Nowa oferta TP Internet

Newsy
Opinie: 1
Opinie: 1

TP Internet przygotował ofertę dla małych i średnich firm Internet Biznes i Internet Biznes. Usługa Internet Biznes polega na wynajmie przestrzeni dyskowej wraz z towarzyszącymi usługami, po konkurencyjnych na rynku cenach. Zakres usługi pozwala na prezentację oferty i prowadzenie sprzedaży za pośrednictwem
witryny firmowej oraz utrzymanie kont firmowej poczty elektronicznej.
"Klient decydując się na usługę Internet Biznes otrzymuje do swojej dyspozycji sztab specjalistów, który pomoże wykorzystać Internet do prowadzenia codziennej działalności firmy,  zaprezentowania firmy i jej produktów w Internecie przy minimalnym nakładzie pracy z jego strony" - stwierdza Iwo Gałecki Kierownik Projektu Internet Biznes.
W ramach usługi zapewnione jest zarówno szkolenie w zakresie wykorzystania zaoferowanych rozwiązań, jak i wsparcie techniczne klienta przez Cont@ct
Center - specjalizowane biuro obsługi klienta on-line - dające możliwość bezpośredniego kontaktu zarówno przez telefon, fax, e-mail, chat. W zależności od potrzeb klienta szkolenie, może także odbywać się zdalnie. Dużą zaletą oferowanego rozwiązania jest kompleksowość usługi. TP Internet, poza wirtualnym serwerem, oferuje również wykonanie strony internetowej, aktualizację informacji na niej zwartych, pośrednictwo w rejestracji domeny. Możliwe jest przeprowadzenie internetowej kampanii reklamowej na Portal.pl czy akcji marketingowych przy pomocy Contact Center.
"Klient nie musi posiadać infrastruktury technicznej niezbędnej do utrzymywania własnych stron WWW czy kont poczty elektronicznej, korzysta z serwerów należących do TP Internet. Administrowanie zasobami wirtualnego serwera, odbywa się w sposób zdalny za pośrednictwem specjalnego interfejsu graficznego obsługiwanego przez dowolną przeglądarkę internetową - rozwiązanie to eliminuje konieczność zatrudniania przez klienta wykwalifikowanej kadry technicznej"- dodaje Iwo Gałecki Kierownik Projektu Internet Biznes.
Sprzęt, na którym znajdują się wirtualne serwery jest monitorowany i serwisowany 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dane gromadzone na serwerach są zabezpieczane poprzez cykliczną archiwizację. Nowoczesne rozwiązania sprzętowe i oprogramowanie gwarantują wysoką jakość usługi.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jeśli pisze: 2001-08-24 03:38
    Jeśli zamierzają dać podobny support jak np. do ISDN Octopus - to strzeżcie się bracia Szlachta. W ISDN OCtopus mamy bowiem do czynienia z totalnym zastosowaniem zasady: zapłaciłeś? sp..... Jest to taktyka firmy i nawet pojedynczy ludzie nie są w stanie w swojej życzliwości się przebić. Zamiast dbać o klienta, którego mają, chcą robić w bambuko nowych tylko w nieco bardziej filuterny i subtelny technologicznie sposób. TPSA! Jak tylko się nadarzy pierwsza okazja, uciekam od Ciebie i twych jaśnie oświeconych praktyk monopolistycznych. ------------------------------------------------------- szczerze kochający ludzi poczciwych w TPSA i nienawidzący firmę za jej filozofię robienia w konia
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: