Apple odnotowało w IV kwartale roku fiskalnego 2025 przychody na poziomie 102,47 mld USD, co oznacza wzrost o około 7,9% względem IV kwartału roku fiskalnego 2024, kiedy firma miała 94,93 mld USD. Jest to historyczny rekord dla tego kwartału. Apple spodziewa się kolejnych rekordów w okresie świątecznym.
Jednocześnie zysk netto sięgnął 27,47 mld USD wobec 14,74 mld USD rok wcześniej. Tak duża poprawa wynika m.in. z efektu bazy, ponieważ w 2024 r. na wynik netto wpływał jednorazowy koszt podatkowy.
W podziale na kategorie produktowe i usługi Apple także poprawiło większość wyników rok do roku. Przychody z iPhone’a wzrosły z 46,22 do 49,03 mld USD (około +6,1% r/r), z komputerów Mac z 7,74 do 8,73 mld USD (około +12,7% r/r), a z usług z 24,97 do 28,75 mld USD (około +15,1% r/r). iPad utrzymał się praktycznie na niezmienionym poziomie (6,95 mld USD vs 6,95 mld USD), natomiast kategoria „Wearables, Home and Accessories” była lekko niżej rok do roku (9,01 mld USD vs 9,04 mld USD, około −0,3% r/r).
W ujęciu geograficznym przychody rosły rok do roku w większości regionów. Ameryki zwiększyły sprzedaż z 41,66 do 44,19 mld USD (około +6,1% r/r), Europa z 24,92 do 28,70 mld USD (około +15,2% r/r), a Japonia z 5,93 do 6,64 mld USD (około +12,0% r/r). Region „Rest of Asia Pacific” urósł z 7,38 do 8,44 mld USD (około +14,3% r/r). Jedynym spadkiem rok do roku były Chiny, gdzie przychody zmniejszyły się z 15,03 do 14,49 mld USD (około −3,6% r/r).