Internet z TV za 49,90 zł miesięcznie - nowa oferta Netii

Newsy | Promocje
Dodaj opinię
Opinie: 0

9 marca br. Netia zaprezentowała swoją nową ofertę. 

Podstawowy pakiet Internet 100 Mb/s z TV na Start (pakiet 57 kanałów) jest w cenie 49,90 zł miesięcznie przez cały okres umowy.

Cena pakietu obowiązuje również po zakończeniu kontraktu.

Dostępne są też dwa dodatkowe warianty usługi telewizyjnej: TV Elastyczna, która pozwala na wybór spośród ponad 200 kanałów w 20 pakietach tematycznych oraz TV Super (pakiet 157 kanałów, w tym 87 w HD).

Oba warianty w pakiecie z internetem 100 Mb/s przez okres 6 miesięcy są w promocyjnej cenie 49,90 zł, a od 7 miesiąca, odpowiednio 69,90 i 99,90 zł miesięcznie.

Zakup któregoś z dwóch wyższych wariantów (TV Elastyczny lub TV Super) premiowany jest bezpłatną usługą mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w kraju, nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami.

W przypadku usług świadczonych na sieciach zmodernizowanych do standardu światłowodowego, abonenci przez pierwsze 3 miesiące będą mogli korzystać z maksymalnej prędkości 900 Mb/s, płacąc jak za łącze do 100 Mb/s. Dalsze korzystanie z łączy do 900 Mb/s możliwe jest z miesięczną dopłatą w wysokości 40 zł.

Z kolei dla usług na jeszcze niezmodernizowanych łączach (ADSL, VDSL) Netia oferuje wydłużone okresy świadczenia usług za złotówkę.

Wszystkie powyższe oferty dostępne są wyłącznie na sieciach własnych Netii (ok, 2,6 mln adresów, w tym ponad 1 mln z łączami powyżej 100 Mb/s) z umową na okres 24 miesięcy.

 

Sprzedaż nowej oferty wsparta jest kampanią komunikacyjną 360 stopni. Kampania została zbudowana wokół oferty z niezmienną ceną (49,90 zł).

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Brasil.

W kampanii Netia wykorzystuje spoty w TV, VoD i FB (30, 15 i 8 sek.), radio (spot 30 sek.), działania digital performance marketing, a także podjęła współpracę z 14 popularnymi youtuberami (m.in. Abstrachuje TV, 5 sposobów na…, Nieprzygotowani, Ponki), którzy będą tworzyć własne materiały na YouTube.

Wszystkie spoty i plansze sponsorskie, wykorzystywane w kampanii TV są tłumaczone na język migowy.

Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe: Polsat Media (TV), MediaCom (radio), Value Media (digital) oraz Talentmedia, ABSTRA i Golden Oil (współpraca z influencerami). Spoty reklamowe zostały wyprodukowane przez Studio T-F-P.

Kampania potrwa od 9 marca do końca kwietnia br.

Kampania telewizyjna będzie prowadzaona wyłącznie w różnych kanałach Cyfrowego Polsatu.

Za nową ofertę odpowiada zespół: Joanna Pędzińska, Bartosz Girszyn, Rafał Sakowski i Tomasz Dakowski.

Netia w badaniach podzieliła rynek (swój target) na trzy główne segmenty:

  • rodziny technologiczne
  • młodzi internetowi
  • aspirujący wyznawcy konsumpcjonizmu

40% wydatków reklamowych zostanie wydanych na internet, a 60% na TV, radio i outdoor.

Wydatki na TV pozostaną w Grupie CP, a więc nie będą stanowić realnego kosztu promocji.

 

Opinie:

Rekomendowane: