Nowoczesna oferta Millennium Communications - VIC

Newsy
Żródło: Millennium Communica
Opinie: 9

12 sierpnia 2004 r. Millennium Communications zaprezentowało w Warszawie nową usługę VIC. VIC wykorzystuje model międzyoperatorski w relacjach Klient-Operator. Firma korzystająca z VIC zyskuje, gdy ktoś do niego dzwoni, ponieważ Millennium dzieli się z klientem opłatą miedzyoperatorską (opłatą za interconnect). Klient może wybrać, czy korzysta jedynie z obsługi połączeń przychodzących, czy też z obsługi połączeń przychodzących i wychodzących. Roczna opłata za wykorzystywany numer wynosi 2 PLN rocznie zamiast 35 PLN miesięczne.

VIS jest skierowany głównie do:

  • operatorów telekomunikacyjnych, którzy planują rozpoczęcie świadczenia usług w telefonii stacjonarnej i nie posiadają umowy o połączeniu sieci z TP

  • operatorów central abonenckich w budynkach

  • firm zajmujących się działalnością handlową

  • firm posiadających przedstawicieli lub oddziały w terenie

  • firm świadczących dodane usługi telekomunikacyjne, takie jak: call center, biura informacji, hot-line, etc.

  • firm, do których się często dzwoni, np. jednostki administracji publicznej

Zalety oferty:

  • połączenia wychodzące do 70% taniej niż w TP

  • przy standardowym wykorzystaniu telefonu, gdy liczba połączeń przychodzących jest równa ilości połączeń wychodzących (in = out) – VIC daje dodatkowe oszczędności nie mniejsze niż 10% od dowolnej taryfy dowolnego operatora w kraju;

  • klient, do którego się często dzwoni (in > out) może zredukować koszty swoich rozmów nawet do 0, a nawet jeszcze na telekomunikacji zarobić;

  • taryfa połączeń wychodzących – SmartTraffic, gdzie gwarantowane są najniższe stawki, pełne naliczanie sekundowe, nie ma żadnej opłaty za inicjację połączenia, żadnego abonamentu, żadnej opłaty instalacyjnej

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: