Nowe ceny telefonów w ofercie Meritum

Newsy
Opinie: 47
Opinie: 47

Ceny telefonów w ofercie Meritum w sieci Idea obowiązujące od 13 października br.:

*Opłata aktywacyjna w planie taryfowym M-20 wynosi 50 zł netto w pozostałych taryfach aktywacja jest bezpłatna.

**Opłata aktywacyjna w planie taryfowym M20, M50, M100 i M150 wynosi 100 zł netto, natomiast w M200, M250 jest bezpłatna.

***Opłata aktywacyjna w planie taryfowym M20 wynosi 100 zł netto natomiast w M50, M100 - 50 zł netto, M150, M200, M250 - bezpłatna.

****Opłata aktywacyjna jest bezpłatna we wszystkich planach taryfowych.

 

Opinie:

Opinie archiwalne (47):

Komentuj

Komentarze / 47

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-13 00:36
    Ceny nawet atrakcyjne, ale tylko dla firm, bo nie wyobrazam sobie placic za 10 numerow jako podmit fizyczny.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-13 00:40
    c25 ,gd30 skad oni to wytrzasneli ? a reszt calkiem tanio a no i nie trzeba byc firma wystarczy miec regon ;))) i jest to od 1 aktywacji
    0
  • Users Avatars Mini
    jk pisze: 2001-10-13 00:41
    ciekawa oferta, chyba najbardziej atrakcyjna dla malej firmy!
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-13 00:47
    Widze te kolejki za Panasonicami innymi niz gd93 ;) No i jeszcze SiemensC25 drozszy od C35... troche knotow jednak jest, ciekawe czy w ogole maja jeszcze te telefony, bo gd90 to jest w ofercie nie pamietam od kiedy a jeszcze nie znalazlem salonu zeby tam sobie byl.
    0
  • Users Avatars Mini
    amiri pisze: 2001-10-13 01:09
    To jest ciekawe: Nokia 7110 w cenie 299 zł netto*
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-13 01:15
    luk23: jestes tego pewien? Skoro jest to oferta dla biznesu, to pierwszy lepszy posiadajacy REGON nie powieniem miec mozliwsci kupna tego telefonu. Ja juz nie pamietam dlaczego rok temu nie moglem kupic telefonu z Meritum, ale wydawlao mi sie ogramiczneie na 10 numerow, chyba ze cos sie smienilo lub mi sie pozajaczkowalo. W kazdym razie cenowo oferta jest ciekawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-13 01:18
    A wedlug informacji z www.idea.pl w ofercie Meritum V2288 i T2288, 2 eryki, 2 nokie, 3 simensy i inne sa dostepne po atrakcyjnej cenie bez blokady SIM-LOCK.
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-13 01:29
    Szkoda ze to tylko dla firm!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek_ pisze: 2001-10-13 01:37
    fish235 z tego co wiem juz wystarczy regon - kiedys w meritum byly dodatkowe warunki tz. koniecznosc aktywowania wiekszej ilsoc kart (10?) a od lipca wystarczy kupic jedena aktywacje - mozna takze przejsc z optimy na meritum jak sie ma regon [miesiac temu w firmie zmienialem jedena optime na meritum koszt 50 zl - przy przejsciu na wyzsza w moim przypadku z optimy 60 ma meritum 100) tylko jest jeden kant - w meritum narazie nie ma wymiany telefonu po skonczeniu cyrografu( czyli: zostanmy razem w optimie) - wiec gdyby tak za miesiac skonczyla ci sie umowa - prawdopodobnie nie dostaniesz nowego telfonu - boa jak o to zapytalem "rozkladala rece" nie ma i juz, mozna tylko czekac, az cos sie zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-13 01:42
    a umowa na kolejne dwa lata? przyznam, ze ceny sa interesujace. ciekawe z jakim softem 7110.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek_ pisze: 2001-10-13 01:42
    jk czy ja wiem czy najlepsza dla malej firmy?? porownywales z era biznes? ceny sluchawek era ma lepsze - np. przy taryfie 99 zl. w erze N6210 kosztuje 99zl a w meritum 249zl. ale podobno firmy nie patrza na takie grosze:) Luk23 pisales ze regon to nie problem - nie trzeba miec firmy, podaj wiecej szczegolow - z checia przenioslbymsie do taryf biznesowych w erze
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek_ pisze: 2001-10-13 01:48
    gm takze "wpadla mi w oko" 7110 - dawno nie widzalem jej w cennikach (promocjach) a moze nie sledze zbty dobrze tego co sie dzieje na rynku, czy ktos moze pamieta kiedy ostatni raz byla 7110 w idei albo u konkurencji?
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-13 02:05
    znalazlem newsa z polowy grudnia 2000, promocja IDEI 3x299PLN w tym Nokia 7110. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-13 03:40
    oferta niczego sobie a i ceny połączeń są niezłe (chciałbym widzieć taką oferte w erze)
    0
  • Users Avatars Mini
    kolec pisze: 2001-10-13 04:04
    no no!widze wyrazne postepy!czekawe co zrobia dla klientów optimy!
    0
  • Users Avatars Mini
    irzi pisze: 2001-10-13 04:38
    kiedy będzie Alcatel 501?
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-13 06:25
    niezle te cenki no idea stara sie caly czas, prawie ostatnio codziennie cos sie slyszy :-)) szkoda ze nie dali 511 fajna jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-13 06:55
    Wg. ideii wystarcza regon, podobnie jak w era biznes, słuchawki fajne, taryfy jeszcze lepsze! Szkoda tylko, że GPRS jest drogi i (podobno) do niczego :(
    0
  • Users Avatars Mini
    cherub pisze: 2001-10-13 07:18
    czarek: 511 ma wejsc w poniedzialek a co do nowych cen to chcialbym takie widziec w Plusie (S35 za 29 i GD93 za 5 to po prostu bomba ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    cherub pisze: 2001-10-13 07:18
    o sory GD 93 za 3 ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-10-13 11:17
    Po pierwsze: Nie wiem dlaczego pojawiła się w cenniku nokia 7110 - jej już dawno nie ma w ofercie (czyżby wznowiono produkcję?), po drugie (do fish235): Teraz wystarczy Regon, NIP i ewentualnie wypis z rejestru sądowego o prowadzeniu działalności gospodarczej i już można kupić telefon z oferty Meritum. Można kupić tylko jeden telefon i to bez rzadnych problemów. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-13 12:31
    dexter: mozna kupic wiecej niz jeden, ale pewnie o to Tobie chodzilo, ze wystarczy juz jeden aby miec Meritum:-) Co do Nokii7110 to mam tez takie przeczucie ze to raczej wirtualna promocja, podobnie jak z GD90 i z paroma innymi, tylko po co je wstawiali do cennika?
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2001-10-13 13:57
    IDEA jest zajebista
    0
  • Users Avatars Mini
    tomko pisze: 2001-10-13 14:18
    a w Plusie nie trzeba miec Regonu aby miec taryfy biznesowe. Biedni ci abonenci Ery i Judei co nie maja Regonu a chcieli by płacic wiekszy abo, kurde wyglada to troche śmiesznie co ?
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-13 14:23
    No IDea ma pelen pakiet telefonow w meritum. Dla sprzataczki c25, dla prezesa jakis sl45 ;). Tak patrzac tp brakuje telefonu dla dyrektora, przydala by sie jakas 9210, albo eryk t39 / 520m.... Mam jedno pytanie: Czy jak pojowia sie nowe abonamenty optima, i zwiekszy sie umowa do 24 miesieca, to w meritum dalej bedzie 12?????
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaacek pisze: 2001-10-13 15:10
    te ceny wzieli chyba z kosmosu wystarczy porownac je z promocjami ery biznes np. w idei n8210 za 699 netto w erze 99 netto, mot v3690 w idei za 349 netto w erze v50 za 1 zł. i to ma byc oferta ????????? kicha.
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-10-13 15:36
    jestem pod wrazeniem tej oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-13 16:21
    Skąplikowany cennik telefonów jak wszystko w Idei. Połowy tego asortymentu nie można kupić u dealerów lokalnych a w salonach firmowych multum ludzi i brak podstawowych kompetencji oraz wiadomości u sprzedawców. Po zakupie i aktywacji kolejna lawina problemów....... " IDEAlnego operatora i jego IDEAlnego zasięgu "
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-13 16:24
    PatGSM w Meritum nigdy nie było 12 miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-13 16:42
    Z tego co się orientuje, NOKIE 7110 są nadal produkowane, ale u nas był bardzo duży rynek zbytu na nie, wieć po kampaniach nowszych modeli, znowu są w sprzedaży. IDEA załatwiła sobie dobrą ofertę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-10-13 16:46
    Idea raczej i tak nie przebije ERY, ktora za pośrednictwem Doradców Biznesowych proponuje niższe ceny aparatów, a przy zakupie dwóch aktywacji na jeden z nich abonament za 1zł(!!!!) przez 6 miesięcy, np. mając Biznes 220 można wykonać 440 (!) połączeń pół minutowych za friko, lub gadać 220 minut bez przerwy co miesiąc. A po 6 miesiącach przejść na np. Biznes 10 lub Biznes 45 ( taka zmiana na niższy abonament kosztuje 30 PLN).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2001-10-13 16:54
    nie wiem czy to az taka rewelacja????
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-13 17:20
    No faktycznie era biznes ma bardzo atrakcyjna oferte. Niestety nie moge na stronie ery znalesc wiecej szczegolow, jest tylko cennik aparatow "dwa w cenie jednego". Ale obiecalem sobie ze juz nigdy nie podpisze cyrografu na 2 lata. Jak bym mial firme to co innego, bo w erze slyszalem przedstwiciel po roku sam proponuje wymiane na nowy w promocyjnej cenie, chociaz umowa sie jeszcze ni konczy,,,
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-13 19:02
    amper : No cóż może i masz racje ale era mnie się już niezbyt podoba mimo że jestem w niej 3 lata po prostu robją sobie ze mnie jaja nie wiem jak inne sieci ale ich oferta jest barzdziej atrakcyjan no cóż era to ciągle 2 latka więzienia a i ceny rozmów nie najlepsze (nie wspominajac o smsach)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kayu pisze: 2001-10-13 21:09
    Sluchajcie, rozczulacie sie nad tym, jakby to byl nowy news. Tak naprawde to nowe sa tylko ceny N6210 i Et29s. Poza tym nie zdziwcie sie jezeli nie znajdziecie nigdzie np N7110 albo Et28s bo one figuruja w cenniku tylko po to, ze jak ktorys dealer (chocby jeden w Polsce) mial coos takiego na stanie, zeby mogl to legalnie sprzedac.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2001-10-13 21:44
    7110, 8210, GD90, V3690, C25, GD30, GD 50, 6150, T28, MC959, NIE MA I NIE BĘDZIE !!! Są w cenniku na wypadek gdyby jakiś dealer jeszcze gdzieś kitrał takie telefony albo zapomniał że ma je na magazynie. Ot cała filozofia problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-13 23:01
    Fakt, tych telefonów nie ma nigdzie! (kiedyś szukałem w Erze T28 po całej Łodzi i nic )
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-13 23:08
    Problem w tym, że marketingowcy z IDEAlnej muszą używać telefonów własnej sieci więc trudno o kontakt z dealerem czy magazynem.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-14 01:50
    a co z nokia 7110? przeciez (podobno) nie jest juz osiagalna w idealnej sieci. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    BK pisze: 2001-10-14 03:38
    A ja się zastanawiam skąd się wziął ten cennik. Na www.idea.pl od dawna nie ma T28s, 7110, Motoroli v.3690 v.3688 czy Siemensa C25, którego nawet w POPie już nie ma. Podobnie Sagem, a Panasonic w ofercie jest tylko jeden - GD93.
    0
  • Users Avatars Mini
    PS pisze: 2001-10-15 14:31
    Wszystkich cieszą ceny telefonów, tylko nikt nie zwrócił uwagi na opłatę aktywacyjną sięgającą 100 zł np. Nokia 6210 w M.20 za 499 zł + aktywacja 100. Panasonic GD93 za 3 zł (fajnie), tylko jeszcze bagatelka 50 zł aktywacji (w M.20) = 53 netto. I to ma być oferta. A przy najwyższych planach taryfowych oferta Idei jest gorsza od oferty Plusa i Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-15 17:18
    masz racje PS ta aktywacja wszystko chrzani wszystko ładnie na pierwszy rzut oka
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak pisze: 2001-10-15 17:22
    kicha i jeszczse raz kicha ( umowa na dwa lata ????) oplata aktywacyjna za 100 zl albo 50 ??? wszystkie telefony ktore posiadam mam w taryfach biznesowych ( 4 w erze , 1 w ideii , i 1 w plusie i swterdzam że najlepiej wyglada teraz promocja ery ) w erze 8210 kosztuje 100 zl a w ideii 699 !!! czyli totalna bryndza a takie telefony jak 7110 czy panasonic gd90 to juz zabytki ktorych dawno sie nie prodkuje !!! chyba ze maja jakies wybrakowane sztuki z dojczlandów):):) JEDYNA CIEKAWA OFERTA TO GD93 ZA TRZY ZLOTE POZDRAWIAM AHA W TARYFACH BIZNESOWYCH W ERZE ZA 200 ZLOTYCH MOZNA DOSTAC SGH-A300
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-10-15 20:47
    MCBRAIN & JANSEM: Coś tam w Erze dłubię... Umowa na rok byłaby najlepsza, bo telefony też mają roczną gwarancję, a jednak lubią się po tym roku jak na złość zepsuć.
    0
  • Users Avatars Mini
    glaba pisze: 2001-10-16 16:36
    ceny mogą być
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-18 17:21
    jacezia i Kayu dobrze gadają i aż żal że wypowiadają się tu ludziska którzy nie mają o tym zielonego pojęcia.
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-19 19:41
    Fajna oferta, podoba mi sie tutaj 30sek. taryfikacja lacznie z pierwsza minuta jedak szkoda ze Meritum sierowane jest tylko dla firm...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: