Orange - pełne dane operacyjne

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 0

Kluczowe wskaźniki operacyjne Grupy TP za 2010 rok: Telefonia komórkowa.

Telefonia komórkowa 2009 2010
1 kw. 2 kw. 3 kw. 4 kw. 1 kw. 2 kw. 3 kw. 4 kw.
Baza klientów                
Liczba klientów telefonii komórkowej (tys.)                
Post-paid 6 310 6 449 6 507 6 623 6 712 6 791 6 828 6 956
Pre-paid 7 370 7 318 7 228 7 090 7 062 7 238 7 312 7 375
NMT 1 1 1 1 1 1 1 1
Razem 13 681 13 768 13 736 13 714 13 774 14 029 14 141 14 332
                 
Klienci operatorów wirtualnych (MVNO) 41 48 48 51 54 56 52 70
                 
Abonenci dedykowanych usług mobilnego dostępu szerokopasmowego (tys.)(1) 368 378 375 388 400 433 478 547
Liczba smartfonów (tys.) 919 1 007 1 076 1 143 1 214 1 299 1 408 1 489
                 
ARPU                
Miesięczne ARPU z usług telefonii komórkowej, kwartalnie (zł)                
Post-paid 75,1 72,9 69,4 67,6 64,5 69,0 66,9 67,2
Pre-paid 20,2 20.5 20,9 19,9 19,2 19,7 20,3 19,4
Zagregowane 44,8 44,9 43,8 42,7 41,2 43,6 42,8 42,5
                 
ARPU z usług detalicznych (zł) 33,6 35,1 35,4 34,4 33,0 34,2 33,8 33,4
ARPU z usług hurtowych (zł) 11,2 9,8 8,4 8,3 8,2 9,0 8,8 8,9
                 
ARPU z usług głosowych (zł)                
Post-paid 58.4 56.4 52,9 51,2 48,8 53,0 51,3 50,3
Pre-paid 14.5 14.1 14,4 13,3 12,8 13,5 14,0 13,1
Zagregowane 34.2 33.8 32,6 31,4 30,3 32,7 32,0 31,1
                 
ARPU z usług przesyłu danych (zł)                
Post-paid 4,7 4,5 4,5 4,5 4,5 4,4 4,7 5,2
Pre-paid 0,3 0,3 0,3 0,3 0,3 0,3 0,3 0,4
Zagregowane 2,3 2,3 2,3 2,3 2,4 2,3 2,5 2,7
                 
ARPU z SMS/MMS i innych usług (zł)                
Post-paid 12,0 12,0 12,0 11,9 11,3 11,6 10,8 11,8
Pre-paid 5,4 6,0 6,2 6,3 6,1 5,9 5,9 5,9
Zagregowane 8,4 8,8 9,0 9,0 8,6 8,6 8,3 8,7
                 
Ruch i wskaźnik odejść                
AUPU (min.)                
Post-paid 206,5 215.2 215,3 220,1 219,2 229,0 229,3 235,2
Pre-paid 60.3 65.6 71,3 70,7 78,0 98,4 99,2 99,4
Zagregowane 125,8 135.3 139,2 141,9 146,6 161,8 162,1 165,1
Wskaźnik odejść klientów telefonii komórkowej (%)                
Post-paid 2.8 2.6 3,1 3,3 3,1 2,8 3,6 3,1
Pre-paid 20.7 14.2 17,7 16,6 15,1 13,7 16,2 16,1
                 
Subsydia                
SAC (zł)                
Post-paid(2) 512,8 524,9 488,6 489,9 485,2 486,6 533,7 536,4
Pre-paid(2) 12,1 12,1 7,8 10,6 9,8 10,5 9,4 9,8
Zagregowany(2) 136,3 131,9 118,2 138,4 133,5 121,2 128,5 143,6
SRC (zł) 605,9 646,9 580,4 594,3 531,0 535,8 537,7 554,0
                 
Pokrycie                
Pokrycie dla sieci 2G Orange (% ludności) 99.5% 99.5% 99.5% 99.5% 99.5% 99,6% 99,6% 99,6%
Pokrycie dla sieci 3G Orange (% ludności) 52.9% 54.4% 54,9% 55,3% 55,4% 56,0% 56,3% 58,5%
                 
Rynek telefonii komórkowej                
Wskaźnik penetracji dla usług komórkowych 115.2% 116,4% 116,7% 117,8% 118,5% 119,8% 121,4% 123,7%
Ilościowy udział Orange w rynku telefonii komórkowej 31,1% 31,0% 30,8% 30,5% 30,6% 30,7% 30,5% 30,4%
Wartościowy udział Orange w rynku telefonii komórkowej(3) 32,1% 30,8% 31,0% 30,8% 31,5% 31,9% 31,1% 31,1%

(1) W tym Business Everywhere i Orange Free
(2) Dane począwszy od 1 kw. 2009 zmieniono ze względu na korektę zawiązanej rezerwy netto (z SAC na kupony prowizyjne)
(3) dane z roku 2010 są estymacją Grupy TP

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: