MOVA wprowadzi do Polski pełne portfolio swoich produktów - nadal najważniejsze będą jednak roboty sprzątające

Newsy
Opinie: 0
MOVA wprowadzi do Polski pełne portfolio swoich produktów - nadal najważniejsze będą jednak roboty sprzątające

MOVA zapowiedziała wejście na polski rynek z szerokim portfolio inteligentnych urządzeń domowych. Do tej pory MOVA była subbrandem marki Dreame. Teraz się usamodzielnia.

Marka planuje sprzedaż produktów w sześciu segmentach: home cleaning, smart outdoor, personal care, kitchen appliances, pet care oraz air purifiers.

Firma ogłosiła wczoraj swoje ambitne cele biznesowe na polskim rynku robotów sprzątających. Według pokazanych danych MOVA ma w 2025 r. 10% udziału wartościowego, co odpowiada 68,9 mln zł. Na 2026 r. zakłada 16% i 120 mln zł, a na 2027 r. 20% i 160 mln zł.

Rozszerzenie dystrybucji o pięć dodatkowych kategorii ma wzmocnić rozpoznawalność marki w Polsce i umożliwić dalszy wzrost w segmencie inteligentnych urządzeń domowych. MOVA zapowiada kolejne premiery i działania wspierające sprzedaż w najbliższych miesiącach.

 

MOVA wprowadzi do Polski pełne portfolio swoich produktów - nadal najważniejsze będą jednak roboty sprzątające

 

MOVA wprowadzi do Polski pełne portfolio swoich produktów - nadal najważniejsze będą jednak roboty sprzątające

 

MOVA wprowadzi do Polski pełne portfolio swoich produktów - nadal najważniejsze będą jednak roboty sprzątające

 

MOVA wprowadzi do Polski pełne portfolio swoich produktów - nadal najważniejsze będą jednak roboty sprzątające

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: