Kulturalnie bez kabli - dobra akcja D-Linka

Newsy
Żródło: D-Link Polska
Opinie: 10

Od połowy października w kilku warszawskich instytucjach kulturalnych można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego Internetu. To wspólny pomysł firmy D-Link oraz najlepszych galerii i klubów realizowany w ramach społecznej akcji prowadzonej pod hasłem Kulturalnie bez kabli. Wkrótce projekt obejmie też inne miasta Polski i Europy.

Z sieci Kulturalnie bez kabli możemy już korzystać w warszawskich klubach, galeriach i bibliotekach. Wśród nich są: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny, Cafe Kulturalna przy Teatrze Dramatycznym – tu sieci właśnie uruchomiono oraz Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie (BUW), w której z bezpłatnego Internetu bez kabli warszawscy studenci korzystają już od dwóch lat w ramach pilotażowej akcji D-Linka.

D-Link zapewnia, że swój pomysł będzie realizować w kolejnych instytucjach kulturalnych w Warszawie i innych miastach Polski. Wkrótce sieci bezprzewodowe powinny się pojawić w kawiarence Kina Muranów oraz księgarni Czuły Barbarzyńca. D-Link nie wyklucza też, że za pomocą instalowanych technologii prowadzone będą relacje online w Internecie z najciekawszych wernisaży, wystaw i koncertów.

Projekt Kulturalnie bez kabli zrodził się w głowach pracowników polskiego biura D-Linka. Będzie jednak prowadzony – już w przyszłym roku – w innych miastach Unii Europejskiej. Wkrótce powstanie też strona internetowa akcji pod adresem www.KulturalnieBezKabli.pl, na której m.in. zostanie ogłoszony konkurs dla artystów wykorzystujących najnowsze media we własnej twórczości.

Twórcą akcji Kulturalnie bez kabli jest Mariusz Piaseczny, związany z D-Linkiem od ponad dwóch lat. Z wykształcenia politolog, zawodowo zajmuje się marketingiem. Jest również autorem audycji o świecie mediów, reklamy i marketingu na antenie warszawskiego Radia PIN 102 FM. Jest przekonany, że idea wspierania kultury przez biznes przynosi korzyści nie tylko sponsorującemu i sponsorowanemu, ale ma też niedoceniane znaczenie społeczne.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sweetySS pisze: 2005-10-13 15:51
    Ciekawy pomysł
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-10-13 16:17
    brawo D-Link
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-13 16:42
    Reklama... :-) Ja używam modemu ADSL WiFi D-Linka oraz karty USB WiFi. Sprzęt w miarę dobry, ale router podczas pracy piszczy... :/
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-10-13 17:15
    Podoba mi się...
    0
  • Users Avatars Mini
    and_ pisze: 2005-10-13 20:27
    Ech... Ciągle i tak w Wawie trzeba się nabiegać, żeby skorzystać z WiFi i nie tylko bezpłatnie ale nawet płatnie. HotSpotów powinno być w mieście 1000% więcej niż teraz, wtedy będzie to miało sens.
    0
  • Users Avatars Mini
    pagos pisze: 2005-10-14 11:07
    Zeby ktoś opublikował mapkę punktów dostępu
    0
  • Users Avatars Mini
    Niko ;) pisze: 2005-10-14 17:57
    Niby dobrze... Ale lepiej by bylo, gdyby jeszcze routery nie piszczaly, firmware nie mial tyle bledow i byl czesciej aktualizowany. Niestety nabralem sie na sprzet D-Linka i zaluje (problemy z firmware, wieszanie sie sprzetu, awarie). No moze oprocz DWL-G650+ i DWL-520+ do ktorych to akurat nie moge sie przyczepic.
    0
  • Users Avatars Mini
    dżordż pisze: 2005-10-14 21:15
    Swoja droga to ciekawe, ze na przyklad wielka (polska hehe) firma taka jak na przyklad TP zajmuje sie glownie sciaganiem naleznosci od wdow emerytek, a nie robi takich wlasnie akcji promocyjnych, dzieki ktorym jej wizerunek moglby byc lepszy. Zwykla glupota? Szacunek dla gosci z D-Linka!
    0
  • Users Avatars Mini
    siedem pisze: 2005-10-15 15:17
    dżordż* dzieki przypomniales mi o nadpalcie w tp o ktora musze sie upomniec by zwrucili :d
    0
  • Users Avatars Mini
    siedem pisze: 2005-10-16 13:04
    iplus robi swoje, era obnizyla cene bluconectu :D
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: