Szczegóły kampanii Heyah opartej o Airboardy

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 24

Firma Jet Line realizuje największą kampanię marki Heyah wykorzystującą niestandardowe ekspozycje reklam na pneumatycznych, dwustronnych nośnikach Airboard. W ciągu miesięcznej kampanii obędzie się 140 ekspozycji w 70 różnych lokalizacjach w największych miastach Polski, w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, we Wrocławiu, w Katowicach, Łodzi i Trójmieście.

Jet Line odpowiada za przygotowanie scenariusza kampanii na Airbordach, za pozyskanie wymaganych pozwoleń administracyjnych oraz zapewnienie całej obsługi: montaży, demontaży, transportu nośników, ochrony na miejscu. To druga kampania tej marki, w której pojawiają się nośniki Airboard, produkt zastrzeżony patentem przez Jet Line.

W rotacyjnej kampanii Heyah codziennie w danym mieście, w pięciu różnych lokalizacjach, instalowanych jest pięć Airboardów. Pojawiają się w specjalnie wyselekcjonowanych miejscach przede wszystkim w pobliżu wyższych uczelni, szkół, kin, na terenie centrów handlowych, tam gdzie koncentrują się osoby stanowiące grupę docelową marki telefonii komórkowej Heyah.

Włączając Airboard do media planu Heyah, zdecydowano się na wykorzystanie elementu niepowtarzalności i zaskoczenia jaki daje szybka zmiana lokalizacji w trakcie trwania kampanii oraz możliwości prezentacji reklamy w miejscach, w których nie mogłoby pojawić się żadne inne nośniki reklamowe. Taka mobilność i niezależność prezentacji jest możliwa właśnie dzięki zastosowaniu nośnika Airboard, łatwego w montażu i demontażu (czas jego rozstawienia wynosi tylko 30 minut).

Na Airboardach (12x8 m) pojawiają się trzy motywy reklamowe nowej kampanii Heyah. Grafiki, o powierzchni 10,5x6,5 m, wykonane ze specjalnej winylowej siatki, są zamocowane za pomocą zaczepów zwanych popularnie "rzepami".

Ekspozycje są dobrze widoczne także po zmroku; każda z nich jest z obu stron oświetlona zewnętrznie wykorzystując niezależny generator energii. Przez cały czas prezentacji reklamy na Airboardzie dwie osoby nadzorują pracę urządzenia nadmuchującego powietrze do wnętrza nośnika.

Kampania rozpoczęła się 8 listopada br. i potrwa miesiąc. Media zakupił dom mediowy Optimum Media OMD na zlecenie Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Jet Line specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych z wykorzystaniem niestandardowych, wielkformatowych powierzchni ekspozycyjnych. Ponadto działa w segmencie pozostałych nośników wielkoformatowych: tablic Motorway (12x4 m), backlightów (6x3 m), a także
posiada pneumatyczne, dwustronne nośniki reklamowe Airboard (12x8 m).

Opinie:

Opinie archiwalne (24):

Komentuj

Komentarze / 24

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-11-18 00:08
    heyah ma fajne reklamy wyroznia sie
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-11-18 00:09
    czekam na obnizki w heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-11-18 00:12
    ja rowniez czekam mialy byc i nie ma :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Swinoujscie pisze: 2004-11-18 00:14
    Heyah sie chociaz stara i udaje sie jej zwrocic na siebie uwage a co za tym idzie zapewne zwiekszyc sprzedaz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-11-18 00:24
    bez obnizek kupa z tego bedzie!
    0
  • Users Avatars Mini
    abonamentowiec pisze: 2004-11-18 01:11
    posralo was do reszty czy co?? dzwonicie za takie smieszne pieniadze i jeszcze wam malo!?!!!!?!?!
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2004-11-18 02:20
    **abonamentowiec** jasne ze malo, bo inne prepaidy maja juz taniej od heyah. A skoro jestes niezadowolony ze musisz placic wiecej to juz nie moja wina ze jestes takim naiwniakiem ze masz abo - trzeba wziac karte i tez bedziesz "dzwonic za smieszne pieniadze" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    era 4ever pisze: 2004-11-18 10:50
    W Heyah nie ma miejsca dla sprzedajnych świń, które przechodzą od opa do opa, bo ten drugi jest 2 grosze tańszy, wyda 15-20 zeta za zestaw startowy i ma radoche, że dzwoni taniej o te pare groszy, potem przechodzi gdzie indziej, znowu zestaw startowy i w konsekwencji i tak jest stratny, beznadzieja. Niech żyją Heyah pozytywni:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kokos pisze: 2004-11-18 10:51
    heyah zamiast wydawać kase na reklamy powinna zjechać z cen albo dać zarobić własnym pracownikom bo jako konsultant to tam się nikt nie dorobi
    0
  • Users Avatars Mini
    MIMI pisze: 2004-11-18 10:57
    Niech obniża ceny lepiej.Teraz jest drożej niż u niektórych a usług żadnych dodatkowych nie ma:/ Wiec jak to nie jest na poziomie choćby SimPlusa to niech ceny mają choć niższe.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-18 11:29
    Jak wygląda taki Airboard? To wisi w powietrzu jak balon z helem czy jak?
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-18 11:33
    Jedno trzeba Heyah jeśli chodzi o reklamyprzyznać - tak rozruszali nasz rynek reklamowy że szok - nawet to, co teraz Idea robi niemal żywcem z Heyah jest wzięte.
    0
  • Users Avatars Mini
    lotus79 pisze: 2004-11-18 11:58
    Współczuję użytkownikom heyah! Ja na szczęście mam nr u innego operatora, płacę mniej i spokojnie śmieję się z ich durnych reklam. Niech poszukają głupszego od siebie...
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-11-18 13:26
    Myśle że heyah nie ma wyjscia, aby sie dalej rozwijac (a nawet nie tracic) musi stale szokowac reklama, wytwarzac atmosfere sensacji, swoistej subkultury. Problem operatora polega na tym ze tak jak fatwe bylo pozyskanie tego srodowiska tak trudno bedzie je utrzymac, stopien wiernosci marce w tej grupie docelowej jest bardzo niski.
    0
  • Users Avatars Mini
    asior pisze: 2004-11-18 14:22
    niech ceny spuszcza bo inaczej z niej zrezygnuje ,ja nie szpanuje tym ze mam yelefon w heyah i nie potrzebuje mega reklam
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2004-11-18 17:47
    "zaczepów zwanych popularnie "rzepami""- dobre:D
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-11-18 17:59
    mi sie podoba tylko jedna reklama heyah, ta w hucie reszta to beznadzieja
    0
  • Users Avatars Mini
    lotus79 pisze: 2004-11-18 19:50
    Użytkownikom heyah współczuję, a pozostałym gratuluję trafnego wyboru.
    0
  • Users Avatars Mini
    lotus79 pisze: 2004-11-18 19:53
    średnio pojętny człowiek widzi w tej kampani próbę przekazania użytkownikowi że przynależy do specyficznego klubu heyah. Guzik prawda!!!!!!!!!!!!!!! Stary chwyt na pozyskanie i utrzymanie klienta przy sobie przy jednoczesnym stałym poziomie cen. Obniżka niemożliwa!!!!!!!!! Wszystko podane jest jak na dłoni
    0
  • Users Avatars Mini
    Talent pisze: 2004-11-19 01:02
    Przy mojej uczelni ostatnio to postawili.. Fajna sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-11-18 21:24
    pomysły heyah sa super, wiedza jak sie reklamowc!!!!! ale gdzie te obnizki ktore mialy byc????
    0
  • Users Avatars Mini
    byk pisze: 2004-11-18 21:49
    heyah zaczyna mnie pomału drażnić z tymi głupkowatymi reklamami,a obnizki jak niema tak niema.brak słów
    0
  • Users Avatars Mini
    byk pisze: 2004-11-18 21:51
    a strona to jest pożal sie boże,kretyniżm
    0
  • Users Avatars Mini
    Lol pisze: 2004-11-19 18:11
    Jak czytam niektorych komentarze to mi sie smiac chce...pewnie jak heyah obnizyla by ceny to by sie znalezli tacy co by krzyczeli ze heyah to sciema bo ceny obnizyli a mowili ze ceny sa "zahartowane" na stale..ehhh
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: