Nowe taryfy w Idei

Newsy
Opinie: 75

W pierwszej połowie listopada Idea zaprezentuje nową ofertę dla swoich abonentów. Z nieoficjalnych informacji wynika, że zostaną przedstawione tańsze plany taryfowe Optima, które bezpośrednio będą konkurować z najtańszymi taryfami Ery. Optima ma być bardziej atrakcyjna dla osób mniej dzwoniących, ale gotowych na płacenie comiesięcznego abonamentu. Dla osób dzwoniących dużo, Idea będzie sugerowała rozwiązanie Meritum.

Opinie:

Opinie archiwalne (75):

Komentuj

Komentarze / 75

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-10-02 17:23
    Najwazniejsze pytanie, ktore ciska sie na usta, to czy zmieni sie taryfikacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-10-02 17:23
    No może w końcu abonament w Idei stanieje, bo ja mało nie zabankrutowałem jak wpadłem w macki tego operatora. Zupełnie nie było możliwości przejścia na tani abonamet w momencie popadniecia w tarapaty finasowe. Może teraz coś się wreście zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2001-10-02 17:39
    Tak... taryfikacja i jakość usług... Bo jeśli wszystko pozostanie po staremu, tylko zrobią taryfę Optima 15 za 30 pln no to będzie kiepsko. Ale-zobaczymy. Lava1-niestety, trzeba czytać umowy, które podsuwają nam nasi triopoliści.
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-02 17:46
    Proponuje nizsze ceny abonamentow, rozmow, zmiane taryfikacji no i zeby nie zapomnieli o POPie (tu zmiana taryfikacji wystarczy).
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2001-10-02 17:57
    powoli przychodzi czas na obnizki rozmow. Chyba od dawna sie nie zmienialy.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-02 18:14
    Cos mi sie zdaje ze jak zrobia tansze abonamenty to wydluza umowe do 24 miesiecy! To by byla katastrofa, w tedy bym dopiero zbankrutowal. Teraz przynjamniej co rok moge miec nowa sluchawke w dobrej cenie. I tak zmiana aparatu raz na rok to za malo, ale chociaz nie bede musial tyle placic za jakies nowe telefony. Czy tkos wie czy w Plusie zn nowu bedzie cyrograf na 24? czy przytrzymaja 12?
    0
  • Users Avatars Mini
    Neon pisze: 2001-10-02 18:18
    Coz krok naprzod Idei, lecz jesli cyro bedzie 24 to bedzie to wielki krok do tylu.....
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-02 18:20
    czy te taryfy będa od razu dla wszystkich, czy tylko dla nowych abonentów? I ciekawe, jakie będa konsekwencje przechodzenia w taryfach w dół.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ideal pisze: 2001-10-02 18:26
    sprzedaję idee od jakiegoś czasu ale o czym takim jak MARITUM nie słyszałem. Pozdroovka
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-02 18:32
    mcbrain: POP jest super!!! Ceny tez nie najgorsze (ja i tak place ok.71% oficjalnych cen) ale nie mow nie mile bylo by uslyszec np. o zmianie taryfikacji (obnizka cen tez mile widziana).
    0
  • Users Avatars Mini
    flakon pisze: 2001-10-02 19:06
    nie martwcie sie zmiany taryfikacji nie bedzie. 30 sek jest w meritum i tak zostanie i w optimie i w pop'ie. reszte zobaczycie juz wkrotce. a co do plusa: umowa na 12 miwesiecy jest tylko z okazji jubileuszu.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-02 19:07
    do Ideal: wytlumacz mi to co napisales. Ja rozmunie, ze sprzedajesz Idee jako dealer lub podobny pracownik a nie slyszales o MERITUM.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-02 19:09
    "Idea bedzie sugerowala MERITUM" ...mam rozumiec, ze rowniez dla osob fizycznych bedzie MERITUM? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-02 19:12
    umowa z plusem zgodze sie pop jest i tak najlepszy z prepaidow hmm cos mi sie wydaje ze wynnagrodzeniem dla braku taryfikacji co 30s jest co druga minuta gratis. patgsm hmm nie bede komentowal twojej wypowiedzi. optima 30 +nokia 3310 i w pierwszym dniu zakonczenia cyrografu umowa juz zerwana ? to wlasnie przez takich jak ty mamy takie ceny .ja wole wiecej za sluchawke zaplacic i miec nizsze ceny a nawet cyrograf na 24 miesiace niz zmieniac telefon co rok z okazji zrywania umowy .
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-02 19:12
    Mam nadzieje, ze kiedy dodaja juz jakas taryfę poprawia również swoje usługi, ponieważ aby przesłać do nich faxem dowód wpłaty trzeba się męczyć dwa dni.. a kiedy juz uda się wysłac, to jeszcze nie mogą go odnależć.. ;-((((
    0
  • Users Avatars Mini
    gim pisze: 2001-10-02 19:14
    IDEA chce zrobic konkurencje ERZE co do nieskiego abonamentu i tym samym zwiekszyc ilosc swoich abonentowcow. Jestem tylko ciekaw jaki bedzie cyrograf 12 czy 24? Czolko gim
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-02 19:15
    a no i pewnie beda tanie taryfy typu optima 10 mgielka: masz szczescie dojdzie nie masz nie dojdzie :) kwestia dochodzenia do centertela faksow jest bardzo dziwna i tajemnicza conajmniej 70% z nich ginie gm: ideal sie czepia do gsmonline ze napisali maritum a nie meritum straszna sprawa i jemu sie pewnie literowki nie zdarzaja
    0
  • Users Avatars Mini
    rmrm pisze: 2001-10-02 19:31
    ciekawy jestem niezmiernie jak bardzo obniżą abonament?????
    0
  • Users Avatars Mini
    marco pisze: 2001-10-02 19:45
    Zaraz zaraz Meritum dla intensywnie rozmawiajacych? Czyzby chcieli zmienic Meritum z biznes-user dla nadziany-user ;p ?
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-02 19:49
    Myślę, że dolna granica to ok. 20 zł netto. Nizej IDEA nie jest w stanie zejść.. chyba, ze wtedy podniose opłaty za impulsy w drastyczny sposób.
    0
  • Users Avatars Mini
    camel1999 pisze: 2001-10-02 19:50
    pieknie kazdy sie podnieca idea. gratuluje. natomist plusowcy odczuja rewelacyjna ulge w nowym roku. to bedzie rewelacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    ZZZ pisze: 2001-10-02 19:51
    nvhgpogprenkcvs'
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-02 19:52
    luk23: niestety sie myslisz i nie wzielem n3310, taki glupi to ja nie jestem. Po pierwsze nie placisz tyle \\\"przez takich jak ja\\\", tylko przez takich \\\"dresow\\\" ktorzy w ogole nie placa! Operator zabezpiecza sie tak zeby wyjsc na swoje, jak by idea byla stratna to by zrobila umowe na 24 miechy. Po drugie zadnego telefonu nie mialem dluzej niz 3 miesiace! Dlatego wlasnie podpisuje umwe od nowa, zeby chociaz co 4 telefon miec w cenie promocyjnej. Po trzecie postaw sie na miejscu abonentow sieci 24 mieisecznych, ktorym po roku psuje sie telefon, i musze placic ogrome pieniadze za sluchawke nie w promocji! Po czwarte zgadzam sie z toba ze telefony w promocji powinny byc drozsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-02 19:54
    Wsyztskie klopoty byly by rozwiazane z ludzmi ktorzy nie placa, operatoor byl by mniej startny, i wyszlo by to w cenach. Uwazam ze okres najaki podpisywana jest umowa, powinien byc rowny okresowi uzytkowania telefonu! Chyba wsyztskie maja gwarancje na rok, i na tyle powinna byc pospisywana umowa! Uwazam ze jesli nawet rozwiazuje od razu po zakonczeniu cyrografu to jestem w pozatku wobec operatora i jego klijentow, i nie maja tu nic do rzeczy ceny polaczen.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-02 19:54
    Poprostu nie wytrzymalbym z jednym telefonem 2 lata, nawet sobie tego nie wyobrazam. A ty jaii masz telefon? Czy uwazasz ze mozesz go spokojnie uzywac 2 lata a nawet dluzej? (przeciez nie rozwiazesz umowy zaraz po jej zakonczeniu). Trzeba dobrze trafic na telefon zeby wytrzymal ponad 2 lata. Z twojej wypowiedzi wynika ze nie popierasz programu wymiany telefonow, bo ja wlasnie tak robie, tylko ze zmieniam numer ( narazie warunki wymiany ideii mi nie odpowiadaj) Pozdrawiam.(sory ale nie moglem w jednym poscie miec wiecej niz 1000 znakow)
    0
  • Users Avatars Mini
    SlicK pisze: 2001-10-02 19:57
    ciekawe czy wprowadza cos zupelnie nowego tzn kilka planow taryfowych...cos odrebnego jak Optima czy Meritum...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-02 20:10
    patgsm: to sorki aczkolwiek nie robie tak poprostu kupuje poza promocja to co chce a uwierz mi ze kasa mi sie z rekawa nie sypie teraz mam r320 za ktorego zaplacilem ponad 1000 niestety :(( wiesz jak mnie pozniej zalamala promocja ery ? ja tez jestem w idei lojalka skonczyla mi sie ponad pol roku temu i teraz nie wiem co zrobic program wymiany mi nie odpowiada .chetnie bym wszedl na plusa ale to ze nie moge zmienic taryfy bez utraty promocyjnych minut tez mi nie odpowiada bo plusik byl dal mnie za drogi te minuty by byly ok ale
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-02 20:14
    camel 1999: co masz na mysli ?
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-02 20:13
    jak zmienie tatyfe to je strace . telefonow mialem naprawde kupe a numer 3 od samego poczatku sieci i raz zmienilem bo mi era nie odpowiadala 2 raz bo nie bylo programu wymiany po ponad 2 latach- idea no i teraz jestem na idei jak widzisz po cyrografie . poprostu czekam moze na r520 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    robbo2k pisze: 2001-10-02 20:17
    1000zl za R320s jezuuuu wspolczuje a co do idei to ja bym sie na wszym miejscu nie napalal
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-02 20:21
    spokojnie, poczekajmy na jakies nastepne informacje dotyczace nowych taryf. wszystko jest mozliwe w idei. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    camel1999 pisze: 2001-10-02 20:22
    oj wszyscy by chcieli wiedziec wszystko juz teraz. niech najpierw wszyscy sie wpisza do ideii. a potem plusowcy bedziemy mieli satysfakcje. bo najwazniejsze to byc przekonanym co do wyboru - swego - i sieci. ja wiem ze to co sie stanie napedzi wiele goryczy tym ktorzy nie wybiora plusa ... i niech tak zostanie... przynajmniej na razie
    0
  • Users Avatars Mini
    wasil pisze: 2001-10-02 20:23
    W Meritum telefony są za drogie !! w porównaniu z ofertami plusa i ery - dla biznesu :-((
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-02 20:35
    luk23: Mozna kupowac poza promocjami, tez tak robie bo musze, ale to nie znaczy ze raz na rok nie moge w promocji. ty dales 1000 zl, a pomysl jak sie czuja ludzie ktorzy podpisali cyrograf na 2 lata w plusie i zaplacili 2499 za eryka t28? Z tego polowa tych erykow lezy juz gdzies na smieciach, bo telefon jest @#$%
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-02 20:36
    no coz najpierw super tanie telefony w promocjach a teraz taryfy!!!!! chyba ktos sie wziol porzadnie do pracy brawo! tylko dtak dalej cos mi sie widzi ze mozemy miec nowego lidera wsrod operatorow, ero! obudz sie i zacznij dzialac!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-02 20:56
    co do obnizenia cen aparatow bylbym ostrozny. widac to na zachodzie i w plusie, ze operatorzy ni eschodza z cenami aparatow a jedynie mieszja w cenniku za abo i rozmowy. mysle, ze idea nie wiele zmieni w cenniku aparatow, a jedynie w taryfach, a co za tym idzie - umowa bedzie na 24 miesiace. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2001-10-02 20:59
    Nie mam nic przeciwko zmianom, mam nadzieje że nie wymyślą jakiejś kopy. Wszystko bedzie ładnie pod warunkiem zachowania umowy na 12 miesięcy. Współczuję ludzikom którzy kupili telefony w promo na 24 m-ce. Swego czasu IDEA miała takie cyro, na szczeście można było zmienić telefon jak ktoś kupił jednosystemowy. Niektóre sieci na naszym rynku robią dalej ludzi w konia z umową na dwa lata, MERITUM niestety jest przykładem. Oferta OK ale ten cyrograf... qtasuwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-02 21:17
    patgsm: a roznie to bywa do cholery raz sie kupi i sprzeda drozej niz kupilo raz odwrotnie .znam takie przypadki kupna takich telefonow ale to juz dawno dawno temu 96,97 teraz raczej nikt nie wybiega ponad 1000 jak bierze na cyrograf no przynajmniej z tego co obserwuje . ja sie wkopalem z tym no ale kto mogl wiedziec ze taka promocja bedzie . a co do wiesci o plusie co bedzie w styczniu to bylbym BARDZO zainteresowany
    0
  • Users Avatars Mini
    kwoj pisze: 2001-10-02 22:20
    Moze dzieki tym nowym taryfom w idei i plusie cos sie ruszy w erze? :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    marco pisze: 2001-10-02 22:30
    Abonenci drzyjcie ;) jeszcze sie okaze ze znowu tak jak kiedys z 50/150 nowe beda "korzystniejsze" ale "niezawsze" a PTK Centertel bedzie malo delikatnie "namawiac" do zmiany taryf
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-02 22:44
    W tej chwili lepiej kupic teraz jakis fonik po niskiej cenie w ideii a potem zmienic sobie taryfe bo jak wejdzie nowy cennik to wejdzie pewnie takze nowy cyrograf 24!! a tak to mozna jeszcze ominac!
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-02 23:00
    tak pewnie po podpisaniu aneksu do umowy ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2001-10-02 23:30
    Jak dla mnie - OK , ale czy IDEAlna sieć znowu się nia zagalopuje ... tak jak z OPTIMĄ ? Jak tak - to już lepiej kupić POP'a ... bez abonamentu ... bez obaw :))
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-02 23:32
    Tak sobie mysle, i dla mnie aktualne taryfy sa tez dobre ;). Moze zrobia tak jak na zachodzie, dwie ceny jedna cena przy zakupie na 12 a inna na 24.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-02 23:32
    ...poczekajmy na jakies info mowiace wiecej o nowych taryfach. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-02 23:53
    czekam niecierpliwie na te nowe wynalazki - swietny pomysl - jesli jeszcze naliczac beda co 15 sekund to z miejsca lykam:))
    0
  • Users Avatars Mini
    BArty pisze: 2001-10-03 00:00
    Ja tylko chce dodac ze umowa na 24 miesiace to chamstwo ze strony operatorow. Dlaczego? Gwarancja na sluchawke wynosi 12 miesiecy a na baterie 6 miesiecy. Przy wydajnej eksploatacji bateria wytrzyma rok, telefon moze poltorej. Oczywiste jest ze reperowac telefonow sie nie oplaca bo to wynosi tyle co nowa sluchawka. Operatorzy maja na celu zwabic klienta do siebie i na 24 miesiace maja spokoj.......
    0
  • Users Avatars Mini
    dodii pisze: 2001-10-03 00:29
    No wałśnie szkoda że idea wprowadziła 24 miesieczny cyrograf ale i tak jest najlepsza przynajmniej jak na moje potrzeby
    0
  • Users Avatars Mini
    Switch pisze: 2001-10-03 00:50
    w końcu jakieś zmiany.żeby były to zmiany na lepsze ale......
    0
  • Users Avatars Mini
    KorniK^_^ pisze: 2001-10-03 02:04
    To jest spox "idea" (w "" bo chodzi mi tu o znaczenie tego slowa w tlumaczeniu z angielskiego na polski, jakby ktos nie wiedzial ;P) Oni sa chyba najlepsi, non stop jakies promcje, a PLUSGSM od czasu do czasu cos wymysli i to malo korzystnego dla swoich uzytkownikow!
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-10-03 03:32
    W pełni popieram Pata jak cie stać płacisz wiecej za słuchawkę i umowa na 12 miechów, chcesz kupić taniej umowa na 24 miechy. Każdy ma wybór a decyzja będzienależeć do niego i nie będzie mógł narzekać że musiał podpisać na 24 miechy jak miał możliwość na 12. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    tombola pisze: 2001-10-03 03:50
    Witam. Będą tańsze taryfy, żeby przekonać do abonamentu tych pre-paidowców "niedobitków", którzy myślą że coś w ten sposób jeszcze zaoszczędzą a i nowy telefon się trafi. Niemiła wiadomość to taka, że wraz z nowymi planami taryf, cyro na dwa lata. Trzeba coś jeszcze dodać...?
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2001-10-03 04:02
    czarek: podejrzewam, ze do polowy listopada nie wprowadza juz jakiejs super oferty na tani telefonik w promocji wiec nic z tego. a co do Idei to moglaby wprowadzic jakas taka 'mlodziezowa' taryfe, 0 minut, 50 sms gratis.
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-03 05:23
    Chcialbym aby zmienili taryfikacje co 30 sek.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-03 05:55
    Ja też jestem ciekaw, czy Meritum będzie dla wszystkich? Popieram pomysł o "podwójnej promocji" na 12/24 m-ce choć to się chyba nie przyjmie. Cyrograf na 24 m-ce nie jest taki zly, ale Pat ma racje - gwarancja tel. to tylko 12 m-cy. W erze mój tel padl po 14-stu i od tego czasu kożystam z pożyczonego, wiekowego Alcatela Club. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-03 05:56
    PS. Pomysły o taryfikacjach "jak najczęściej" oczywiście popieram :)
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-03 09:54
    wlasnie gadalem z Rumunem - tam maja taktowanie 1 minuta a potem co 3 sekundy - cos mi tutaj nie gra - dlaczego nie wprowadza tego w naszym 'podobno' bardziej rozwinietym gospodarczo kraju - nawet nie zawsze na 30 dekund mozna liczyc w kazdym przypadku...zle sie dzieje...ale jeszcze nie jest za pozno mam nadzieje - a idea dostalaby niezlego boosta w sprzedazy gdyby wyjechala z takim wynalazkiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    robbo2k pisze: 2001-10-03 12:11
    Dlaczego nie ma taryfikacji gesciej niz 60sek. To proste bo znajduja jelenii. A do Kornicka ktory chwali Idee to sie tak zastanawiam czy ma POP czy tylko tak pisze. Idea za traktowanie klientow powinna dostac w leb. Mialem Idee od marca 98r. i jedynie pierwsze 3 miesiace byly super. Pusta siec, zawsze BOK byl kompetentny a czym dalej tym gorzej niestety. A GPRS w Idei to smiech na sali. A co do nowej taryfy to zmiana taryfy na nia pewnie z 50zl. a cyrograf na mus na 24 miesiace przy wyborze tej taryfy a moze i wszytkich. Ja bym nie oczekiwal cudow. Pewnie bedzie jakas Optima 15 z abonamentem 20-30zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    sash pisze: 2001-10-03 13:35
    W sumie to bardzo dobrze szkoda tylko ze dla POP-ow nic niema nowego????
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-03 13:40
    Niech zrobią takt co 30 sek a już bedzie lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-03 13:44
    oczywiście niech zostanie co druga minuta gratis do dłuższych rozmów
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-03 13:49
    żeby tylko zmiana na leprze nie była płatna tak jak w erze 30 zł + VAT
    0
  • Users Avatars Mini
    rafciok pisze: 2001-10-03 14:52
    Mi tylko brakuje taktowania rozmow co 30s i troche lepszego zasiegu no i moze nizszych cen po godzinach szczytu..
    0
  • Users Avatars Mini
    Master pisze: 2001-10-03 15:12
    Do wszystkich - Meritum jest i będzie ofertą dla firm, czyli tych co mają REGON. Nie ma tu znaczenia czy ktoś chce rozmawiać dużo czy mało. Przecież w ramach Meritum są plany taryfowe dla tych firm, które mało korzystają z komórek (Meritum 20) i dla tych które dzwonią dużo (Meritum 250). Przykro mi to mówić, ale pan Wojciech Piechocki, autor tego newsa, albo ze swojego "źródła" otrzymał błędną informację (należałoby się wtedy zastanowić nad jego dalszym wykorzystywaniem), albo źle zrozumiał (no comments). To efekt polegania na informacjach zdobywanych "w ciemnych zaułkach" - wprowadza się tylko dużo zamieszania i niepotrzebnych pytań. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin23 pisze: 2001-10-03 15:39
    Znając życie to Idea nikogo i niczym raczej nie zaszokuje... nasi operatorzy chyba nie dorośli jeszcze do tego żeby rzucić wyzwanie konkurencji (lub rzucić konkurencję na kolana). Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-10-03 16:32
    NIe ma co się napalać na nowe taryfy. Już był taki jeden co się napalał Azja się nazywał i co na palu skończył. Poczekamy zobaczymy bo teraz to jest dzielenie skóry na niedźwiedziu. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-03 16:59
    No ale dwa cyrografy 12/24 to byl by niezly pomysl 12 z drozszymi fonami i 24 z tanszymi to by zaspokoilo maniakow zmieniania fomow :-))) chociaz troszeczke
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-10-03 17:29
    Dla mnie to taryfy mogłyby nawet pozostać na niezmienionym poziomi, ale za to chciałbym taryfikację co 10s. Ale ze mnie mażyciel.....
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-03 17:47
    Ziku niezly pomysl z cyrografami na 12 lub 24 miesiace, ciekawe tylko jakie bylyby roznice cenowe dla takiego pomyslu i co byloby bardziej oplacalne. Ja bardziej preferuje jednak umowy 12-miesieczne bo 2 lata to szmat czasu. Sam kupilem Nokie 3210 wtedy rewalacyjny telefon a teraz... najchetniej bym go zmienil.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-03 18:42
    n3210 nigdy nie byla rewelacyjna no chyba ze mialbys ja w 1990 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-04 00:50
    Moze zna ktos szczegoly??????
    0
  • Users Avatars Mini
    KorniK^_^ pisze: 2001-10-04 01:56
    zmienia sie taryfy a ciekawe czy beda tansze polaczenia ??
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-10-05 16:33
    Sczerze mówiąc, to bardzo interesująca propozycja. Już nie mogę sie doczekać nowych taryf, gdyż noszę się z zakupem siemensa S35i ( niezły aparat ), a nie mam za dużo kasy, by płacić 50 zł operatowrowi tylko za to, że jestem w sieci. Myśłę, iż nowe jednostki taryfikacyjne przysporzą IDEI pokaźną ilość nowych abpnentów ( i tak mają już ponad 1 milion )
    0
  • Users Avatars Mini
    microc pisze: 2001-10-05 20:45
    Wydaje mi się, że jeśli chodzi o taktowanie czy tańsze połączenia to sytuację diametralnie mógłby zmienić jedynie jakiś czwarty operator (ten który dostanie 4 UMTSa). Do tego czasu będziemy świadkami drobnych kroczków i inaczej przedstawianych takich samych cenników. Będą to tzw. zmiany kosmetyczne, na które zresztą i tak wiele osób się złapie. Pozostaje mieć nadzieję, że się mylę, przynajmniej częściowo ;) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-10 00:35
    Tylko nie umowa na 24 ;((. Jak zrobia 24 to sie przezucam na pr-paid ;(.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: