Udana akcja "Telefon do Mamy"

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 15

Ponad 500 tys. bezpłatnych impulsów wykorzystali w 5 miesięcy mali pacjenci oddziałów dziecięcych, którzy dzwonili do swoich bliskich z "Telefonów do Mamy".

Dzięki projektowi Telekomunikacji Polskiej "Telefon do Mamy", dzieci przebywające w szpitalach mogą bezpłatnie dzwonić do bliskich z kolorowych i przyjaznych automatów TP. Mali pacjenci otrzymują karty telefoniczne, wydane specjalnie na potrzeby programu "TELEKOMUNIKACJA POLSKA Dzieciom". Na oddziały dziecięce trafiło już ponad 17 tys. takich kart.

Od października 2003 r., TP zainstalowała "Telefony do Mamy" na blisko 500 oddziałach dziecięcych. W najbliższym czasie otrzyma je kolejnych 200 oddziałów w całym kraju.

Automaty są instalowane w łatwo dostępnych miejscach i wieszane na takiej wysokości, aby małe lub poruszające się na wózku dziecko mogło samodzielnie wybrać numer do domu. Obok aparatu znajduje się zrozumiała dla dzieci instrukcja korzystania z telefonu.

Projekt "Telefon do Mamy" jest częścią autorskiego programu charytatywnego "TELEKOMUNIKACJA POLSKA Dzieciom". Jego celem jest pomoc najmłodszym, głównie poprzez inicjowanie i wspieranie ważnych społecznie działań, związanych z ochroną zdrowia oraz edukacją dzieci.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    El Che pisze: 2004-03-12 17:00
    TEPSA to ma gest....
    1
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-12 17:13
    I super. oby więcej takich akcji. Tam, gdzie w grę wchodzi dobro dzieci nie ma miejsca na indywidualne prefernecje i niechęć do TP :).
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-03-12 17:20
    Ciekawe ilu ``z tych malych pacjentow` to dzieci?!Gest gestem dobrym.Ale nie wierze,ze nikt sobie nie wzial karty z np......
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-03-12 17:21
    no takie akcje tpsa lubie. niech jeszcze zrobia u mnie w domu "telefon do znajomego" i bede szczesliwy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    duprl pisze: 2004-03-12 17:31
    Chociaz jedna rzecz tepsa zrobila dobrze - chwali sie taki gest. Oby tepsa czesciej myslala glowa jak w tym przypadku
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-03-12 17:42
    bardzo bym sie zdziwil gdyby ktos nie skorzystał z darmowej karty, ale zadko to mowie brawo dla tepsy
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-12 18:11
    tepsa poprawia swoj wizerunek
    0
  • Users Avatars Mini
    LaMiAn pisze: 2004-03-12 19:02
    i bardzo dobrze.. niech chociaz dziadoska firma TPSA dzieciom da dzwonic do bliskich za darmoche, gdy przebywaja w szpitalu!!! maly plus dla tepsy za ten dobry pomysl!!! (wiecej ich niestety nie ma) :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-03-12 19:16
    Ciekawe, czy dzieci dzwoniły na "Błękitną linię". ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-12 19:31
    TEPSA tak umiejętnie okrada Was,drodzy abonenci,że te 500 tysięcy impulsów bezpłatnych dla dzieci to nie jest dla nich żadne obciążenie ,a BTW To jest naprawdę szczytny cel - oby tak dalej :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-03-12 19:46
    Bardzo podoba mi się ten pomysł z telefonem do mamy.Zwłaszcza małe dzieci słysząc głos mamy napewno były bardzie spokojne.To ważne!! Ciekaw jestem tylko kto za to płaci??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-12 20:20
    Piękna sprawa. Dużo zdrowia dzieci ! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    prozac pisze: 2004-03-12 23:45
    Za malucha byłem 2 miechy w takim szpitalu a odwiedziny były raz na 7 dni.Qurcze ale się poprawiło ,telefonu wogole nie było
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-13 22:41
    A może by tak 500 tys. bezpłatnych impulsów dla klientów indywidualnych w ramach rekompensaty za obsługe klienta i Błękitną Linie. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-15 13:18
    ale to jest naprawde coś ze strony tpsa...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: