i korzystam z np: mmsow a gprs to tylko na omnix bo przegladania internetu z predkoscia modemowa sobie nie wyobrazam.
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 14:14
    wlo no ale podobno wasz operator jest najbardziej inowacyjny i umozliwia dostep do najnowszej technologii, wiec dlaczego nie wprowadza nowych telefonow???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 14:17
    arczi - jeśli się obraziłeś na polskich operatorów, to się wyprowadź po prostu i korzystaj z UMTSu w Niemczech. Tak słodko tam jest przecież... Ty nie wiesz,dlaczego im oferują takie telefony? Powiem Ci - bo tam nie płaci się średnio 15-20 Euro miesięcznie za telefon. Tam się korzysta z usług i mają "troszeczkę" wyższe rachunki niż my. To, że więcej zarabiają... Jedź - też więcej zarobisz. Jeśli u nas chcesz zarobić 10 tysięcy miesięcznie - znam takich co zarabiają tyle, uczciwie co ciekawe - a więc się da. A co do zasięgu - nie UMTS-u - zwykłego GSM-u... Nie dalej jak w poniedziałek bodajże dzwonił do mnie szwagier od 20 lat mieszkający w Niemczech - pojechał do Francjii na zakupy do nowego domu - myślał, że sobie pogada w czasie podróży autem... naiwny. Wiesz, że zerwało mu połaczenie z powodu... braku zasięgu!!?? W roamingu!! Gdzie miał automat ustawiony!!! Zastanawiałem się, że może to wina szybkości z ają się poruszał - lubi pojeździć szczególnie, że ma czym... Ale to nie to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-07-14 14:19
    Issa dziekuje za info :) widziałem w łodzi na giełdzie tego k750i za 1500zł !!! Powiem wam szczeże że za taką kasę i jeszcze by mi reszta została wolałbym nokie 3230 lub 6230i .
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-07-14 14:24
    @arczi, jak cię nie stac na telefony z najwyższej pólki to ich nie kupujesz i tyle. Nie każdy musi jeżdzić BMW, tak samo nie każdy musi mieć 6230i bądź d500. Więc nie pieprz że jest za drogo, tylko pomyśl a dojdziesz do wniosku że jest ok, tylko ty masz za mało kasy....a
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 14:25
    arczi - bo operator nie jest sprzedawcą komórek!! Czy uważasz że apartat GSM wyposażony w 3-megapikselowy wyświetlacz i odtwarzacz wideo to innowacje w GSM? No przestań Stary... Czy on ma jakąś inną technologię transmisji głosu czy danych niż jego poprzednik?
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-07-14 14:26
    A tak w szczególe to polecam wam nokie 6670 z plusa w max profit jest ona z dobrą ceną a funkcjonalnsć ma super :)Właśnie teraz z niej piszę i w życiu na tego k750i bym jej nie zamienił : )
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 14:27
    arczi - więc po co Ci noiwa komórka, z EGDE skoro i tak nie skorzystasz? Dlaczego masz jakieś pretensje do operatora/ów, jeśli używasz pre-paida? Co? kupisz sobie aktywację w MaxProfit? A może u któregoś niemieckich operatorów? Jakby to miało wpływ na to co TT jest w stanie zaoferować...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 14:31
    Szalony - a je nie lubię takich telefonów... Dopiero kiedy nie będę miał wyjścia, taki sobie kupię. Na razie czekam na PWA i na 6230i ;-) Wystarczy mi na kolejny rok albo i dwa ;-) Normalnie bym poprzestał na tym co mam, ale mam na dwóch numerach PWA jesienią, więc skorzystam z okazji. Tak właśnie arczi - skorzystam z okazji i wezmę lepszy niż 6230 telefon. A wiesz dlaczego? Nie dla "lepszej" kmery... Z powodu pamięci oraz transmisji WAP (przeglądarka oraz inne aplikacje korzystające z WAP) przez stos TCP/IP ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 14:47
    wlo i znow twierdzisz ze skoro nie korzystam to nie moge miec, w Niemczech tez nie wszyscy korzystaja z najnowszych a jakos sa one dostepne u wszyskich operatorow. Plus moze i ma UMTS w Warszawie i 5 telefonow do UMTS za 2000zl to sa po prostu kpiny. Juz nie bede tu porownywal bo wystarczy tylko przegladnac pare stron, a ty wlo i tak nie zmienisz mojego zadania bo telefony nie mowie tu o uslugach bo to ok tylko chodzi o telefony zwlaszcza te najnowsze sa wciaz drogie
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-14 14:50
    test
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 14:52
    szalony wiesz kazdy lubi co innego ja wole k750i
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-14 14:55
    Szalony - dzięki za odzyskanie wiary w możliwości mojej nokii. Wcześniej próbowałem pisać komentarze z telefonu ale mi nie wychodziło. Po tym co napisałeś sprawdziłem ponownie i działa! Pewnie nowsza wersja przeglądarki
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 14:59
    A jakie mają być ceny nowych modeli? To, że jakiś opeartor gdzieś na Zachodzie sprzedaje je po 1 Euro do aktywacji... No i dobrze - bo mu się to opłaci. Tam mają znacznie wyższe ARPU niż u nas! Dziwisz się?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 15:00
    arczi - wolisz k7501, więc sobie kup... jakiś w tym problem jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 15:32
    *** arczi - a kto Ci broni używać internetu nie na prędkości modemowej z TakTaka z naliczaniem 500KB/500KB i z Erowym pokryciem EDGE? Dlaczego Ty się martwosz o mój gprs? :-o :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 15:39
    Poza tym , to szkoda , że nie jesteś tak aktywny w komentarzach przy taryfach biznesowych Ery (chociaż mogłem coś przegapić). Widzisz , ja znam trochę życie i wiem , że jeśli ktoś naprawdę potrzebuje do pracy , a nie dla bajeru , nawet jeśli go nie stać , to pro prostu inwestuje w sprzęt z myślą , że ta inwestycja mu się zwróci. A jak go stać to tym bardziej nie narzeka , bo wydatek na taki telefon to dla niego bułka z masłem. Nawięcej utysują ci , ktorzy by chcieli , ale nie spełniają ani pierwszego , ani drugiego warunku - ani dość zamożni , ani traktujący taki zakup jako coś rzeczywiście niezbędnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-14 15:40
    arczi - w III kw. w erze już będzie k750i
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-14 15:41
    sorki - D750i
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 15:43
    ***arczi - A CO WOLISZ W K750i?;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 15:44
    EDGE? ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-07-14 15:45
    Issa, napraw sobie klawiaturę... Chciałeś chyba napisać "zErowym" pokryciem EDGE ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 15:45
    Lecę do pracy , hej:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 15:46
    ***user - świetna gra słów :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-07-14 15:50
    tak a propos polemki z ***arczi - nie wiem dlaczego tak wszyscy na niego wsiedliście - po prostu zauważył, że telefony kupowane z abonamentem w Polsce są w porównaniu z ofertami w krajach, w których ludzie troszkę więcej zarabiają, drogie. Oczywiście zaraz odwezwą się głosy, że opy sprzedają usługi a nie telefony itp, itd, że wszędzie odchodzi się od dotowania słuchawek itp. itd, że jak za drogo - to nie kupuj. Ale przykład *** arczi, czy też to co widzimy w reklamach zachodnich sieći pokazuje, że jednak telefony się dotuje, a u nas co promocja - to drożej.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 16:05
    lukasm - a może porównamy przychody od abonaneta zagranicznej - tam gdzie więcej zarabiają - sieci z naszymi? Tak - tam się to opłąca, bo klient szybciutko zapłaci za tę słuchawkę... A arczi? przecież w pre-paidach polskich przeciętna to... 30 złotych i mniej już nawet. Ktoś tutaj jest poważny? Ja też spadam - musze rozwieźć po klientach parę raportów -)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-14 16:13
    wlo - raporty pchnij mailem, chyba ze o kontakt osobisty chodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-14 16:28
    *** wlo - argument o większym jakoby ARPU na zachodzie z jednego klienta jest naginany. te różnice nie są duże, a różnice dotyczące kosztów działalności operatorów są i to znaczne. A prawda jest taka: dopóki nasyceeni nie dotrze w okolice 90 kart sim na 100 osób, to opy tnąc koszty i zwiększając zyski nie będą w sposób znaczny dotować telefonów. Teraz jak patrzę na ceny niektórych telefonów to dziwię się, że ludzie za nie płacą niemałe pieniądze i jeszcze podpisują cyro na 2 lata. Może to wynikac z faktu, że sprzedaż na wolnym rynku telefonów doopiero się rozwija, oprocentowanie kredytów (coś ze 20% rocznie) jest wysokie, a podpisując umowę nie bawimy się w comiesięczne raty czy badanie zdolności kredytowej. No i parę groszy jednak do telefonu operator dołozy (chyba że tanio kupił, co jest raczej normą przy tej ilości zamawianych telefonów).
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 16:33
    wiem ze w k750i nie ma edge, bo po mi edge skoro taki inowacyjny plus nie umie dostarczyc edge na terenie zamieszkalym przez wlo zreszta plytka jest z wami dyskusja jezeli taki issa bierze mnie za glupiego i pisze ze wole w k750i edge edge hahaha zabawne mnie to jednak nie bawi
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-14 16:37
    Dlatego ***wlo proszę nie używaj argumentów, z których operatorzy sie nawet wycofują (bo dawno nie słyszałem komunałów w rodzaju zaprzestania dotacji, bo sprzedajemy usługi). Więc dlaczego ty to robisz? Może byś tak napisał o drastycznie wysokiej stawce interkonektowej, celowo zawyżanej przez oparatorów? Urzędy bezpośrednio nie mogajej regulować. Ale większa konkurencja tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-14 16:43
    ***issa - Tobie też się dziwię, bo starasz się być w miarę obiektywny. Ale od jakiegoś czasu, szczególnie od rozstania z Ideą (bo chyba już po rozwodzie) to jak się zacietrzewisz, to przestajesz myśleć. I jeszcze jedno: np. na Telepolis potrafisz, a pisząctutaj nakręcasz się, i to często do spółki z ***wlo. Sporo osób czyta ten portal, Ty z kolegą sporo piszecie i naprawde jest to śmieszne. Nie znam ***arczi, ale poziom Waszych odpowiedzi był słabiutki i naciągany. No chyba że ***arczi to jakiś reklamodawca, z tym że, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że poza Tobą i np. ***wlo sporo soób uprawia szeptaną reklamę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-07-14 17:52
    Promocja bardzo ciekawa, jdnak dostępna z moich informacji tylko u handlowców G300 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 18:11
    mardall - muszą być papierowe niestety - to idzie dalej, a nie ma jeszcze wdrożonej ustawy o podpisie elektronicznym. miki - oczywiście że nie jest naginany - wydaje Ci się, że operatorzy tam i tu mają różnbe ceny na te telefony? Owszem - różne ale to zależy też od lokalnych przepisów podatkowych - że tak ogólnie to nazwę (ew. cło itd.). arczi - mam EDGE - chociaż nie wszędzie... Żaden operator nie ma pokrycia w EDGE - nawet idealni u nas mają tylko \"na ulicy w centrum\" EDGE - jak się wyraził autorytatywnie przedstawiciel Idei ;-) miki - nigdy nie mówiłęm, że nie powinni sprzedawać telefonów, ale też nie od tego są - jeśli klienta złapią na telefon, to ich interes tylko. Nie przedstawiam tego jako argumentu jedynie zadaję pyatnie - dlaczego mają je niby rozdawać za darmo? I to komu? Ludziom, którzy chcą telefonów naprawdę dobrych do najniższych abonamentów, które niejednokrotnie nie pokryją subwencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-07-14 18:13
    Pytanie OT ale z tych dotyczacych oferty plusa ;) mianowicie czy aktywowal z Was ktos pakiety darmowych minut z programu 5 plus? Ja sobie aktywowalem bo wyraznie jest napisane ze nie obejmuja one polaczen ze strefy plus- a tymczasem dzis dzwoniac ze strefy na nr stacjonarny pomniejszyl mi sie ten pakiet darmowych minut...reklamacja?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 18:14
    Co do interkonektu nie raz mówiłem, kto tutaj powinien zadziałać - jest chore prawo. Ciekawe, że nigdy nie doczytałeś moich opinii nt interkonektu... ciekawe. A z arczi jest ten problem, że mając Tak-Taka opowiada co to operatorzy w Niemczech dają do abonamentów... Że można za 250 Euro zerwać umowę, i że w ogóle... Niech jedzie i niech sobie kupi!!!!! Ten wymarzony telefon do TT ;-) Zapłaci raptem 250 Euro - a może na Allegro taniej wymieni złotówki na Euro i jeszcze taniej go wyjdzie ten telefon?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 18:34
    Legol - oczywiście, że raklamuj...
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-07-14 18:45
    wlo- czy telefon do boku cos da czy dopiero przy fakturze? ***andkra1- juz wiadomo co jest z nieoficjalnymi pakietami na gprs? Mam nadzieje ze dalej beda funkcjonowac- mi wiecej niz 10mb w msc na gprs nie jest potrzebne....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 18:58
    po otrzymaniu faktury - zgodnie z zasadami ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-07-14 19:02
    no to niestety bede sobie musial poczekac- nie dostalem jeszcze nawet faktury za poprzedni okres....ehhh a mialo byc tak pieknie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 19:10
    A co to jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-14 19:13
    rzecz, jakiej z pewnością nie otrzymasz od Polkomtela :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 23:24
    Yo ***miki , to ja issa z Neostrady;-) Dlaczego zacząłem o MaxProfitach? Może źle zrozumiałem Twoją częśc wypowiedzi "No chyba że ***arczi to jakiś reklamodawca, z tym że, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że poza Tobą i np. ***wlo sporo soób uprawia szeptaną reklamę". "I nie wiem, dlaczego ty i ***wlo piszecie o max profitach w odpowiedzi na pytania z nimi nie związanych" - ta dyskusja zostaa sprowokowana nie moim chyba komentarzem , a jednoczesnie konkretnym nawiązaniem (jasnym jak słońce) cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 19:15
    wiesz... od Orlenu nie dostanę silnika do tylniej wycieraczki w moim aucie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 19:15
    nie wiem co mam dostać? to konto pocztowe jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-07-14 19:56
    wlo, tak, konto pocztowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 20:08
    Jeśli tak, to mi nie jest potrzebne - mam opłacone life-time trzy konta komercyjne od lat już... 1 GB gwarantowane ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 20:13
    wlo tu nie chodzi o zaden wymarzony telefon bo tych nowych telefonow jest wiecej ktora sa tam duzo tansze albo jeszcze nawet ich nie ma. Nie obchodzi mnie ze na allegro juz sa bo tam moga byc ale wirtualnie:)) i przestan sobie zartowac bo dobrze wiesz o co chodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 20:15
    oczywiscie mialem na mysli ze w Polsce nie ma jeszcze wybranych modeli, a tam sa juz w rozsadnych cenach
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 20:39
    Wiem o co chodzi, ale nie rozumiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 21:18
    ***miki - a które konkretnie wypowiedzi Ci się nie spodobały? Co mam Ci napisac , że K500i to jest zły telefon , i że MaxProfit! to nieopłacalne taryfy? Bo chcesz to usłyszeć? Wtedy będę obiektywny?;-) Proszę o konkrety... Z tego co widzę ***arczi nie odpowiedział konkretnie na żadne moje pytanie. "szeptana reklama" - ilez to razy już mówiłem , że to ja płace Plusowi , a nie na odwrót... :-) Co cię "rozśmieszyło" - to , że robiłem dziś połączenie konferencyjne na Nokii 5510 i że jednak można?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-14 21:24
    issa - daj spokój... komu to potrezbnme te połączenia konferencyjne... chyba tylko nawiedzonym feministkom (i prawie feministkom - tu, że tak powiem, o mojej żonie mówię ;-)), które po 10 groszy za minutę nadają niemal godzinami konferencyjne przez telefony na firmy mężów ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    kobieta pisze: 2005-07-14 21:24
    issa* ja myślę, że większość osób tu nie wie o czym pisze i to, że ( jak już wcześniej napisałam ) nie zna oferty swojego operatora. Nie mówiąc już oczywiście o ofercie konkurencji.... Jedyne co wiedzą to za ile sprzedawany jest dany model aparatu. A sony ericsson K500i miki* nie jest takim super modelem. Uwierz mi...
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 21:36
    issa ja nic nie mowilem na temat max profitu nie bede mowil ze sa to nieoplacalne taryfy bo tak na pewno nie jest, wiem ze sa tam korzystne ceny ale co z tego jezeli sam nie moge z tego skorzystac bo nie mam wlasnej firmy. Nie chce tu na sile kogos przekonywac do swych racji i ty tez wlo docen ze nie kazdy mysli tak samo jak ty i tak jest najlepiej i zawsze ma racje i .... :DD
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 21:41
    **arczi - chyba miałem sen - " arczi 13-07-2005 22:01 bxx217.neoplus.adsl. tpnet.pl nie wiem czym sie tak podniecac drogo oraz tylko dla majacych swoj biznes "
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 21:47
    Ja widzę , że ludzi bardzo kolą w oczy biznesowe taryfy Plusa i praktycznie poza małymi wyjątkami , same pochwały jakie się zawsze sypały pod adresem MaxProfitów. ***miki - polecam Ci mój komentarz (na GOL-u) dotyczący TakTaka i analizy zrobionej w Reczpospolitej , pochwały dotyczące produktów Idei w 2004 roku (wypowiadane nie tak dawno) bo chyba widzisz tylko to co chcesz zobaczyć , a bynajmniej tego "obiektywnym" nazwać nie można. Jak chcesz , to moge Ci to tu wkleić. Naprawdę , zaczyna mi się wydawać , że MaxProfity i ich użytkownicy są obiektem tak dobrze znanej w Polsce bezinteresownej zawiści. Bo nie stękają i są zadowoleni. Nawet z telefonów które mają - to też jest źle widziane. A to ci dopiero punkt widzenia... Rozczarowałeś mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 21:50
    " issa 07-07-2005 19:03 ava83.neoplus. adsl.tpnet.pl TakTak , zgadzam się , aktualnie TakTak jest numerem jeden wśród pre-paid. Nic innego nie mógłbym powiedzieć... Uczciwa oferta - bez ściemy. użytkownik Plusa 07-07-2005 19:04 ava83.neoplus. adsl.tpnet.pl cd. No i dyszka odemnie. W tym wypadku "Możesz więcej" jestw 100% zgodne z rzeczywistością."
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 21:53
    issa lapiesz mnie za jezyk mialem na mysli drogo czyli drogie telefony, karta max profit, wysoki abonament, przeciez dobrze wiem ze wlo placi tylko 30 gr (chyba nie jestem pewien :))) gdy inni 70-80 i nie przyczepiaj sie mnie tak bo tym sposobem nic nie wnosisz do rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 21:53
    Oj ***miki , miki... Nastepnym razem nie myl zadowolenia z użytkowanej oferty oraz "badziewnego" telefonu , który wystarcza chyba z 90% użytkowników w tym kraju , z niebiektywnościa , bo to głupio wygląda. Możesz zacząć pouczać tych ludzi , którym pożal się Boże "prawnicy" wystawiają takie "ekspertyzy" jakie sobie zamówią.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-14 21:53
    lifetime - nawet jak ta firma upadnie to też? ;-) A swoją drogą uprzedzałem że to za DARMO - a powszechnie wiadomo, że coś jak jest za darmo, to musi być gorsze deaultowo. Zwłaszcza dla Wlo, zwłaszcza jeżeli już za coś ZAPŁACIŁ. A co do samego googlowego majla, to mechanizm grupowania w wątki wymiany postów i ich przeszukiwanie jest miodne. No i to powiększanie się pojemności konta z każdą sekundą ;-) Ale KONTA KOMERCYJNE dożywotnio OPŁACONE przez Wlo mają zapewne dużo ciekawsze rozwiązania. Miłego wieczoru wszystkim.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 21:57
    ***arczi , miki - Co do telefonów MOJEJ NAJBLIŻSZEJ rodziny - są to K700i , K500i , jeszcze raz K500i , Sagem MY-X1 , Nokia 3100 , Nokia 3330 , trzy Nokie 3410 , Nokia 5510 , Siemens A50 , Ericsson T65 , Nokia 3210 oraz SE T290i. Uwierz mi , że Ci ludzie są nich zadowoleni i GADAJĄ , a jeśli mają jakieś problemy to bynajmniej nie te wyimaginowane , że K750i nie kosztuje złotówki.
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 21:58
    Grzegorz Z. "Ale KONTA KOMERCYJNE dożywotnio OPŁACONE przez Wlo mają zapewne dużo ciekawsze rozwiązania" po prostu zdanie na 10 o malo co nie spadlem z krzesla hehehehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 22:01
    na k700i bardzo doby telefon sam go mam, no ale porownaj k500i i k700i i ktory Twoim zdaniem lepszy jesli wg Ciebie 500i to na prawde jestes nieobiektywny, a tacy ludzie maja sklonosci do bredzenia :))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 22:04
    O sorry , jest jeszcze Motka V600 brata , ale to już jest (jak wnoszę) stare gó..o. Moglbyście sobie Ty **miki i arczi rękę podać , bo to notoryczny krytykant , z tą tylko małą różnica ***miki , że w przeciwnieństwie do Ciebie wie co to jest walka konkurencyjna nie z teorii , ma dwie firmy , ciężko zasuwa i płaci podatki na ludzi dla których pracujesz. I jest jeszcze mega forsiasty.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 22:05
    ***arczi - K700i ma moja żona. Dzięki mojej uprzejmości , bo 27 stycznia wziąłem go na siebie za przedłużenie umowy z Plusem:-) Mi nie był(by) potrzebny... Bardzo dobry telefon , bawię się nim codziennie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-07-14 22:08
    issa ja nie jestem zadnym krytykantem chcialem tylko powaznie i kulturalnie podyskutowac ale widze ze niewiele z tej dyskusji wyniklo bo ktos chcial mi narzycic swoj tok myslenia a ja choragiewka na wietrze nie jestem i swojego zdania na temat cen nowych telefonow w Polsce nie zmienie :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 22:10
    Następnego K700i mogłem wziąć jak mama robiła PWA pod koniec kwietnia:-) Z mojego punktu widzenia , byłoby to jednak zupełnie niepotrzebne. W marcu wymieniłem Nokię 6820 za 7 stówek z Allegro (nówka sztuka) , na nówkę K500i za 600zł :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 22:18
    **arczi - tak - jesteś kulturalnym rozmówcą , nie do końca jestem pewny , jak to jest tylko z tą powagą argumentów. Mówię to bez cienia złośliwości , z całym szacunkiem. Ten pęd do wypas telefonów za 1zł mnie powala na kolana. Po prostu moje argumenty , co naturalne ,były odbiciem mojego punktu widzenia. Czekam na równie ciekawą rozmowę pod taryfami Ery;-) Miłego wieczoru:-) Zaglądnę tu jescze...;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-14 23:01
    ***issa - to ja, ***miki z Sejmu (brzmi to śmiesznie, ale potwierdzam, że chodzi o moje wypowiedzi). A więc przypatrz się swoim wypowiedziom dotyczącym ***arczi. To była swego rodzaju nagonka, bo jak wynika dalej z jego wypowiedzi, nie było prostej przekładni - chce mieć telefon i opluwać polskich opów. Zbyt dosadnie potraktowałeś jego wypowiedź. Ja widzę sporo takich, którzy chcą po prostu taniej płacić i mieć przy tm super telefon za złotowkę. daj im pomarzyć, bo założę się, że większość z nich bedzie miała te telefony po 2 latach od premiery. Za złotówkę. Ale nie wiem dlaczego zacząłeś o max profitach. Czy ja słowo napisąłem o nich? Nie używam ich, jestem klientem "dla fizycznych", mój telefon to stary Ericson R320s. Dla niektórych rupieć, dla mnie wystarczająco funkcjonalny.
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-14 23:11
    Jak przestanie nim być, postaram się o inny. I nie wiem, dlaczego ty i ***wlo piszecie o max profitach w odpowiedzi na pytania z nimi nie związanych. Jeżeli to dobre taryfy, to Polkomtelowi przybędzie sporo klientów. I może dlatego drażnić ludzi, że w kólko o nich piszecie. Inna strona, że może oluwa je konkurencja, robiac to w niewybredny sposób podsuwając się jako zwykli zainteresowani portalem gola. Dlatego GOL jest niestety dla mnie zbyt naszpikowany takimi pseudo hobbystami, często mijającymi się z prawdą
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-07-14 23:17
    *** issa dostales mojego maila?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 23:25
    " arczi 13-07-2005 22:01 bxx217.neoplus.adsl.tpnet.pl nie wiem czym sie tak podniecac drogo oraz tylko dla majacych swoj biznes poza tym bardzo drogie telefony nawet w Max Proficie dla przykladu napisze ze w Niemczech w sieci E-Plus moja kuzynka dostala Nokie 6230i za 0,00€ z umowa na 2 lata, ale zerwala umowe placa 250€ kary przy czym telefon jest jej. Wychodzi to 1032,5 zl za telefon. Nie bede wspominal juz o nowoscich ukazujacych sie u nas i tam bo pod tym wzgledem jestesmy daleko w tyle :)))"
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 23:29
    A i news chyba uprawniał mnie do pisania o MaxProfitach... Wiem , dużo o tym pisze , może (na pewno) za dużo , ale uwierz mi ***miki , że jest to tak UCZCIWY TARYFOWY WYPAS dla firm , że trudno to sobie nawet wyobrazić. Wiem , na pewno nie dla wszystkich , ale naprawdę znam ludzi z Maxem i są nim zachwyceni. Trzymaj się , i wierz , że od nieobietywności jako abberacji umysłowej chcę się trzymać z daleka , ale zachwycać się MaxProfitem nikt mi nie zabroni.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 23:31
    ***legol - zaraz spojrzę na onet.pocztę:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-14 23:40
    **legol - gotowe :-) Przepraszam za opóźnienie;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-07-14 23:52
    ***issa ja tez juz odpowiedzialem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-15 00:57
    ***issa - ok. Rozumiem Twoj punkt widzenia, albo inaczej - staram się go zrozumieć. A co do ***arczi - nigd na golu nie zabraknie osób, które napisza o kmórce za 0,00 euro. Jednak nie zawsze jest to tylko szpan. Po prostu komorki stały się towarem, za którym ludzie będą ganiać jak za najnowszym procesorem do komputera czy super telewizorem albo innym bajerem elektronicznym. Dla zdecydowanej większości jenak będą one dostępne (także dla tych, co bardzo rozsądnie robią zakupy) za złotowkę, kiedy co najmniej nowością już nie będą. A max profity - ja się cieszę, kiedy ludzie mogą płacić mniej. Pozdrawiam Cię
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-15 02:16
    Grzegorz Z. - czy Ty zawsze czarno wszystko widzisz? To w Onecie... Ale żebyś wiedział - firmowe konto mam w firme, która upadła... i mam je ciągle - przejęłą ją większa firma... Nawet zwiększyli mi konto po tym przejęciu ;-) A nawet... 150 złotych 9 lat temu chyba, albo i więcej, na pewno więcej bo w domenie używali jeszcze skrótów byłych województw... już mniej niż 20 złotych wychodzi na rok. A z każdym kolejym będzie mniej. Przewidujesz że onet padnie? Nie wiem czy jest gorsze czy nie - bo jak widzisz mam na bieżącym serwisie darmowe konto opublikowane. Natomiast komercyjne mam tak długo, że kiedy je zakładałem darmowe były po 1 MB góra 5 - w Plusie np. ;-) Więc bardzo Cię preoszę, nie komentuj drwiąco. To śmieszne jest - mam zrezygnować i założyć na darmowym polecanym przez Ciebie serwise, bo nie jest gorsze od mojego komercyjnego założonego 10 lat temu czy 8 (firmowe mam od 8 - nie w onecie)? Daj spokój Człowieku!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-15 02:28
    arczi - tak - są lepsze - bo jeśli coś mi nie pasuje, po prostu piszę reklamację, a Ty co możesz zrobić? Wątek podchwyciłeś i zabawny chcesz być? Śmieszny jesteś w świetle tego co wyżej napisałem. Gdy maile nie dochodzą na polskie konta... chyba na te ulubione przez Ciebie darmowe nie dochodzą? Jeśli potrzebujesz 2 GB - zakładaj gdzie chcesz... Ja nie wykorzystuję więcej niż 100 MB. Jeśli mam 1 GB to aż nadto. miki... no sorry, ale czego do cholery dotyczy ten wątek jak nie Max Profitó? To moeże ktoś kto chce pomarzyć o super słuchawkach za złotówke i swoje żale wylewa, że w Niemczech można dostać telefon za zero Euro i zerwać umowę za 250 Euro przeniesie się do wątku o teleofnach? Albo nawet o konkretnym modelu? 6230i za ponad tysiąc złotych i to z wyjazdem do Niemiec? Ja kupię ten telefon kiedy tylko będzie w ofercie PWA w Plusie, dam Wam znać (arczi!!!) ile za niego zapłaciłem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-15 04:21
    Wlo - powinieneś jeszcze zeskanować fakturę na te 150 zł sprzed 9 lat i pokazać (oczywiście nie wszystkim, a tylko wybranym, co by mogli w razie potrzeby zaświadczyć) bo jeszcze ktoś nie uwierzy ;-) Polecam więcej dystansu do życia i do siebie. Poważnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-15 10:43
    Grzegorz Z. - Tobie też tego życzę ;-) szczególnie do innych... Bo Tobie przeszkadza fakt, że korzystam z komercyjnych kont? Chyba tak... Naprawisz to? W jaki sposób?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-15 10:48
    Ja podziękowałem z informację, powiedziałem, że nie skorzystam bo mam dość kont - na pewno mają większe możliwości niż te darmowe, to pewne, a Ty zaczynasz jakieś dziwne podchody... Masz w tym jakiś cel? Może kiedy powiem, że używam tylko oryginalnych kartridży do mojej drukarki, Ty zaraz stwierdzisz, że wlo uważa, że jak zapłaci więcej to będzie miał lepiej? No niestety tak jest - te za półceny zasobniki z tonerem nawet nie umywają się do oryginalnych. sprawdziłem od 3 producentów - bęben zamiast co 30 tys. kopii, trzeba wymieniać co 10-20 najwyżej... Teraz jeszcze tylko rachunki - nie będę oczywiście liczył, bo poprosisz o kopię ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-07-15 13:53
    Tak trochę na marginesie - od kilku dni strona Heyah nie działa. Chyba nie zakończyli już działalności? :
    0
  • Users Avatars Mini
    dudar pisze: 2005-07-18 14:48
    update strony heyah był nowe funkcje w niej wprowadzili i zmienili nieco wygląd
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: