Konkurs firmy Ericsson "Daj się zWAPać"

Newsy
Opinie: 0
ericsson.gif

"Daj się zWAPać" to hasło konkursu firmy Ericsson skierowanego do pasjonatów najnowszych technologii. Celem konkursu jest zainteresowanie młodych ludzi technologiami trzeciej generacji (3G). 14 października firma Ericsson rozpoczęła drugą kampanię reklamową związaną z konkursem "Daj się zWAPać". Po pierwszej, która miała miejsce w czerwcu do konkursu zgłosiło się ponad 1000 osób, większość z Politechniki Warszawskiej (180 osób), AGH w Krakowie (79), z pozostałych uczelni (Politechnika Wrocławska, Rzeszowska, Gdańska, Poznańska, etc. po ok. 20 osób). Na liście zgłoszeń jest ok. 30 licealistów. Ponad 50 osób to Panie. Ilość zgłoszeń do konkursu "Daj się zWAPać" firmy Ericsson świadczy o dużym zainteresowaniu młodych ludzi najnowszymi technologiami. Aby wziąć udział w konkursie należy napisać aplikację WAP-owską (WAP - Wireless Application Protocol). Po wypełnieniu zgłoszenia na stronie www.ericsson.pl/wapto uczestnicy konkursu "Daj się zWAPać" otrzymają od firmy Ericsson materiały pomocnicze na CD. Prace konkursowe należy przesłać w formie elektronicznej do 15 grudnia 2000 r. na adres: wapkonkurs@ericsson.pl. Przesłana praca powinna zawierać przejrzysty kod źródłowy, opis aplikacji oraz jej funkcjonalności. Spośród nadesłanych prac komisja składająca się z przedstawicieli firmy Ericsson wybierze trzy najlepsze. Zwycięzcy konkursu w nagrodę wyjadą do Szwecji, gdzie zwiedzą najnowocześniejsze laboratoria trzeciej generacji (3G) firmy Ericsson. Autorzy pozostałych wyróżnionych prac otrzymają najnowsze modele telefonów komórkowych firmy Ericsson. Najciekawsze prace zostaną opublikowane na stronie internetowej www.ericsson.pl/wapto. Dnia 14 października 2000 r. ruszy kampania informacyjna w stołecznych i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ulotki dotyczące konkursu "Daj się zWAPać" będą rozdawane na Wyższych uczelniach Technicznych w Warszawie, Rzeszowie, Gliwicach, Krakowie i Katowicach. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 30 stycznia 2001 roku.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: