Plus nie ucierpiał przez Heyah

Newsy
Opinie: 204

Polkomtel chce wprowadzić nowe usługi oraz taryfy do końca roku. Spółka chce otworzyć ponad 2 tys. nowych punktów sprzedaży specjalnie na potrzeby oferty Sami Swoi. Mają być one umiejscowione przede wszystkim w miejscowościach poniżej 20 tys. mieszkańców. Ma to pobudzić sprzedaż na terenach niezurbanizowanych.

"Chcemy dotrzeć do tego segmentu klientów, którzy do tej pory nie korzystali z telefonii komórkowej. Przygotowujemy sieć sprzedaży. Partnerem przedsięwzięcia jest głównie Poczta Polska, ale otwieramy też ponad dwa tysiące nowych punktów sprzedaży, głównie w sklepach RTV i AGD, a także kioskach sieci Ruch oraz Kolporter zlokalizowanych w miejscowościach poniżej 20 tys. mieszkańców" - powiedział we wtorek Robert Krawczyk członek zarządu Polkomtela.

Celem spółki jest pozyskanie klientów wśród osób, które do tej pory nie miała dostępu do telefonii komórkowej. Zdaniem Krawczyka klienci, którzy do tej pory korzystali przynajmniej z jednego telefonu komórkowego będą stanowić mniej niż połowę użytkowników Sami Swoi.

"Często sukces naszych konkurentów był okupiony swoistym kanibalizmem wśród ofert z różnych segmentów rynkowych. My chcemy penetrować obszary do tej pory niezagospodarowane" - powiedział Robert Krawczyk. Podkreślił również, że z czasem spółka będzie chciała dotrzeć także do większych miast. - "Myślę, że nasza oferta jest bardzo przejrzysta również dla mieszkańców miast"- dodał Krawczyk. Podano także informację, że wśród nowych klientów Heyah aż 16-17 proc. zrezygnowała wcześniej z usług abonamentowych. Zdaniem Plusa najwięcej stracili pozostali gracze - głównie w ofertach Era Tak Tak i POP.

W ocenie Krawczyka nasz kraj jest jednym z najtańszych rynków usług telekomunikacyjnych z przedpłatą. Porównał on nasz rynek do włoskiego. Jego zdaniem ceny połączeń spadły w segmencie z przedpłatą spadły o ponad połowę. "Niestety zwiększanie się liczby użytkowników usług z przedpłatą powoduje "wirtualny" wzrost penetracji rynku telefonii komórkowej w naszym kraju. Abonenci migrują pomiędzy różnymi operatorami lub segmentami" - powiedział Krawczyk. Dodał także, że już wkrótce uwaga wszystkich operatorów ponownie zwróci się w kierunku segmentu z aboanementem. Oficjalnie nie skomentował (nie mógł), czy Plus wprowadzi nowe taryfy lub usługi. "Cały czas prowadzimy prace nad nowymi ofertami. Myślę, że to naturalny kierunek rozwoju. Zdajemy sobie sprawę, że po fali obniżek w segmencie z przedpłatą część klientów może rezygnować z usług abonamentowych. Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że będziemy starali się przedstawić konkurencyjne oferty również w tym segmencie- podkreślił Krawczyk. Powiedział również, że obecnie ponad 70 procent wszystkich przychodów Plusa stanowią klienci abonamentowi. Dodał jednak, że taki operator jak Plus musi działać szerokoprofilowo i nie będzie skupiać się tylko nad rozwijaniem tylko jednego segmentu.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że ruchy cenowe będą miały miejsce we wrześniu oraz (tradycyjnie) tuż przed świętami.

Zdaniem przedstawicieli spółki w ciągu dwóch lat wskaźnik penetracji w rynku przekroczy 70 procent i wówczas dopiero będzie można mówić o nasyceniu rynku. Natomiast Artur Musiał - dyrektor zarządzający siecią Sami Swoi, podkreślił, że nowo wprowadzona oferta nie jest odpowiedzią na Heyah, i nawet gdyby oferta PTC nie weszłaby ona na rynek to i tak Sami Swoi rozpoczęłaby działalność w tym roku. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy prace nad tym projektem rozpoczęły się na początku marca.

Krawczyk skomentował także fakt powstania konsorcjum, TDC i Vodafone, którzy wspólnie chcieliby przejąć kontrolę nad Polkomtelem. "Na razie trudno mi jest powiedzieć, jaki podmiot przejmie nad nami kontrolę w przyszłości. Nie ukrywam jednak, że gdyby doszłoby do przejęcia przez dużego, globalnego operatora, zapewne zmieniły on obraz naszej spółki" - powiedział Krawczyk. Dodał także, że obecnie wartość całego Polkomtela szacuje się na ponad 11 mld złotych.

Opinie:

Opinie archiwalne (204):

Komentuj

Komentarze / 204

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    :-))) pisze: 2004-08-11 00:18
    ... a świstak siedzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-11 00:18
    co ma plus do heja, chyba sami swoi do heja, albo plus do ptk?
    0
  • Users Avatars Mini
    quwert pisze: 2004-08-11 00:21
    "Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że będziemy starali się przedstawić konkurencyjne oferty również w tym segmencie" - szczerze watpie, oni (PLUS) maja słownik jezyka polskiego z inną definicją słowa konkurencja promocja i pewnie znakazł bym jeszcze pare ale po co?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-08-11 00:21
    No to czekamy aż coś ruszy w abonamecie:D Może na gwiazdkę?
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-08-11 00:21
    pierwszy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Przechodzień pisze: 2004-08-11 00:22
    No to moja Era będzie miała motywacje na swoje ... (nie pamiętam już które) urodziny we wrześniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Przechodzień pisze: 2004-08-11 00:23
    Jedno znielicznych oficjalnych inf. na temat wprowadznie czegos nowego
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-08-11 00:23
    SORY ZLE NAPISALEM!a propo uważam że plus nie nalezy do najlepszych sieci i nie zamierzam korzyastac z ich usług.ale popieram to że zaczną wojne z telefonach na abonament należy się to w abonamencie .Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 00:24
    Na dzień dzisiejszy wiem tylko tyle , że kupiłem córce Simplusa , i że czekam na jakąś naprawdę porządną ofertę gprs w Plusie , bo Plus to jest jednak najlepsza jakość. A nie na takie beznadziejne pakiety gprs jak teraz. Do roboty Polkomtelu!
    0
  • Users Avatars Mini
    Przechodzień pisze: 2004-08-11 00:24
    ... no z wyjatkiem wypowiedzi pana Kalinowskiego
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 00:25
    Beznadziejne pakiety gprs w Plusie oczywiście....
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-11 00:26
    Plusowi się chyba wydaje, że w małych miejscowościach ludzie nie wiedzą co się dzieje i będą ciągneli do SS jak muchy do ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 00:29
    haiper - a co się właściwie dzieje?
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 00:31
    pierdu pierdu - jakby nie Heyah to do dzisiaj nie byloby naliczania sekundowego (gratis) w pre paidach. A nad Heyah pracowali od grudnia - wiec ich marzec jest lekko spozniony.
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-08-11 00:33
    Ciekawe co tam jutro idea na konerencji przedstawi.Oby coś ciekawego!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2004-08-11 00:33
    Jednak plus ucierpiał przez heyah i poszło mu to na głowę, jak można pisać takie bzdury i budować bazę abonentów na wsi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 00:34
    jacematy - nie p..j się czasem :-) Taktowanie sekundowe - fakt, po pierwszej minucie, wprowadził Simplus w styczniu...
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-11 00:34
    *wlo* No fakt poleciałem gwarą. Postaram się precyzyjniej wyrażać.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 00:44
    omega - 20-tysięczne i mniejsze miasteczka to nie wieś, a i czasem tam lepiej niż w kilkudziesięcio- czy kilkusettysięcznych aglomeracjach jest. I dlaczego nie? Heyah łapie dzieciaki spod śmietnika... Można i z pola ściągać od pługa...
    0
  • Users Avatars Mini
    hta pisze: 2004-08-11 00:45
    A cóż innego mogą mówić. Przespali i już.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-08-11 00:46
    Kochani, jeśli nie macie nic mądrego do powiedzenia to nic nie piszcie. Wzorujcie się na wlo i innych filarach GOLa, którzy potrafią przykładami przekonać do swoich racji i nie piszą pierdół typu=plus nie nalezy do najlepszych sieci...=jak to zrobił daro_pop.
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2004-08-11 00:50
    Jak zwykle słodkopierdzący manager z Plusa wcisnął ciemnotę, doprawiając to wszystko wazeliną pt. będą zmiany w abonamencie, by osłodzić żywot dojonym klientom... a skończy się tak jak zawsze - Plus będzie miał najwyższe ceny, trąbiąc przy tym że jest najlepszą siecią.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 00:50
    Jeszcze jedno - znowu ktoś mi powie, że 1/5 to moeje posty - 10 groszy na minucie to nie aż tak dużo, szczególnie, że przeciętnie ludzie w prepaidach rozmawiają za nie więcej niż 30 złotych, różnica w kosztach to najwyżej 3 złote. A większość prepaidowców jeszcze mniej, więc i "starta" jest mniejsza :-) Może dla niektórych piwo oszczędności miesięcznie to dużo - w końcu na komórce piwo, na paliwoie piwo, na piwie piwo... i są trzy piwa...
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-08-11 00:51
    CO do sami swoi to fakt ze w malych miasteczkach az zielono od szyldow , w miastach ani sladu. Moze sie okazac ze Plus jeszcze niezla kase na tym skosi. Co do taryf , to Plus powinien rozwijac pakiety kwotowe i wprowadzic je do standardu dla indywidualnych zeby kazdy "cywil" sobie zmienil bo juz majac regon i przelaczajac sie na EFEKT-a w polaczeniu ze strefa plusa to naprawde stawki robia sie ciekawe , a przynajmniej zawsze dziala.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 00:53
    Tomek19 - używasz SS PTK? A Pan Wacław używa? Nie - więc i Ty i On operacie się tylko na plotkach. Wszystkim Simplus źle pieniądze oddaje, a ja od lat mam kilka simplusów i jeszcze nie zauważyłem by mnie oszukało. Teraz jeden nawet próbował rozmowy sekundowe przeprowadzać, żeby sprawdzić ile kosztuje jedna sekunda w simplusie... I wychodzi mu, że drożej niżby wynikało z deklaracji Plusa - oszustwo@! Ale od tego są... sądy???????? Czy plotkarskie fora?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 00:58
    ***wms 22.33 - jutro w zdaaniu "Zdaniem Plusa najwięcej stracili pozostali gracze - głównie w ofertach Era Tak Tak i POP. " zmienią się miejscami odpowiednie słowa. Będzie "Zdanie Idei..." ;-) Nie wierzę , że Plus nie doczuł "efektu Heyah". To chyba ostatnia firma , która zareaguje jeśli nie będzie już najwyższej ku temu pory. Wprowadzenie 1/1 do Simplus w kilka dni po premierze SS , do tego w środku promocji "Team na wakacje" , przedłużonej zresztą z nienacka do końca września. Ja tu logiki nie widzę , ale to w sumie nie ważne , jeśli Polkomtel ją widzi , w co szczerze wątpię , jak i w to , że nie dostali po tyłku od Nowego Pop , Happy a nade wszystko Heayah.
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2004-08-11 00:59
    Ja czekam na ruch IDEI w abo, zobaczymy co jutro na konferencji przedstawia. Jak nie wprowadza chociaz naliczania sekundowego od poczatku rozmowy w ramach normalnej oplaty abonamentowej to ja chyba w kwietniu im podziekuje i przeniose sie do POP-a
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 01:02
    *** markus - u mnie ani śladu zielonego , za to calutkie miasteczko poobklejane reklamówkami Nowy Pop. *** wlo 22.50 - ARPU w pre-paidach będzie rósł , a nie malał. Po tym co jest teraz w ofetach pre-paid , rozpocznie się masowy odpływ z post-paid , a co za tym idzie będą przechodzić tam i tacy , którzy z pewnością wydają więcej niż 30 zł/miesiąc. Nie sądzę by było innaczej.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:07
    issa - na pewno odczuł... Ale zwróć uwagę, że użytkownicy/abonenci Plusa to (niestey dla pozostałych oparatorów) najbardziej lojalni klienci. Poza tym "nie odczuł" nie oznacza, że nikt nie odszedł - odeszli, ale wiadomo kto - na nich napewno Plus nie zarabiał :-) No i jeszcze jedno - Simplus jednak miał coś do zaoferowania, bo i 1 sekundę i team2. Nie sądzę więc by to co mówią mijało się z rzeczywistością - jeśli odczuli to tylko ilość, bo nie jakość odeszła :-) A z jakością wiążą się przychody. Tomek19 - wiesz... albo tak: pamiętasz Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 01:07
    Przy taktowaniu 1/1 w Simplusie i rozpoznawalności tej oferty , prędzej uwierzę w spotkanie z zielonym ufoludkiem , niż w 500 tys klientów SS na koniec roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-08-11 01:08
    ale wy narzekacie, plus to b. dobry operator uzywam od jakiegos czasu jako druga karta i jest wszystko b. w porzadku. a sami swoi i ich oferta z darmowymi polaczeniami do konca pazdziernika nie ma sobie rownych. jesli w ciagu tygodnia nic nowego sie nie pojawi to po wyplacie kupuje sobie dwa startery i po raz kolejny jestem wdzieczny plusowi za dobra wspolprace :)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-08-11 01:10
    "Zdaniem Plusa najwięcej stracili pozostali gracze - głównie w ofertach Era Tak Tak i POP" HEHE ale wkręt na całego ,czy Polkomtel ma nas potencjalnych Użytkowników tego SS mana za idiotów?? tak się składa,że to usługi Polkomtela ( pre-paid) były najdroższe na rynku , i jeśli ktos stracił najwiecej klientów to Plus,choć oczywiście odpływ był też z Idei i Ery ,więc niech nie gadają takich głustw,że TYLKO z Idei i Ery,bo to jest tylko p_i_e_p_s_z_e_n_i_e i oczu mydlenie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-11 01:11
    *wlo "...odeszli, ale wiadomo kto - na nich napewno Plus nie zarabiał" chyba żartujesz. Jeśli ktoś wydaje miesiecznie sporą kwote pieniedzy i widzi ze gdzieś może o połowe obnizyć koszta to to zrobi i zmieni sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:11
    issa - od lat maleje i nagle ma rosnąć? szczególnie po tych obniżkach? Powiem Ci, że większość ludzi, których znam i którzy posiadają pre-paidy, właściwie tylko je urzymuje - więc płacą możliwie minimalne stawki - czyli 50 zł/ kwartał. Owszem, jest sporo ludzi, chociażby mój teść, kórzy zasilają więcej (na tyle, że już abonament się bardziej opłacał). Ale to mniejszość jest - nadganiają do tych 25-30 zł miesięcznie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-08-11 01:12
    issa: na razie jest ta promocja do konca pazdziernika, potem pewnie bedzie cos jeszcze... i klientow ss bedzie wiecej niz 500tys, moge sie zalozyc o krate piwa lub nawet krate ballentines, a co mi tam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:13
    haiper - no nie rozśmieszaj mnie. Ile wydają? Średnia to 25-30 żłotych miesięcznie a jak wyżej pisałem większość ludzi których znam utrzymują tylko prepaidy płacąc po 17 zł miesięcznie. A są też tacy, którzy jeszcze rzadziej zasilają - "30" kiedy potzrebują zadzwonić - po wyczerpaniu konta znowu czekają albo na kieszonkowe dwa miesiące albo na nagłą potrzebę zasilenia bo nawet przychodzące zablokowali... Może nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 01:15
    *** wlo 23.07 - mi się jednak zawsze wydawało , a patrzałem po osobach z najbliższego otoczenia które przechodziły na Heyah i tam zresztą w przeważającej większości zostały , że to jednak właśnie oni DZWONIĄ , a nie oszczędzają. Ci co chieli odbierać , mieli lepsze oferty , jak choćby POP z terminami 3+9. Tak na marginesie widziałem ostatnio starszego Pana , mógł mieć koło 40stki jak wychodził z kiosku ze Starterem Heyah , to już jest znana oferta i "czerwona łapa" jest jednak bardziej wyrazista i w kolorze i w oddziaływaniu na klientów ;-) Pan nie był dresiarzem , garnituru też nie miał zresztą . A bladozielony to jednak mdły kolor , jak i oferta SS. Lepszy ciemnozielony Simplus :-) Na przysłowiowej wiosce Pani która spędziła całe życie na polu , w stajni , kuchni i oborze , nie kupi czegoś takiego. Prędziej spyta młodszą osobę z rodziny , a ta jej SS-a chyba jednak nie doradzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:20
    issa - ależ nie przeczę. Sprzeciwiam się tylko generalizowaniu! haiper pisze o oszczędnościach - O POŁOWĘ OBNIŻYĆ KOSZTA... Jak on sobie obniża koszta, skoro i tak zasila tak, żeby tylko utrzymać numer? Przecież cena zdrapki się nie zmieniła! Czujesz różnicę? NIKT tutaj nie mówi, że ma korzystniej - więcej usług - wszyscy (prawie wszyscy) mówią o oszczędnościach. Tylko skąd się bierze ta średnia?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:21
    Tomek19 - nie o tym mówię - każdy zasila ile potzrebuje, ja płacę rachunki jakie muszę z porzeby płacić a nie ze zboczenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-11 01:22
    *wlo* nigdzie powtarzam nigdzie nie napisałem że takie osoby nie zmieniaja sieci. Ale Ty generalizujesz. Wiele moich znajomych zmieniło sieć (zrezygnowało z Plusa) i nie wydają oni 20 zł miesięcznie lecz sporo więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:23
    Tomek19 - jeszcze jedno - jeśli potzrebował po 30 złasilać przy cenach powyżej 1,50 w zeszłyn roku, to podajcie mi (issa) przyczynę, dla której mieliby zasilać o większe kwoty przy tańszych usługach? Gdzie ma rosnąć ARPU?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 01:23
    *** pinkbird - jeśli Ty kupiłeś (kupujesz) , to nie znaczy , że zrobi tak 500 tys osób do końca roku. Oczywiście to stwierdzenie działa i w drugą stronę :-) Poza tym ja bym się chętnie założył , tyle , że nie piję i oby już nigdy więcej. Właśnie , nietórym nie żal wydać dziennie na fajki i piwko 10 zł , a narzekają na 18.3 za 1/1. Jak to się nazywa , hmm.. ? To nie do Ciebie oczywiście ! :-) Nawet jeśli jakimś cudem będzie 500 tys , to po zakończeniu "darmowych" z 500 tys zrobi się 5 tys, tu się mógłym już o kontenerowiec piwa założyć. Zresztą czytujesz Wyborczą chyba. Pamiętasz podsumowanie pracownika , konkurencyjnego dla Polkomtela operatora , tyczącego przechwałek Simplusa co do liczby klientów ? "Mogą napisać , że mają i 10 milionów i tak tego nikt nie sprawdzi". Poza tym wiarygodność Polkomtela ujawniła się już , kiedy nagle oficjalnie przyznali się , że trzeba wyłączyć 300 tys. Jak po tym można w cokolwiek uwierzyć ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:27
    haiper - bo tak naprawdę ludzie wydający dużo odczuwają te znikome różnice cen. Reszta (to moja opinia oczywiście - możecie sobie psy wieszać) zmienia sieci na zasadzie przyączania się do pędzącego stada [...] ;-) Bo rzeczywiście jest taniej! Ale o ile taniej dla nich? Wcale nie taniej - 50 zł na kwartał trzeba było w zeszłym roku wydać i dzisiaj też trzeba, żeby podzwonić.... właśnie - podzwonić... kto widzi, że KORZYSTNIEJ można dzwonić?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 01:31
    *** wlo 23.20 i 23.23 - chyba coś w tym jest... Z jednej strony ci co zminili pre-paida na pre-paida wydawać więcej nie będą , bo nie o to chodziło. Z drugiej strony pamiętaj , że do pre-paida będą przechodzić z post-paid jak pisałem i to spowoduje z pewnością wzrost ARPU w pre-paid. Wiesz jak to jest , jak się załaduje 50ką , albo co gorsza he,he 100 lub 150ką. A co tam , mam to dzwonię i pieniądze na koncie topnieją o wiele szybciej niż powinny. No cóż , poczekamy na dane tyczące ARPU za rok , jak aktualni klienci będą kończyć umowy i przechodzić (pewnie większość) do pre-paid i sytuacja się nieco ustabilizuje. Już jakie są dysproporcje w liczbie aktywacji pre-paid i post-paid. Sama Heyah zdobyła ok.1 mln w 5 miesięcy ! A Plus + Era + Idea wspólnie ok. 220 tysięcy aktywacji , przez całe pół roku. Te liczby mówią same za siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:33
    Tomek19 - Boże! Czy ja się Cebie czepiam? Czy ja sie Twoich znajomych czepiam? Jeśli wydajecie więcej niż te 50 zł kwartalnie to Wasza sprawa. Ja wiem (a nie mam ŻADNEGO znajomego z Heyah już teraz), że bardzo dużo ludzi zasila TYLKO aby utrzymać numer! Mam nawet kolegę, który przez trzy lata odkąd ma numer w Siplusie, przy tak HORRENDALNIE WYSOKICH CENACH - a korzystał do niedzieli z MULTI) nazbierał 398 zł na koncie!!! Zasiał nawet po zablokowaniu wychodzących. Mój Marcin, żona i córka kolegio, sąsiedzi... Wszyscy mówią, że wystarcza im zasilać tylko minimalnymi kwotami (może nie kwotami a kosztamia). Taka jest rzeczywistość. Bo jeśli znam 5 czy 10 ludzi kupujących co miesiąc rekgularnie karty 150-złotowe (a znam własnie ok. 10 taklich osób) to zobacz, jak oni tę średnią podbijają.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-11 01:35
    *wlo * ceny połaczeń były kluczowe przy zmianie operatora. 2,90 zł w szczycie a 0,77 zł to kolosalna różnica . Wiem bo sam to odczuwam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:37
    issa - to chyba jedyny powód wzrostu arpu, ale jeśli prepaidowcy wydający więcej niż minimum "utrzyaniowe" mogą sobie za tmniej pogadać więcej, z racji że jest ich więcej, na pewno przyczynią się do tego by arpu nie wzrastało :-) Tomek19 - podaj mi przyczynę, dla której ni z tego ni z owego zacząłeś kilkakrotnie więcej wydawać? Nagle olśniło Cię, że kochasz rozmawiać przez komórkę? Nie rozumiem tego w ogóle!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:40
    haiper - no to brniemy dalej... skoro komóś wystarczało 20 złotych miesięcznie przy stawce 2,90 i takcie 60/30 (zresztą to mniej ważne) to powiedz mi jak mu może nie wystarczyć te 20 złotych przy stawce 0,77 i takrptowaniu 1/1 - przecież kilka razy więcej rozmów można przeprowadzić (wcześniej max. 7 teraz min. 27 przy 1 minutowych rozmowach)? Nie wyda taki prepaidoweic więcej anie NIE ZAOSZCZĘDZI!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:42
    Tomek19 - UŻYWAĆ... oj, oj... Nagle doznali olśnienia, że jeśli jest taniej to można zacząć więcej wydawać, bo mniej szkoda?? Jak Ty to rozumiesz co mówisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj7 pisze: 2004-08-11 01:43
    ARPU prepaid utrzymuje się już od kilku kwartałów na mniej więcej tym samym poziomie. Zgodnie z danymi o I półroczu jakie zamieścił POP - pozyskali baaaaaardzo mało klientów POPa, dynamika przyrostu klientów spadła znacząco, w II kwartale oceniano to nawet na 70%, po wejściu Nowego POP musiało się to nieco zmienić, ale tak naprawdę to głównie POP stracił klientów, bo wielokrotnie powtarzane badania TNSTelecom Index wykazywały że najmniej lojalni sa właśnie klieni POPa.. SImPlus oczyścił wcześniej swoją bazę klientów wyłączając w sumie - 5 z groszami tysięcy nieaktywnych kart SimPlus.....inni się do tego nie oprzyznali.ale URTiP i GUS nadal wykazują poważną różnicę w liczbie klientów komórek wzgledem tego co podają opy....
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj7 pisze: 2004-08-11 01:45
    ponadto - bądźmy szczerzy - rynek małych miejscowości jest niedoceniony a najbardziej niedoceniony jest rynek "seniorów" - ten op który zaoferuje telefony z dużym wyświetlaczem i klawiaturą - najlepiej dotykową z duuuużymi klawiszami - ten może naprawdę dużo wygrać. jako społeczeństwo się starzejemy........nic na to się nie da poradzić.i jeśli Sami Swoi dadzą taki fon - to może być ciekawie......
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 01:45
    wlo 22:34 - jak sam napisales "po pierwszej minucie" - to nie to samo co po pierwszej sekundzie, kiedy rozmowy nie przekraczaja minuty. Moze znowu wyjde ze swojego punktu widzenia, ale nie jestem %#$@$%#@ telefoniczna i jesli dzwonie to w konkretnej sprawie :)). Dlatego porównywalne oferty,czyli 1/1 s i cena minuty ponizej 1 PLN - do wszystkich sieci (czyli najwieksza elastyczność co do pory połaczenia, operatora i czasu polaczenia) zaczela sie niestety od Heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:46
    Tomek19 - kurczę - skup się co chcesz powiedzieć i podaj argumenty! "Wcześniej dużą barierą dla ludzi były wysokie ceny i naliczanie 60/60" - teraz mają 1/1 i niskie ceny - czy zniesienie bariery spowoduje, że zamiast raz w miesiącu zasilą dwa razy, skoro wcześbiej jedno zasilenie było barierą a teraz za to samo mają więcej? "wysyłam mniej smsów, bo mogę zadzwonić i zapłacić za to grosze" - czy więc dlatego nagle lecisz do kiosku po dodatkową zdrapkę? "Dzwonię teraz bez ograniczeń i nie myślę już, że zaraz mi zeżre całą kasę" - a więc kasa - to jedno zasilenie dla Ciebuie było ważne - nagle możesz dwa razy zasilać? "Jak dzwonię, to kasa topnieje i trzeba częściej doładować" - to już w ogóle jest kosmos co napisałeś... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 01:46
    miało być "pierdołą" ale zostały krzaczki
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-11 01:48
    Na temat SamiSwoi.Używam tego pre-paida od samego początku (2. 08) i muszę przyznać, że były w pewnym okresie duże problemy z pocztą głosową... Teraz ich już nie ma, ale i tak najlepiej od razu wyłączyć pocztę kodem z poziomu aparatu... Nigdy mi się też nie zdarzyło by coś zerwało połaczenie lub coś w tym stylu... Zwrot kasy zawsze punktualnie o 8.45... (w moim przypadku)... Kasa jednak zawsze się nie zgadza... :-( Są to marne grosze (4, 5 gr.) ale raz nie oddali mi 20 gr... Poza tym wszystko super. Polecam...Tylko jak za długo się gada to głowa czasem boli... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:48
    jacematy - mówiłęm to w kontekście "jakby nie Heyah to do dzisiaj nie byloby naliczania sekundowego" a nie oszczędności. Głupi nie jestem - płacę 15 złotych od ponad roku za taktowanie 1/1 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-11 01:51
    *wlo* mylisz sie. Ja wydawałem ok 70zł miesięcznie. Po zmianie operatora wydatki zmniejszyły sie do ok 50zł. To tak po moich wstępnych obliczeniach . No ale kończe ten temat bo i tak mnie pewnie nie zrozuniesz. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:52
    Tomek19 - komórek używam od ponad 7 lat, aktyualnie ma 3 aktywacje i 4 prepaidy :-) wiesz co to było kacyko.pl ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:53
    haiper - potwierdzasz co mówię - jeśli ktoś wydaje więcej, zauważyt oszczędności :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 01:55
    Odnosząc się jeszcze do wypowiedzi Pana Krawczyka. We wszystkich wspomnianych przez niego punktach sprzedaży są już startery i to niekoniecznie SS. Po drugie "zagospodarowywanie" i "budzenie telefonów leżących w szyfladach" praktykowała już Idea z ofertą dla Każdego , a szyki popsuła jej Heyah. Po trzecie powtórze po raz n-ty , to nie przysłowiowy "dziadek" zadecyduje o wyborze oferty , tylko ktoś młodszy z rodzinki. Po czwarte bardzo cieszą słowa - "Zdajemy sobie sprawę, że po fali obniżek w segmencie z przedpłatą część klientów może rezygnować z usług abonamentowych. Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że będziemy starali się przedstawić konkurencyjne oferty również w tym segmencie". I po piąte , to już nie do Pana Krawczyka , okazało się , jak nie popłaca zchowawcze działanie , i wydawanie kasy na reklamę - oferty IdK i "co do sekundy , ale tylko do 6 milonów w ramach sieci". Idea mogła pójść od razu na całość , mam nadzieję , że nauka płynąca z Heyah nie poszła w las.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 01:56
    A tak w ogole to mam abonament od 1999 roku w Erze. Ale wczoraj wyslalem wypowiedzenie umowy i przejscie na TT z zachowaniem numeru (bo latwy i przez te 5 lat wszyskim znajomym znany) za darmo. Potem wymienie karte SIM - za darmo. I wreszcie bede mógł pogadac :))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 01:58
    Tomek19 - teraz kalkulujesz korzyści... i o to chodzi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 02:01
    Natomiast większość ma telefon "w domu" i ktoś "z domu" - zwykle rodzice za niego płacą - delikwenta interesuje tylko jego komórka. Odnosząc Twoje wcześniejsze argumenty do takich ludzi, nie widzę oszczędności - korzyści tak, ale nie oszczędności :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-08-11 02:03
    *issa - "Tak na marginesie widziałem ostatnio starszego Pana , mógł mieć koło 40stki..." :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpestickin pisze: 2004-08-11 02:08
    I znów gadanie o (_|_) Maryni ja POP mam od 2,5 roku kupiłem bo musiałem ostatnio zdradziłem na chwile dla Heyki bo było tanij i co by nie powiedzieć to Czerowna Łapa zapoczatkowała ta lawine i chwała a co do S+ to ja dziekuje ale stawki tam sie chyba zatrzymały w prepajdzie lata temu,a na marginesie tak wsazyscy klną na Idee a to chyba w POP pierwsze sie pojawiły sms w pre to w tej sieci Poczta Głosowa jest za darmo i sta potem sie sklonowało do H nie mozna też zaprzeczyc ze abo ma tańsze ale jak to mówia polityka drobnych krokow a czekajac na to co sie jutropokawi po konferencji bede antycypował 1 numer za free do Idei lub na stacjonarne a nie ch bedzie nawet za znienawidzona z ERY opłąte cylkiczna 4,88 z vat za 3 miesiaće ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 02:14
    Tomek19 - nie, nie będzieby tym samym językiem gadać, dopóki nie wytłumaczysz mi, jak nagle można wydawać więcej? Rozumiem, jeśli wynika to z kalkulacji - oszczędzam na stacjonarnym, oszczędam na dial-upie, wydaję więcej (sumarycznie mnie) na komórkę. Ale jeśli ktoś używał tylko komórki i wydatek 20 to było najwięcej ile może wydać na utrzymanie telefonu, nagle wydaje 30 czy 40 tylko dlatego, że cena jednostkowa zmalała to jest naprawdę dla mnie niezrozumiałe. Nie wierzą by ktoś dla polepszenia samopoczucia czy z powodu lepszego samopoczucia nagle wydawał więcej niż mógł wcześniej, albo nagle zaczęło mu się opłacać więcej wydawać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-11 02:20
    A dlaczego ARPU w pre-paid miałoby nie wzrosnąć? Sporo osób rezygnuje z postpaida na rzecz telefonów bezabonamentowych. Jeżeli delikwent wydawał wcześniej 150 PLN a po przejściu na prepaida wydaje 100 PLN, to z jednej strony oszczędza, a z drugiej zawyża ARPU prepaidom. Oczywiście kosztem ARPU w postpaid. I tyle. Gwoli sprawiedliwości - połączone ARPU będzie i tak maleć - chociażby z powodu rozwoju alternatywnych form komunikacji :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 02:31
    Tomek19 - mówisz o wyjątkach - przeciętność jest jak widzisz z roku na rok niższa, a to ostatnie przyhamowanie ARPU nie jest skutkiem zatrzymania potrzeb na jakimś poziomie - po prostu mniej nie można generować przychodu. Ta "nadwyżka" nad tym minimum, to właśnie Ci którzy nie lubią abonamentów (jak mój teść - bo nie i już - nie z powodu niższych czy wyższych cen - odnosi wszystko do tepsy, gdzie za 35 netto ma tylko telefon - w komórkach przecież tak nie jest), tych, którzy nie chcą mieć abonamentu z różnych przyczyn a potrzebuja pogadać oraz tych, dla którzych niższe abonamenty stały się nieopłacalne i przy zmniejszonej opłacie będą mieli to samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 02:32
    Tomek19 - szczerze wątpię - ale poczekajmy może na raporty okresowe, zobaczymy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 02:32
    I tu Cie Tomek 19 popre- Obecnie za 48 PLN z VAT mam 25 min i 25 SMS. z tego jest efektywne 15-16 min rozmowy. Jak przejde na TT bede mial za karte 50 PLN (bo taka zamierzam ladowac) 65 min efektywnej rozmowy. Taka karte na allegro mozna kupic za 43-45 PLN w efekcie minuta rozmowy bedzie minie kosztowala 0,66 PLN (a nie 0,77) i nie wiadomo czy nie bede czesciej ladowal - bo nikt mi tego nie zabierze
    0
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-08-11 02:36
    wejdzcie na o2.pl moze wyskoczy wam reklama simplusa na cala strone mi wyskoczyla
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-08-11 02:37
    Tomku19 dobrze mowisz!!! wlo nie wiem po co sie z nim klocisz skoro ma racje :/
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-08-11 02:41
    issa: jakbym przegral zaklad o skrzynke balletnines czy innego jim beam'a to tez bym przez jakis czas nie pil ;) a co do sami swoi to na razie przyciagaja sporo klientow (i to nie tylko mnie) darmowymi rozmowami, a potem pewnie zaproponuja cos innego wiec ja naprawde wierze w te 500tys klientow, jesli nie wiecej
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-08-11 02:41
    a'propos zdobywania klientow w prepaidzie, kto pamieta 5-sekundowki w popie? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-08-11 02:43
    Tomku, ARPU moze wzrosnac, a nawet jesli utrzyma sie na podobnym poziomie przy jednoczesnym znacznym wzroscie klientow to jest to niewatpliwe zwycidestwo operatora :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 02:51
    w Erze tez byly 5-sekundówki i godziny szczytu 9-17 - dlatego tam poszedlem wieki temu, a nie do Plusa :))
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 02:53
    wlo wspominal kacyko.pl - wlasnie z tamtad bralem info o rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 02:59
    jacematy - wiesz, śmieszą mnie takie argumenty - ma to, a za tyle nominalnie (mniej bo allegro) będę miał tamto, a w końcu dlatego kto wie czy nie będę dwa razy tyle wydawał... Daj spokój... Długo tak nie będzie, a jeśli tak jest, to tylko wyjątkowe sytuacje i nie związane zwykle z tym o czym mówicie, tylko najnormalniej ze zwiększnymi potzebami mającymi źródło zupełnie gdzie indziej... Z roku na rok maleje ARPU z użytkowinka SImplusa - od 1999 do 2003: 48,30/34,00/36,60/32,90/28,40 - podobnie w TT czy POP-ie jest a Wy wiecie, że nagle zacznie rosnąć... Owszem może wzrosnąć bo już chyba minimalny pułap osiągnięto... Do 60 złotych nawet ktoś napisał!!! Tiaaa... Pooglądajcie sobie raporty sieci europejskich, gdzie więcej płacą i zobaczcie ich ARPU od użytkowników pre-paid :-) pinkbird - wszyscy pamiętają - były za darmo... teraz wszyscy mają "sekundówki" i nagle zaczną więcej wydawać na zasilenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 03:02
    jacematy - ile lat temu brałeś te informacje z kacyko.pl?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 03:06
    pinkbird - ja od lat coraz więcej zdwonię - naprawdę... ciekawe, że więcej za to nie płacę? Wszyscy których znam, jeśli nie zmusza ich sytuacja - zawodowe sprawy, rodzinne, nie wydają więcej na telefon tylko dlatego, że stawki spadły i jest "przyjemniej" po tych niższych stawkach pogadać :-) Jeślibym im opowiedział o takim podejściu, jedyne co bym zobaczył to oczy wielkie jak stare pięć złotych z rybakiem... i stukanie się w czoło :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 03:10
    wlo - spokojnie. Wyrazam tu tylko swoje ekonomiczno - racjonalne spojrzenie. Wiem ze takich userów jest moze z 5% w ogolnej liczbie i wiekszość z niech siedzi na tym wortalu. Wiekszośc nie ma czasu lub pojecia na takie %#$@$%#@% Kupia to co im poleca zanajomi lub przekonaja reklamy. A co do kacyko - to byl 1999
    0
  • Users Avatars Mini
    ccc pisze: 2004-08-11 03:10
    %#$@$%#@
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 03:11
    jacematy - chyba ostatni rok kacyko przed zmianą na... brrr... telefon.pl ;-) Szkoda serwisu :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 03:16
    pozniej juz tam nie zagladalem - bralem info prosto ze stron ery i plusa (idei jeszcze nie bylo - choc dla niektorych to prehistoria) :))
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-08-11 03:17
    Panowie, jak to mowia u poludnowych sasiadow "dobrou noc" - bo do pracy ktos musi wstac
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-08-11 03:58
    bylo jakis czas temu a polegalo na tym ze jesli polaczenie nie bylo dluzsze niz 5 sekund to nie byla popierana zadna oplata. z prepaidow tylko idea to wprowadzila, a jak juz nalapala klientow z tego tytulu to sie z tego wycofala :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-08-11 08:25
    Wyruszam nad polski Bałtyk (Krynica Morska & Gdansk )i licze na wiele ciekawych i merytorycznych komentarzy ;-) pozdrowienia dla GOLowiczow especially to issa, wlo , Gonzales i reboot
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-08-11 08:30
    No nicech wprowadza nowe uslugi- i bardzo dobrze, tylko niech zarzad Plusa nie chromoli ze heyah nie pomieszala im szykow- bo to wlasnie heyach dala poczatek zmianom w pre-paidach. A Plus pewnie chetnie by nadal trzymal taryfy z 98 roku.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2004-08-11 08:31
    A ja mówie szczerze, że jeśli PLUS nie poprawi cennika w post-paid to będzie dla nich problem z utrzymaniem klienta w abonamencie. Mały face-lifting w abonamencie by się przydał Panowie z + !!! A wszelkie działania przy SAMI SWOI niewiele dadzą, klientów wyrwała Hey`a ERA - Happy. Plus przespał i wątpie, że nadrobią straty...PLUS`ie co się z Tobą dzieje... PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2004-08-11 08:48
    a co maja powiedziec, ze przespali (jak to lagodnie okreslil plus +) byloby to jeszcze wiekszym upokorzeniem, zasłanianie się takimi frazesami nic im nie pomoze
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-11 09:26
    To baw się dobrze ***Erazmus :).
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2004-08-11 10:31
    wlo - jedno jest pewne. obnizenie marży spowoduje ZNACZNY spadek przychodów operatorów. A skoro marża spada to spada tez APRU. A wiec zeby wyniki nie spadły zbyt mocno trzeba zwiększyć skalę działania (efekt skali) oraz przekonać ludzi, żeby więcej rozmawiali. Lecz tak naprawde IMO to nie pomoże zbyt mocno, bo rynek klientów najbardziej dochodowych (biznes) jest juz rozdysponowany. Zatem APRU będzie dalej spadać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-11 10:36
    Wiesz PLUS+, też byłem sceptycznie nastawiony do SS, ale nie wpadłem na pomysł, że to oferta skierowana do zupełnie innego segmentu aniżeli Heyah. I tak naprawdę to ta oferta to wielka niewiadoma i pełna niespodzianek, bo tak naprawdę trudno określić wielkość przychodów generowanych przez pojedynczego abonenta [a wbrew pozorom to ogromny potencjał finansowy] ani końcowej popularności [bo wielkość tego sektora trudno oszacować]. W każdym razie oferta jest perfekcyjnie przygotowana - począwszy od aparat z włożonym SIMEM [ktoś na to wcześniej wpadł???] a skończywszy na stonowanych kolorach [w przeciwieństwie do agresywnych Heyah].
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-08-11 10:47
    Tomek19 i wlo - całą Waszą dyskusję nt. ARPU można podsumować krótko poprzez analogię do instalacji LPG w aucie. Przy wysokich cenach benzyny (3,86 zł) i niskich cenach gazu (1,62 zł) opłaca się wydać 2000 zł na instalację. I tu następuje małe zdziwienie (mam tak ja i kilku moich kolegów), bo zamiast mniej wydawać na paliwo wydajemy kwoty zblożone co na Pb95, ale licznik km w dziwny sposób "szybciej" się kręci. Tak więc Tomek wydając taką samą kasę więcej może przegadać utrzymując zarobek swojej sieci na stałym poziomie. Oczywiście subiektywne odczucie obciążenia sieci też nie jest bez znaczenia. A swoją drogą, policzyłem ostatnio że Plus na 1 tylko moim numerze (najtańszym - Czasami 30) w ciągu ostatnich 3 lat zarobił na mnie prawie 3500. Boję się liczyć pozostałe bardziej eksplatowane numery (6 szt.) bo okaże się, że niezłą bryczkę im zafundowałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-08-11 10:52
    *wlo* ostatni raz. Co do tego że wydaje mniej się nie czepiam ale do tego, że nie tylko odeszli z Plusa Ci którzy wydają 20zł na miesiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    luminat pisze: 2004-08-11 11:07
    Najtrafniejszy komentarz do oficjalnego stanowiska Plusa "a świastak siedzi i z.........". Pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-11 11:07
    Erazmus: rowniez pozdrawiam... i oby Lechia powtorzyla rezultat z meczu z Unia Tczew ;-) Wiesz- z checia bym pojechal sobie na meczyk do innego miasta, ale... jesli u siebie nie chce dostac w ryj, to niestety tym bardziej na wyjezdzie. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-11 11:13
    wlo: wiem, ze to dziwne, ze ktos wczesniej wydawal 20zlotych jak bylo drozej, a jak jest taniej, to wydaje wiecej, choc na logike powinien wydawac jeszcze mniej, bo wiecej oszczedza. Dla mnie jest to logiczne - wole kupic 3 butelki Zbyszko Cola za lacznie 7zlotych niz jedna butelke Coca Cola 2L za 5zlotych...
    0
  • Users Avatars Mini
    unisys pisze: 2004-08-11 11:15
    takie bajki to plus moze wciskac, ale dla dzieci, a i te pewnie go wysmialyby
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 11:21
    *** windu - mam nadzieję , że ***wlo nie czytał tego komentarza ;-) Zresztą to się nie liczy , odwołuję , ten Pan miał z 50kę ;-D Żarty , żartami , ale nie spotkałem go "na marginesie" tylko pod kioskiem w rzeczywistości i tą 40ką chciałem podkreślić fakt , że Heyah przemawia nie tylko do młodych, No dobra , nie tylko do najmłodszych ;-))) ***eazmus - dużo słońca i udanych wakacji. Pozdrawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pablo pisze: 2004-08-11 11:23
    *wlo* jak zwykle gdy mowa o plusie oszalał ....co za gość uważajcie na niego on jest nienormalny ...co z typ !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-11 11:28
    unisys: a Ty niby jaka masz cudowna siec, ze tak marudzisz ?? Pewnie POPa .... kiedy p. Jacek Kalinowski obiecywal GPRS ?? W polowie lipca ?? A moze masz Ere, w ktorej bryluje Agata B... Przyznaj sie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-11 11:34
    ***wlo - lepiej nie oddawaj telefonów do CCS , tylko do RR Serwisu ;-) A tak na poważnie , to *** pablo , chyba ***wlo Cię nie obraża? Więc można w inny sposób zasygnalizować to , że się z kimś nie zgadzasz , a nie "najpierw strzelać , a potem dopiero pytać" , co się poniektórym tu czasem zdarza na forum.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-11 11:37
    *** issa: dobrze, ze ja jestem mlody :) bo mam na razie 19 lat :) i cale zycie studenta przede mna *** pablo: wlo nie jst nienorlamny, On po prostu bardzo dobrze zna swoja siec i do wyglaszania swoich opini zawsze uzywa racjonalnych argumentow. Jesli nie jestes na tyle wyksztalcony, aby walczyc z nim na wypowiedzi (na poziomie, a nie podworkowe), to sorry - zal mi Ciebie ***
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 11:58
    hihi - zwiększenie ilości klientów, nie będzie mieć wpływu na wzrost ARPU - raczej na dalszy spadek - teraz najsłabsi klienci kupują telefony! Masz racje :-) miliard - moją tak, ale nie mojego rozmówcy - wg Niego opłaca się zainstalować instalację, bo przy cenie gazu o połowę mniejszej niż ceny benzyny, posiadacz samochodu na gaz, będzie się zapominał i zacznie więcej jeśdzić (przyjemniej na gazie???) i więcej wydawać na utrzymanie auta w ruchu... ;-))) haiper - wcale tego nie powiedziałem, ale tych było najwięcej. Użytkownik pre-paid kilka- kilkanaście miesięcy korzysta z numeru... Najkrócej Ci, z najniższymi doładowaniami - o tym mówią statystyki. reboot - nie porównuj w ten sposób bo za daleko brniemy - ja nie pijam niektórych napojów tylko dlatego, że są tańsze i mogę mieć ich więcej - to ślepy zaułek (czasem na cmentarzu się kończy :-)) pablo - mówimy nie o Plusie a o bardziej ogólnych sprawach - pod innymi wątkami nie znajdziesz moich postów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 12:04
    issa - zawsze oddaję do Sacela, nigdy nie miałem najmniejszych problemów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-08-11 12:55
    GEBELS zmartwychstał a imię jego ROBERT KRAWCZYK !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2004-08-11 13:18
    Ciekawe, czy w tych nowych taryfach i usługach plusa będzie wreszcie w standardzie DARMOWA USŁUGA WYŚWIETLANIA NUMERÓW OSOBY DZWONIĄCEJ także dla tych drobnych indywidualnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek29 pisze: 2004-08-11 13:42
    wlo - ja korzystam z simplusa od maja 1999 (ten sam i jedyny w zyciu numer GSM). Teraz dopiero widze ile zyskuje na SIM+ w porownaniu z ofertami abonamentowymi Plusa! Co 4 miesiace ide do Salonu Firmowego Plusa , prosze o billing za 4 m-ce i co miesiac srednio 30-40 zl oszczedzam w porownaniu z abonamentem (dopasowujac liczbe minut i smsow do najbardziej odpowiadajacego abonamentu Plusa) prepaidy gora! niech juz tak zostanie, abonenci -niewolnicy operatorow (na wlasne zyczenie)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 13:49
    marek29 - i bardzo dobrze, bo przecież o to chodzi! Nie wspomniałeś ile wydajesz na prepaida? Myślę, że więcej niż minimalne zasilenia, bo inaczej byś nie mógł powiedzieć, że oszczędzasz... nawiązując ciągle do mojej tezy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2004-08-11 13:51
    Ale glupoty gadaja. A SIMPLUS to mial tak super ceny i PLUS jest tak super siecia ze nikt nie przeszedl do nowego POPA, TAKTAKA, albo HEYAH. I jeszcze ten tekst ze to nie jest odpowiedz na HEYAH bo zaczeli nad nia prace na pocztaku marca. No czyli ju zpo wejsciu HEYAH.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-11 13:52
    ***wlo: a tam nie porownuj :) Dla mnie jest to idealny przyklad :D hehe idealnie obrazuje to, co chce nam przekazac Tomek19 - ze jak cos masz taniej, to z tej radochy wiecej tego wykorzystujesz, bo nie musisz juz patrzec czy gadales 59 sekund i skasuje np. 2zł czy 61 sekund i skasuje 4zł.... Ale masz faktycznie racje, ze to brniecie w slepa uliczke - a powiedz - lepiej miec jeden drogi nagrobek czy kilka tanich ??
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-08-11 13:55
    wlo nie wiem czemu sie tak uparles zeby nie rozumiec ze obnizenie cen moze spowodowac wzrost dochodu. widziales kiedys krzywa Laffera? jej tworca tez cie smieszy?
    0
  • Users Avatars Mini
    pablo pisze: 2004-08-11 14:11
    reebot jaka walka na argumenty ? skoro ktoś jest tak bardzo zaslepiony.... czy nie widzisz tego ..wiekszosć ludzi która wygłasza tutaj swoje oratoria jest spaczona i skrzywiona przez swoja prace dla danego operatora więc nie zamierzam tłumaczyć się dlaczego poniektórych osób na forum nie toleruję chyba mogę ??? zyczę wszystkim duzo obiektywizmu i przede wszystkim dużo , dużo zdrowego rozsądku :) pw970
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 14:15
    pinkbird - to co innego - chyba nie wydaje Ci się, że jako właściciel małej, fakt, firmy tego nie rozumiem? Mówimy o czymś zupełnie innym. ARPU może maleć mimo wzrostu przychodu w ogóle :-) pablo - zaślepiony? o czym mówisz? poruszany temat nie dotyczy tylko Plusa... Uwierz, gdzyby inny opeartor zaproponował mi lepsze warunki, na pewno bym przeszedł. Jednak na razie, kiedy nie mogę przenieść numeru ani go zmienić, różnice są tak znikome, że szkoda zachodu, a nawet jeśli dzisiaj mógłbym zmienić operatora ze starymi numerami, też bym się zastanawiał - to są ciągle ZNIKOME różnice.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-08-11 14:26
    A tak nawiasem mówiąc zastanawiam się o co ta cała wojna?? Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-08-11 14:28
    Wlo- a co z Twoją teorią lojalności klientów Plusa???;-) Nigdzie nie będziesz przechodził:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-08-11 14:47
    a czy pozaostaje in cos innego do powiedzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-08-11 14:53
    Co tu dużo gadać, dzięki wprowadzeniu taryfikacji sekundowej od początku połączenia SIM+) z taryfą "Team2 ma wakacje II" jest obecnie najlepszą ofertą na polskim rynku GSM dla każdego normalnego człowieka.
    0
  • Users Avatars Mini
    shadok pisze: 2004-08-11 14:55
    nigdzie nie mam zamiaru przechodzic, zostane tam gdzie jestem i nadal mam dobre sampoczucie, czego bedacym tutaj frustratom zycze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2004-08-11 16:09
    Pan Krawczyk powinien zostać rzecznikiem rządu. Potrafi bardzo ładnie mówić w momencie gdy jego firma daje ciała
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-11 16:10
    No już - ruszac te postpaidy a nie bredzić o obawach migracji!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-11 16:16
    Najlepiej obniżyć po prostu ceny , by nie straszyło 2 zł za minutę połączenia w godzinie szczytu lub ze wstydu chyba nie podawać ceny za pół minuty 90 groszy. Sms do sieci również tańszy tak jak teraz w simplusie. Czy tak trudno wpaść na to ,że niższe ceny tylko zachecają do korzystania z usług i w efekcie "rozgadany" abonent da zarobić więcej operatorowi???? I jeszcze jedno co do plusowych taryf- zlikwidować absurd cenowy zagranicznych sms-ów po 61 groszy , skoro w simplusie te same są po 29 groszy!
    0
  • Users Avatars Mini
    unisys pisze: 2004-08-11 16:37
    plus i tak sam sobie zaciska petle, reagujac na zmieniajaca sie sytuacje, duzo za pozno, a potem takie teksty wciska i jeszcze bardziej sie pograza
    0
  • Users Avatars Mini
    klamka7 pisze: 2004-08-11 16:39
    Z plusem to może być tylko lepiej...gorzej już nie będzie.....nędza!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-08-11 16:55
    Hihi, nędza jak cholera, poza tym, że tanio i bez (znanych u konkurencji) usterek.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-11 17:56
    smieszy mnie czasem jak to ludzie sie na GOLu kloca o to ktory operator ma wieksze sanse i co bedzie w przyszlosci i tak dalej i tp a juz szczegolnie jak niektorzy (np. * unisys) przepowiada cos plusowi bo za pozno reaguje. fakt, pozno, ale klienci jeszcze pozniej. ludzie kochane!!! to tylko my zboczency jestesmy na biezaco. smiertelnicy zmieniaja taryfy z takim opoznieniem ze wg. Was to powinni juz dawno umrzec ze zgryzoty nad wlasnymi rachunkami. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-11 19:26
    Wg mnie team2 jestr lepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-08-11 19:26
    Wg mnie team2 jestr lepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 19:46
    Grzegorz_Z - nie czytasz... Żebym zmienił numer telefonu musiałyby być wyjątkowo lepsze oferty, z numerem to co innego... Nie nadinterpretuj, nie cytuj bez kontekstu :-) Nie - liczy się też to, że w postpaidzie NIE MUSZĘ myśleć o zasileniach, płatnościach itp. Faktur tyle co miesiąc księguję, że kolejna to nic (przy pre-paidze byłoby ich kilka).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-11 19:49
    Grzegorz_Z - poza tym dogmatem jest: MOIM NUMEREM NIGDY NIE BĘDZI NUMER PREPAID - to też niejednokrotnie mówiłem. Bo pamiętasz, że ciągle mam 4 Simplusy, których sam nie używam?
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2004-08-11 20:37
    ...propaganda się szerzy na GOL`u. Jak to PLUS nie ucierpiał ? To po co wprowadzili 1 sekundowe naliczanie, mogli przecież to pozostawić bez zmian. A tak więcej oszczędza uzytkownik a nie SIM+...bzdury PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant idei pisze: 2004-08-11 21:31
    plus nie ucierpial przez heyah, a irak nie ucierpial przez wojne, tylko preznie sie rozwiaj... propaganda.... jakos powtarzam mysl ***PLUS +, ale musialem to powiedziec. odetchnalem troche, bo myslalem , ze tylko skorodzki sciemnia :D
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-08-11 23:02
    popieram ***klopsa, do dzis obsluguje klientow ktorzy maja taryfy MONO lub MULTI i sa bardzo zdziwieni, ze sa tansze taryfy "bo nikt im nie powiedzial", a ze sms-y sa wysylane... "ja nie umiem tych smsow"
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-12 00:40
    bardzo ciekawe... i to by było tyle na ten temat
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-12 00:42
    Wisła popłynęła, szkoda "Szymka" urodzonego widzewiaka
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 01:16
    Grzegorz_Z - a są? No człowieku - nie mówimy o abonamencie za 20 złotych! Opanuj się! Mówimy o firmie! Nie o dzwonieniu po taksówkę w weekend i do laski wieczorem!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 01:20
    Grzegorz_Z - czepiasz się chłopie jak nie wiem co! Nie - [potwierdzenie z banku mi nie wystarcza bo nie ma na nim kwoty VAT! Nie mam empiku w mieście! No i oczywiście mam kupiś Tak-Taka i płacić czymś na kształ polecenia zapłaty w Simplusie? Co brałeś?
    0
  • Users Avatars Mini
    tomo pisze: 2004-08-12 01:33
    Heyah rzadzi. Ten koles od marketingu plus gsma niech sobie gada farmazony, taka jest prawda, ze tak obecnie niskie ceny w prepaidach zawdzieczamy HEYAH. Gdyby nie heyah dalej by nas grabili cenami w stylu 2 zl za minute. Nie bede sie powtarzal, ale heyah jest naprawde ekstra, nie mam im nic do zarzucenia, pre-paid wprost idealny. Niech jeszcze stanieja troche choc teraz i tak jest juz OK i przejma chyba caly rynek :) Moj ojciec juz zrezygnowal z abonamentu w plusie bo jak policzylismy ile on dzwoni i do kogo to wyszlo taniej jak kupil sobie heje. I teraz wszyscy moi znajomi przerzucaja sie na heje, mamy 60 groszy do siebie o kazdej porze i jest spox. I nie ma glupich niespodzianek jak w abonamencie typu wielkie oczy jak przychodzi rachunek. PEACE !!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 01:45
    tomo - w Twojej grupie towarzyskiem może i rządzi... 2 złote za minutę od wielu lat nie płacę (czy w ogóle kiedykolwiek płaciłem? To dobre pytanie, musze to przeanalizować, bo coś mi się zdaje, że nigdy jak 7 lat mam telefon w najdroższej sieci...). Ty nie masz ic do zarzucenia, ja mam dużo. Z moich znajomych, aż... 0 (zero) osób "oprzeszło" na Heję... Wielkie oczy? Chyba brak wyobraźni (dla mnie = GŁUPOTA) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-12 01:46
    Jestem ciekawy czy ktoś już kupił samych swoich ? Może podzieli sie wrazeniami??? Ile mieści wpisów w ksiązce , ile sms- ków??? Czy da się zalogować do miasta plusa?? Ktoś wie coś na ten temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 02:14
    Grzegorz_Z - końzę dyskusję na ten temat - sam kup chleba na pół roku sobie... W Simplusie nie jest taniej, w Heyah nie jest taniej w POP-ie nie jest taniej w TT nie jest taniej - nie rozumiesz co się mówi? NIE JEST TANIEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 02:17
    Grzegorz_Z - MOŻE JESZCZE JEDNO - W sIMPLUSIE NIE MA POŁĄCZEŃ KONFERENCYJNYCH - RZADKO, ALE CZASEM KORZYSTAM :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 02:18
    Pomijam brak połączeń oczekujących i ich obsługa - to zdarza mi się kilka razy dziennie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 02:21
    Ale, ale! Heyah oferuje zawieszenie/oczekujące z dopłatą!!! Muszę pomyśleć o zmianie operatora...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 02:23
    Grzegorz_Z - ja nie dzwonię do wszystkich -ja prawie 70% czasu dzwonię do PLusa - a tam mam połączenia po 61 groszy brutto! Nie kapujesz tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 02:26
    Zresztą - 82 grosze to średnia cena mojej minuty taktowanej sekundowo "do wszystkich". 5 groszy na minucie różnicy. W skali miesiąca daje to 9 złotych... Śmieszny jesteś? To mniej niż 5% mojego podstawowego rachunku! A często i 3%...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 02:28
    Rocznie to 108 złotych. paczka dobrego papieru... kupuję takich miesięcznie jedną-dwie :-) kartridż do drukarki? 180 chyba - co dwa miesiące... O czym my mówimy?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 02:33
    Grzegorz_Z - niedawno dokładnie podawałem dane z mojego billingu - pewnie jeszcze w tym tygodniu dostanę nowy - nie będzie dobry bo wakacje są, ale postaram się go dokładnie przeliczyć. Nie wiem czemu się czepiasz? ok. 60% ilości połączeń i ok. 70% czasu połączeń realizuję do PLusa - już od lat... 15% na stacjonarne reszta do Ery i Idei (tej ostatniej poniżej 7%) Coś w tym dziwnego jest? Ja nic takiego nie widzę. Ostatnio przybył mi do książki jeden numer w Idei - projektant, z którym mam nadzieję uda mi się nawiązać współpracę - on też na to liczy... Ani ja go nie namawiam na PLusa ani on mnie na Ideę. Może za to polepszy mi się w tej statystyce miejsce Idei?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 02:41
    A propos faktur na "zdrapki" TT. Dzisiaj dostałem taką (nie za Tak-Taka - ot tak - "w koszty" :-)). Towar: Jednostki Licznikowe TT, JM szt., Ilość 100, Cena jedn. 1,00 :-) Dobre - jakby nie można było normalnie :-) BTW - 18,03 VAT i min. 15,57 kosztów - "w kieszeni" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wujek dobra rada pisze: 2004-08-12 03:31
    Plus to jedne wielkie gów.... niema sie na co podniecac, slaby zasieg jakosc rozmow do bani , obsluga licha. ceny do duuupy. stuknijcie sie poządnie we łby i wrzuccie karte +sa do kosza. dziwie sie zresztą ze ta siec jeszcze funkcjionuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    CARITAS pisze: 2004-08-12 08:30
    Moja znajoma pracuje z ludźmi upośledzonymi intelektualnie i wczoraj dowiedziałem się, że jedną z ich ulubionych melodii jest piosenka z reklamy HEYAH. Podobno mogą tego słuchać godzinami. A swoją drogą HEYAH i POP mają chyba najbardziej denerwujące melodyjki w reklamach. Słuchać tego nie można spokojnie. ***tomo weź sobie laxigen bo chyba masz zatwardzenie szarych komórek. Koniec obniżek w tej sieci na kilka lat. Wspomnisz (i inni zaślepieni czerwoną łapą) moje prorocze słowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-12 10:48
    ***Wujek dobra rada: chyba się nieźle naćpałeś, spać nie mogłeś i majaczyłeś, ale mam nadzieje że już jest ok, i wkrótce na gol-u się zreflektujesz, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-12 13:48
    w Rzepie w czoraj stało, że SS sprzedała już 100 tys. starterów. To chyba jednak całkiem nieźle. Myślę sobie że jednak mają sporą szanse. Inny sektor klientów, jeszcze nie zagospodarowany, tani telefon, tanie rozmowy w sieci (a teraz darmowe). Plan jest chyba realny. Nie każdy chce używać Heyah, pewnie sporo ludzi nawet tej nazwy z telefonami nie łączy, bo reklamy są średnio zrozumiałe dla ludzi starszych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 13:56
    Począwszy od cyklu bilingowego zamkniętego w dniu 08/08/2004 przez wszystkie kolejne do rachunku klienta zostanie dołączony list informujący o zmianach wchodzących w życie z dniem 15/10/2004 a dotyczący wprowadzenia opłat za: * 1/ połączenie z konsultantem - dotyczy połączeń na numery 2601 i 2607 Jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem została ustalona na poziomie 0,95 zł, oznacza to, że klient będzie płacił tylko i wyłącznie za połączenie z konsultantem, natomiast część IVRowa dalej będzie bezpłatna, gdzie jak wiecie można dokonać między innymi: zmian planów taryfowych, aktywacji/deaktywacji usług dodatkowych itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 13:58
    *2/ wysłanie SMSa na numer 2580 oraz nowej, płatnej formy uzyskania danych za pomocą wykonania połączenia pod numer 2580 Od 15/10/2004 dotychczasowa usługa sprawdzania bieżącego użycia zostanie wzbogacona o informację na temat wolnych jednostek. Koszt uzyskania danych zarówno za pomocą SMSa oraz połączenia głosowego został ustalony na poziomie 0,29 zł * 3/ za akcje windykacyjne. Również od 15 października Polkomtel będzie pobierał dodatkowe opłaty za: Hotline oraz deaktywację czasową spowodowaną brakiem płatności w wysokości odpowiednio: 20 zł i 40 zł od każdej akcji
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-12 14:01
    Bartplus: a co to za info?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 14:03
    RAFALS: takie coś dziś dostałem z Plusa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-12 14:07
    aha, pewnie dostanę też, bo mam cykl do 20. Na 2601 nie dzwonię, sam robie zmiany na e-boku, 2607 też nie bo nie mam zaległości. Czasem tylko sprawdzam 2580, ale jeśli by to schodziło z sms'ow w abonamencie to jakoś przeżyje, jeśli nie to też :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-08-12 14:08
    Dzieki temu ograniczą ilość konsultantów, może część ludzi przekonają do gadania z automatem, bo darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 14:18
    A teraz list: Szanowni Państwo, Warszawa, 6 sierpnia 2004r. Polkomtel S.A. operator sieci Plus GSM w trosce o Państwa komfort i zapewnienie bardziej nowoczesnego dostępu do wszelkich informacji dotyczących naszej sieci, z dniem 15 października 2004 r. wprowadza zmiany w serwisach informacyjnych Działu Obsługi Klienta oraz Działu Windykacji Należności w zakresie funkcjonalnym i cenowym. Uprzejmie informujemy, iż nadal będą Państwo mogli korzystać z całodobowej bezpłatnej informacji o sieci Plus GSM za pomocą Automatycznego Systemu Informacji Głosowej (ASIG) pod numerem 2601.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 14:20
    Jest to system umożliwiający odsłuchanie informacji dotyczących np. promocji, nowych produktów i usług oraz innych informacji istotnych dla klienta. Za pomocą hasła PlusKod5 system umożliwia zmiany i modyfikacje na Państwa koncie, w ramach szeroko rozumianej samoobsługi, w tym w szczególności: zmian planów taryfowych, aktywacji / deaktywacji usług dodatkowych i pakietów. Do Państwa dyspozycji pozostaje również system informacji Działu Windykacji Należności pod numerem 2607, gdzie można uzyskać informacje na temat salda należności, ostatniej wpłaty, wysokości wystawionego rachunku. Zawsze istnieje możliwość połączenia się z konsultantem Działu Obsługi Klienta i Działu Windykacji Należności. Jednorazowy koszt połączenia wynosi 95 groszy z VAT, niezależnie od czasu rozmowy z konsultantem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 14:21
    Do Państwa dyspozycji pozostaje elektroniczne biuro obsługi klienta EBOK dostępne pod adresem internetowym www.ebok.pl. Za pomocą tego narzędzia, korzystając z hasła PlusKod5, mogą Państwo uzyskiwać informacje o swoim koncie oraz dokonywać zmian w dostępnych usługach. Korzystanie z EBOK nie jest obciążone dodatkowymi opłatami ponad koszt połączenia z Internetem. Ponadto istnieje możliwość dokonywania zmian na Państwa kontach poprzez wysyłanie bezpłatnych SMS-ów na numer 2601. Szczegółowy opis funkcjonalności zmian jest dostępny pod adresem internetowym www.plusgsm.pl.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 14:27
    Dodatkowo wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom od 15 października 2004r. Polkomtel S.A. uruchomia nowe funkcjonalności związane z dostępem do informacji o rachunku bieżącym. Wysyłając SMS na numer 2580 lub dzwoniąc na numer 2580 uzyskają Państwo oprócz dostępnych dotychczas informacji nt. bieżącego użycia dla konta lub pojedynczego numeru, informacje dotyczące niewykorzystanych jednostek z posiadanych pakietów. Jednorazowy koszt uzyskania informacji za pomocą SMS-a lub połączenia na numer 2580 wynosi 29 groszy z VAT.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 14:30
    Ponadto uprzejmie informujemy, iż z dniem 15 października 2004 roku. Polkomtel S.A. wprowadza do cennika usług telekomunikacyjnych dodatkowe opłaty za: blokadę połączeń wychodzących z tytułu przekroczonego terminu płatności rachunku telefonicznego - 20,00 zł z VAT zawieszenie wszelkich usług telekomunikacyjnych z tytułu przekroczonego terminu płatności rachunku telefonicznego - 40,00 zł z VAT. Powyższe opłaty nie dotyczą Klientów Polkomtel S.A. terminowo regulujących należności wynikające z rachunków telefonicznych. Aby ułatwić Państwu terminowe dokonywanie wpłat, Polkomtel S.A. oferuje bezgotówkowe formy płatności takie jak: polecenie zapłaty (znane też jako „Przyjazne rachunki”) i zlecenie stałe z karty kredytowej. Więcej informacji dotyczących tych form płatności mogą Państwo otrzymać pod numerem 2608 (połączenie bezpłatne z telefonu komórkowego) lub na stronach www.plusgsm.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 14:31
    Mamy nadzieję, że powyższe zmiany spotkają się z Państwa aprobatą i zapewnią łatwiejszy dostęp do usług Plus GSM. Z poważaniem Robert Krawczyk Członek Zarządu Dyrektor ds. Sprzedaży i Zarządzania Relacjami z Klientami. Polkomtel S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 15:43
    RAFALS - zaraz zaczną się głosy "co za idioci to g.. kupują" :-) Niech gadają - nie wiedzą o czym mówią :-) Bartplus - przy rachunku to dostałeś? Schodzę do skrzynki - też mi się skończył teraz 8. okres rozliczeniowy - może już jest faktura...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-08-12 15:55
    wlo - dostałem to info z salonu Plusa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-12 16:57
    chca oszczedzic ale im wybaczam ;) za to ze dostepna bedzie informacja o niewykorzystanych jeszcze pakietach. trego mi bylo trzeba. i faktycznie te smsy platne 2580 moglyby "schodzic" z abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    prezesisko pisze: 2004-08-12 17:02
    Co do SS to niemożliwe by sprzedali 100 tys. Po pierwsze na we Włocławka unie ma tego na żadne poczcie i nie było. Po drugie w Powiecie włocławskim nie wszystkie poczty dostały SS a jeśłi dostały to po jednej sztuce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Po trzecie podobno są tylko poczty wytypowane do sprzedarzy tej oferty ( przynjamniej taki mi powiedziala znajoma Pani z okienka ) .
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-12 17:10
    no faktycnie jak we wloclawku nie ma to w calej Polsce za chiny 100tys. nie sprzedali ;))) ROTFL ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-08-12 17:38
    Połączenie z konsultantem to mogłoby być jednak bezpłatne...Chociaż z drugiej strony zawsze jest EBOK bądź mail na bok@plusgsm.pl :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 18:00
    Nie ma co, przykre wiadomości. Atutem Plusa na tle najnowocześniej sieci w Polsce było to, że można było za free sprawdzać stan rozliczeń. Co prawda wprowadzona opłata jest niewielka, ale z pewnością zapewni określone przychody, a z drugiej niesmak pozostawia. Opłata za połączenie z konsultantem też jest naciągnięciem, zwłaszcza w tej wysokości. Nie wierzę, że ma to na celu zapobieżenie głupim telefonom - nigdy nie było problemów z dodzwonieniem się do BOK. Opłaty za blokadę - cóż, element dyscyplinowania jak znalazł, mam nadzieję że blokować będą zgodnie z prawem telekomunikacyjnym, a nie po dwóch tygodniach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 19:34
    prezesisko - Ty wiesz lepiej niż gazeta... pajorro - i dobrze - w końcyu nie trzeba będzie czekać a jeśli już się będzie rozmnawiać, to nie będą Cię traktować jak większości - niestety, konsultanci mają wyrobioną opinię o większości użytkjkowników i czasem się zapominają, że są ludzie, którzy wiedzą co to SMS albo, że skrzynka poczty głosowej to nie jest blaszane pudełko :-) Gonzales - zawsze tego typu ruchy są niepopularne, ale za zwiększenie funkcjonalności - co widać będzie, ja jestem w stanie zapłacić. Inna sprawa, że mam znajomego, który PO KAŻYM wykonanym połączeniu esemesuje, czy nie przekroczył limitu... Ja im się nie dziwię :-) Problemów większych nie było, ale czasem kilka minut trzeba było czekać. Piękna sprawa z tą blokadą! Nareszcie jeden mój kolega - facet nie może narzekać na problemy z płatnościami, uruchomi polecenie zapłaty :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 19:34
    Ostatnio mu wyłączyli telefon! Już sam mu kiedyś wypełniłem świstek (znam jego konto - współpracujemy i sobie przelewamy pieniądze). Zgubił - tak mu zależało. Ale jak się nie ma czasu to się będzie płacić!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-08-12 19:46
    czekam niecierpliwie na wspomniane "ruchy cenowe"
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 20:10
    ***Wlo - coś za coś. Ja nigdy nie czekałem dłużej niż minutę-dwię, podobnie jak większość moich znajomych, zatem te skrócenie czasu oczekiwania uważam za słaby argument ;). Tak samo jak opłata za sprawdzenie stanu konta. Gdyby chociaż ustalili, że pierwsze - powiedzmy - 30 w miesiącu jest za free - to byłoby OK. Fajnie rzecz jasna, że jest informacja o pozostałym kredycie, ale dla mnie to mało użyteczna informacja. Mam na tyle dobrze ustawione pakiety i taryfę, że i tak się mieszczę, a jeżeli przekraczam to nieznacznie. Jeżeli cokolwiek sprawdzam, to ile wydzwoniłem w SP. kara za blokadę - dziwię się, że tak długo zwlekali z wprowadzeniem, aczkolwiek mam do tego mieszany stosunek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 20:14
    Wiele osób nie może nałożyć kary nierzetelnym kontrahentom, pracodawcom etc. za nieterminowe dostarczenie pieniędzy/zapłaty/wypłaty; z drugiej strony - z Działem W. zawsze można negocjować - odpowiednio wcześnie - przesunięcie terminu płatności. Gdyby w + funkcjonował normalnie system odstetek, nie musieliby się uciekać do takich metod, niejasnych z prawnego punktu widzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 20:41
    Wcale się nie wybronią. Ale to pewnie mają wkalkulowane w koszty. Z pewnością będzie to pole dla cwaniaczków, którzy po skończonym okresie promocyjnym zrobią sobie PWA i rozwiążą umowę :].
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 21:22
    Gonzales - 30?????? Ja może raz sprawdzam, a może i nie? System odsetek? Więc co? Wystawialiby faktury, odprowadzali podatki, ludzie by nie płacili kolejnych faktur bo odsetki (ustawowe - widziałeś ich wysokość?) są naliczane i wszystko jest OK? Pracujesz zapewne, więc zapewne zamiast odsetek po 3 miesiącach wolałbyś gotówkę od kontrahentów w terminie bez tych odsetek? Grzegorz_Z - myślę, że nie pazerność. Jednak WSZYSTKO co jest związane z bsługą konta, można załatwić bez udziału konsultanta. A na pewno powsztrzyma to właśnie przede wszystkim tych bekających i zmusi do myślenia tych którzy z pytaniami o to, którą słuchawkę trzeba nacisnąć by odebrać telefon dzwonią - to jest w instrukcji telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-12 21:34
    Na wszystko jest bardzo prosta rada - SIMPLUS - pełna kontrola kosztów , zawsze wiesz , kiedy zablokują wychodzące, i tak samo od zawsze płatny BOK. ;-) I 2607 odpada z definicji ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 21:36
    ***Wlo: Ty może raz sprawdzasz, a może i nie. Sorry jeżeli tego jeszcze nie zauważyłeś, ale nie jesteś jedynym miarodajnym abonentem Plusa, więc nie rozciągaj swoich przyzwyczajeń na inne osoby bo to już jest męczące. Znam masę osób, którym takie rozwiązanie pasowałoby, ponieważ sprawdzają sobie codziennie wieczorem ile to już mają wydzwonione. Druga sprawa - odsetki. Jakie są, takie są ale skoro żyjemy w takim, a nie innym systemie prawnym, to wtrzeba go przestrzegać. Tymczasem Plus rezygnuje z naliczania odsetek, a wprowadza opłaty, które są de facto karą za nieterminową zapłatę, co jest niedozwolone przez prawo [z czego chyba sobie zdajesz sprawę]. Poza tym nie wiem ile pomoże ta kara, skoro będzie można zapłacić dzień przed założeniem blokady - a i tak ktoś się zmieści.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 21:41
    Natomiast co do opłaty za połączenie z BOK - nie wszystko da się załatwić bez udziału konsultanta. Owszem - zmiana taryfy, sprawdzenie slada - etc. Są jednak sprawy bardzie złożone, niż te które można rozwiązać przez wciśnięcie odpowiedniego klawisza i dziwi mnie to, że facet w Twoim wieku, teoretycznie doświadczony życiowo, sprowadza je do trywialnego beknięcia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 21:49
    Gonzales - nie jestem - masz rację - podałem przykład człowieka, który kilka razy dziennie sprawda - po każdym połączeniu. Ale myślałem, że jak wszędzie to tylko wybryk natury... Gdyby było niedozwolone, byłoby przestępstwem/wykroczeniem :-) A nie sądzę by mieli aż tak durnych prawników. Jeśli już, to jest to "kara umowna" - podpisujesz umowę, godzisz się na to. Rzeczywiście ciekaw jestem co zrobią z ew. wpowiedzeniami umów, bo jednak są to zmiany w cenniku na niekorzyść. Do beknięcia nie ja to sprowadzam, jest to termin przytoczony przez Grzegorza_Z i traktuję go jako skrót - gadanie o niczym, albo właśnie o rzeczach które są na 23. stronie instrukcji telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 21:51
    Równie dobrze mogłem powiedzieć "gadanie o dupie Maryni" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 22:22
    ***Wlo: mieszasz myślowo różne wybryki natury ;). Czym innym jest obsesyjne sprawdzanie po każdej rozmowie, czym innym codzienna kontrola kosztów. Nie upieram się, że to powinno być 30 smsów - niech będzie i 10; ale skoro już nie mogą tak żyć bez tej opłaty, to niech chociaż cokolwiek za free zaproponują. Wiele nie stracą, a mogą niemało zyskać w oczach przeciętnego abonenta. Co do kary umownej - zgadza się, podpisuję i się godzę się na warunki. Tyle, że jest jeszcze kategoria warunków niedozwolonych; a o tym, czy kara jest dopuszczalna czy nie, nie decyduje jej nazwa, tylko charakter oraz związek przyczynowo-skutkowy. Co z tego, że Plus nie nazwie karą za nieterminową wpłatę, skoro i tak ją nalicza w konsekwencji nieterminowej zapłaty? I nie jest to kwestia durnych prawników, tylko przekonania, że nikt z takim gównem nie poleci do sądu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 22:25
    Natomiast przestępstwem/wykroczeniem byłoby wtedy, gdyby było opisane w KK czy innej ogólnorozrywkowej lekturze. Tymczasem zakaz ten wypływa z KC zatem nie podlega ściganiu, czyż nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-12 22:26
    Grzegorz_Z - Ty o czym mówisz? Nie piszą, że 2626 ma być płatny... Czyżbym coś przegapił? Gonzales - to za 2 misiące dopiero. Dajmy sobie spokój. Jeśli uważasz, że chodzi tylko o to, że nikt z tym nie poleci do sądu - no cóż - po co więc ta dyskusja, na temat, czy jest to prawne czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    prezesisko pisze: 2004-08-12 22:28
    wlo-nie nie wiem lepiej niż Gazeta. ale chyba dość przekonywujące jest ze jeśli w obszarze miasto 120 tys + powiat i okolice poczty które są głównym dystrybutorem samych swoich dostały raptem 3 karty. Bo tyle udało sie zlokalizować owej Pani z poczty to chyba coś swiadczy o sposobie dystrybucji SS. Czy się mylę. Czhyba powinienes wiedzieć już ze prasa kłamie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 22:31
    Nie wiem - ale skoro w niej brałeś udział, to może Ty wiesz po co? ;) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 23:07
    ***Grzegorz_Z: nie musisz popisywać się kreatywnością, bo przecież wiadomo o co chodzi ;). Po to jest hotline, aby służyć klientom pomocą, nawet jeżeli dzwonią z pierdołami pod tytułem "którą słuchawką odbierać rozmowę - czerwoną czy zieloną"; skoro Polkomtel świadczy takie, anie inne usługi oraz zdecydował się na bycie dystrybutorem aparatów, to odpowiedzi na takie pytania są konsekwencją kiedyś dokonanego wyboru. Natomiast w kontekście "udgodnień" płynących z automatycznego biura obsługi zasadniejsze byłoby wprowadzenie opłaty za zmiany dokonane przez konsultanta, którą klient mógłby sam przeprowadzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 23:10
    Natomiast lecenie do sądu dotyczyło opłaty za blokadę połączeń wychodzących, które mają charakter kary za niterminową wpłatę - czyli niedozwolonej na gruncie KC.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-12 23:21
    Zmiana abonamentu na wyższy zawsze jest bezpłatna [czy samodzielnie, czy z konsultantem] - no chyba, że narusza jakieś specjalne warunki promocyjne; wtedy Twoim kosztem jest utrata jakichś tam przywilejów promocyjnych. Ale w moim poście chodziło mi o to, co jest na przykład w Erze. Jeżeli chcesz pogadać z konsultantem - to jak najbardziej za free; ale jeżeli konsultant ma zrobić coś, co możesz zrobić sam, tyle że nie chce ci się - to bulisz, 5 PLN netto bodajże.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-08-12 23:37
    Simplus...tak issa może pełna kontrola kosztów, ale nie jak byś chciał używać np. Nokii 6600 :-) Dla mnie to znowu nie problem bo nie dzwonie co trzeci dzień do BOK-u :-) Jak zadaje jakieś pytanie to e-mailem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-13 00:03
    Nokia 6600 nie jest przystosowana do usługi S+ :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-13 00:12
    prezesisko - wiesz ile mam lat? Różną prasę się czytało i na temt tego czy kłamie, czy nie moglibyśmy podyskutować :-) Grzegorz_Z - czy to Ty jesteś, czy ktoś inny? Pytasz o różnice pomiędzy 6610 i 6600? Człowieku! to zupełnie inne telefony!!! 6600 oparta jest na Symbianie 7.0! Nie - my nie gadamy z prawdziwym Grzegorzem_Z :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gabi pisze: 2004-08-13 01:20
    panowie przepraszam za moze glupie pytanie , ale czytam i czytam.... co to jest ten GOL ??????????
    0
  • Users Avatars Mini
    wsh pisze: 2004-08-13 02:04
    Gsm OnLine :P
    0
  • Users Avatars Mini
    pio__bal pisze: 2004-08-17 00:11
    NIE UCIERPIAŁ ALE UCIERPI !!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-08-19 20:11
    Teraz ucierpi po wprowadzeniu limitu sms w bramce Miasta Plusa i wprowadzeniu odpłatności za połączenie z DOK .
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-08-20 21:50
    wprowadzenie nowych punktów sprzedazy Sami Swoi uważam poprostu normalnym posunięciem Polkomtela, bo niby w jaki sposób ma dotrzeć do tych mniejszych miasteczek i wsi?
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-08-20 22:04
    Nowe taryfy w Plusie to będzie jedna z tych wiadomości na które żeśmy czekali z niecierpliwościa, bo dotychczasowe już przewineły się przez trend owych 2 lat trwania.
    0
  • Users Avatars Mini
    dawid.kulik pisze: 2004-08-22 16:56
    bedzie taniej ... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-24 15:55
    Gumek - te obecne taryfy Plus wprowadził w połowie czerwca ubiegłego roku... Polkomtel nie lub zmian... nie wierzę ,że miałby być tym który zapoczątkuje taryfową rewolucję w post paid...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: