Agnieszka Frąckowiak, która odpowiada za sprzedaż w polskim realme, podała na wczorajszej premierze modelu 11 5G kilka informacji o aktualnej sytuacji swojej firmy w naszym kraju i w Europie.
realme w Polsce ma obecnie około 9 procent rynku pod względem ilościowym.
Chińska marka w Europie skupia się już tylko na 4 rynkach i Polska jest jednym z nich – na liście są też Włochy. realme już chyba nie ma ambicji na ostrą walkę o udziały, a raczej myśli o stabilizacji i utrzymaniu aktualnej pozycji.
Firma uprościła swoje portfolio (a przynajmniej tak deklaruje) i skupia się na segmencie 100-400 euro.
Dzięki oszczędnością realme podaje, że uzyskało w I połowie tego roku Europie rentowność. Było to podobno najbardziej dochodowy okres od wejścia na Stary Kontynent.
Realme chwaliło się także dużą sprzedażą serii 11 Pro – w Europie i w Polsce.