Siemens Networks ma kontrakt z Dialogiem

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 4

Telefonia Dialog popisała umowę z Siemens Networks na dostawę platformy telewizji interaktywnej i wideo na żądanie, która będzie składową potrójnej usługi DIALOG media.

Siemens odpowiada za kompleksową dostawę platformy IPTV wraz z urządzeniami towarzyszącymi i końcowymi – czyli modułami montowanymi w domach użytkowników. Dodatkowo umowa obejmuje współpracę przy wdrożeniu systemu. Testowa instalacja zgodnie z zapisami umowy ruszy już w czerwcu tego roku obejmując wybranych abonentów w różnych obszarach działania sieci Dialog.

Użytkownicy potrójnej usługi DIALOG media uzyskają możliwość stworzenia własnego niepowtarzalnego pakietu łączącego dedykowaną ofertę telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu i innowacyjnej usługi przewodowej telewizji cyfrowej (IPTV). Będą mieli do dyspozycji między innymi takie opcje jak TV Pauza (wstrzymanie, a następnie wznowienie oglądanego kanału telewizyjnego) czy Cyfrowy Magnetowid (nagranie materiału na żądanie w ramach wybranego kanału telewizyjnego). Wybierać będą spośród bardzo szerokiego wachlarza programów telewizyjnych pogrupowanych w pakiety (zróżnicowane pod kątem ceny, ilości oraz tematyki), lub dostępnych pojedynczo – „a la carte”. Pakiety w ofercie DIALOG media będą unikatowe – spółka podpisuje umowy z większością działających dostawców treści, nie opierając się na współpracy tylko z jednym wybranym integratorem.
„Takie rozwiązanie zapewnia elastyczne warunki współpracy i pełną kontrolę nad ostatecznym kształtem produktu oraz możliwość dowolnego modyfikowania oferty, zarówno pod kątem zawartości, jak i ceny” – mówi Grzegorz Mach, członek zarządu Telefonii Dialog.

Dodatkowo w opcji Wideo Wypożyczalni można będzie skorzystać z biblioteki kilku tysięcy filmów i obejrzeć zarówno najnowsze produkcje, jak i klasyki oraz archiwalia dla koneserów.

Zgodnie z harmonogramem określonym w umowie platforma będzie gotowa do komercyjnego świadczenia usług IPTV w całej sieci Dialogu jesienią tego roku. Będzie mógł z niej skorzystać każdy abonent, a w pierwszej kolejności działania promocyjne skierowane zostaną do abonentów szerokopasmowego dostępu do Internetu DialNet. Już dziś korzysta z niego 90 tysięcy użytkowników. Do końca tego roku grono to ma powiększyć się do 150 tysięcy.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: