Upstairs Young & Rubicam obsługuje markę POP, Idea i Meritum

Newsy
Żródło: Media i Marketing
Opinie: 37
Opinie: 37

Agencja Upstairs Young & Rubicam pomoże PTK Centertel ujednolicić wizerunek wszystkich marek. Potrzebą wprowadzenia spójności w komunikacji wszystkich marek PTK Centertel (czyli POP, Idei i Meritum) uzasadniła Iwona Kossmann dyrektor marketingu PTK Centertel, wybór jednej tylko agencji do ich obsługi. "Dotychczas dwie agencje (CP DDB dla Idei, a Upstairs Young & Rubicam dla POP i Meritum) wypracowały odmienne strategie i sposoby ich komunikowania - powiedziała - Teraz zależy nam na podkreślaniu, że Idea i jej podmarki należą do jednej firmy. Takiej spójności dotychczas wyraźnie brakowało". Okazało się bowiem, że nie wszyscy zdawali sobie sprawę z przynależności POP i Meritum do PTK Centertel. 
Iwona Kossmann pokreśliła, że pomysł wybrania jednej tylko agencji dla wszystkich marek nie narodził się w czasie trwającego dwa miesiące i zakończonego w połowie grudnia przetargu: 'To było ustalone już na początku, ale agencjom daliśmy do przygotowania briefy dla poszczególnych marek. Chcieliśmy w ten sposób ułatwić sobie podjęcie decyzji, a agencjom oszczędzić większych przygotowań do prezentacji". 
Zwycięska agencja podlega przemianom, których celem jest dopasowanie jej struktur do struktur PTK Centertel. "Staramy się, by tak u nas, jak i w agencji były odpowiadające sobie stanowiska' - mówi Iwona Kossmann. - Chcemy w ten sposób usprawnić komunikację, która dotychczas nieco szwankowała . Dodała, że ujednolicany jest również system rozliczeń. Nowa struktura PTK Centertel uwzględnia podział na zespoły robocze, pracujące na rzecz trzech brandów. Każdy brand ma brand managera odpowiedzialnego za rozwój konkretnej marki. Istnieje dodatkowo podział zespołów na grupy wyznaczone do pracy nad rynkiem masowym i biznesowym. Na potrzeby poszczególnych marek w agencji Upstairs Y&R będą pracować trzy zespoły. Na czele każdego z nich stoi team składający się z account directora i dyr. kreatywnego danej marki.
Planowanie i zakup mediów nie były przedmiotem przetargu i pozostają niezmiennie w gestii PTK Centertel.

Opinie:

Opinie archiwalne (37):

Komentuj

Komentarze / 37

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2002-01-18 13:34
    Wg. mnie pomysł jest dobry, może teraz Centertel dzieki konkretnej reklamie bardziej sie rozkręci i pozyska wiecej abonentów...
    0
  • Users Avatars Mini
    wieza pisze: 2002-01-18 13:39
    reklamy centertelu są fajne fajne fajne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wieza pisze: 2002-01-18 13:41
    szególnie w popie he he
    0
  • Users Avatars Mini
    voY pisze: 2002-01-18 14:28
    co do reklam to idea ma chyba najlepsze tzn w pre paidach, pomysl dobry moze cos z tego bedzie :) voyy
    0
  • Users Avatars Mini
    yash pisze: 2002-01-18 14:35
    Najlepsza reklama byloby obciecie o polowe stawek za polaczenia
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-18 14:40
    W sumie jak dla mnei, czyli szarego użytkownika, takie rozgraniczenie sekcji w ramach jednego opa było jak najbardziej do przyjęcia. Bądź co bądź większość ludzi wiedziała, że należy do wszystko do jednej firmy. Ale skoro tak chce operator, to znaczy, że teraz będziemy oglądali nowe reklamy :-))))))))) Dla mnie w tym temacie reklamy z Saletą są nie do pobicia :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konik pisze: 2002-01-18 14:42
    I "taktowanie" rozmow w czasie rzeczywistym.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-18 15:04
    Bardzo mi sie pomysle podoba! Chociazby to ze zawsze jak widze reklame sieci to zazwyczaj jest to POP lub Meritum, dawno nie widzialem reklamy samej Idei... Teraz prawdopodobnie sie to zmieni i mysle ze na lepsze :) Konkurencja w handlu to podstawa! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    yash pisze: 2002-01-18 15:14
    Flip: konkurencja w handlu ma polegac na przesciganiu sie w reklamach ?! i to za nasze pieniadze?. Mnie osobiscie bardziej ucieszylby nizszy rachunek za rozmowy niz "przyjemnosc" ogladania p.Salety czy kogokolwiek innego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-01-18 15:30
    Nie jestem do konca przekonany, ze to dobry pomysl, ludzie ciagle maja zle skojarzenia z tpsa i centertelem. No ale tpsa dba coraz wyrazniej o jej wizerunek ogolny. Szkoda, ze przed jej BOKami sa kolejki jak w PRL!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    raffo pisze: 2002-01-18 15:43
    Zmieniają agencje jak rękawiczki mogliby się zdecydować i wporowasdzać wizualizację na wiosne a nie w zimie gdy farba nie schnie,DEBILE
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2002-01-18 16:08
    no i znowu Idea....
    0
  • Users Avatars Mini
    Leoniusz pisze: 2002-01-18 16:20
    Jedna agencja reklamowa jest tez istotna z innego wzgledu - przeciez Idea bedzie sie niedlugo przemianowywac na ORANGE i musi byc jedna silna agencja reklamowa ktora taka gigantyczna akcje medialna pociagnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-18 16:22
    I tak sprowadza się do tego,że praktycznie dla szarego abonenta nic się nie zmieni,tyleże w reklamach może,będzie spójność i nie będzie tak,że na jednej stronie reklama idei na drugiej Meritum,a jeszcze w innym miejscu pop-a,jakby to były osobne firmy,a nie jedna pod nazwą PTK Centertel,może i przy współpracy pomyślą o obniżeniu taryf.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-18 16:58
    a ja myslalem, ze taka firma jak PTK Centertel zawsze miala podzial na brand'y. A tu dopiero teraz Idea przyznaje sie do tego. Pracuje w firmie (niektorzy wiedza w jakiej i mam nadzieje, ze zachowaja to dla siebie), gdzie podzial na brand'y i odpowiednie dzialy wspolpracujace ze soba byl od dawna. POZDRAWIAM, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 17:04
    Moeza jakies laden promocje porobia!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    qqq pisze: 2002-01-18 17:09
    Raffo: musze powiedziec ze byl to wyjatkowo madry komentarz.Moje gratulacje.Brawo
    0
  • Users Avatars Mini
    johny pisze: 2002-01-18 17:35
    połączenia i abonamenty w Idei nie są drogie, tylko zarobki w tym \"ukochanym kraju\" nie przystają do rzeczywistości. A wracając do tematu ciekawe, czy teraz Big Brothera będzie sponsorował Centek czy dalej POP :)
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-18 18:02
    yash: Chyba nie zrozumiales mnie do konca... Konkurencja w handlu musi byc zawsze i nawet w reklamie bo jak wszyscy wiemy reklama jest dzwignia handlu! Chyba ze Ty chcesz za swoje rachunki placic w groszach to obudz sie, zyjemy w takich czasach ze nie spelnia sie Twoje mazenia!!! Jedynie co mogliby zmienic nasi narodowi operatorzy to zmienic sposob taryfikacji, bo to co jest to nic innego jak zlodziejstwo! Jesli zglasza sie poczta [a ja nie mam zwyczaju nagrywac sie bo wole porozmawiac] to musze placic za cala minute a "rozmawialem" 3-4 sec! Pozdrawiam Cie i zycze malych rachunkow! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-18 18:20
    nie jestem pewien czy to cos zmieni ale....
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2002-01-18 22:24
    "W gruncie rzeczy uwazam ze sa fajni!".
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom14 pisze: 2002-01-18 22:55
    ciekawe jak będzie teraz wyglądać loga Idei, Popa i Merituma (pewnie tak samo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-19 02:44
    jakos mnie to nie przekonuje, moze dlatego ze nie jestem milosnikiem Idei, z drugiej strony niech sie reklamuj itp nic do nich nie mam
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2002-01-19 02:59
    nich mu gwiazdka pomy...opss to nie to ale nich mu dobrze wyjda te zmiany, ale i tak najlepsze sa reklamy pop'a
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-19 03:30
    Więc chyba teraz promocja centertela będzie bardziej dynamiczna?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-19 12:28
    A tak na marginesie, od 10.01.2002, w POP-ie wprowadzono lepiej zabezpieczone kart 20, 50 i 100+20! Teraz juz nie bedzie walkiow! zabezpieczenia sa ciekawe i w poniedzielek wam opisze!
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-19 14:52
    "Pole? Pole stary, to ja mam wszędzie :-)" I jak tutaj sie nie śmiać z takiej reklamy :-))) Zawsze mi się to podobało, i jeśli będzie tak nadal to wszystko pozostanie ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldus pisze: 2002-01-19 16:00
    Ich reklamy sa fajne
    0
  • Users Avatars Mini
    mercury pisze: 2002-01-20 00:58
    Idea - ciagle nowe pomysly!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-20 05:27
    JokerDM, racja - POP ma reklamy robione naprawdę "z jajem" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-20 11:05
    Mając graffi Saletę w reklamie można nie bać się nikogo:)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-20 21:05
    Kan, najwyżej konkurencji (jeśli się trochę ruszy)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-20 21:54
    Konkurencja jak narazie to spi z reka w nocniku i chyba nie ma zamiaru nic robic, a to bardzo dla niej zle!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-21 00:38
    Qba, Era ostatnio rusza "do boju" z nowymi pomysłami w tak-taku :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-21 10:58
    To fakt, te pomysly sa ciekawe, ale oprawa w aparaty jest kiepska! Idea ma lepsza flote i jednak dalej tansze polaczenia! Z tym groszami za minuty to jest naprawde rewelacyjny pomysl, napewno beda ludzie ktorzy dzieki temu beda dzwonic za darmo!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    r pisze: 2002-01-21 16:40
    Sądzę, że zamiast "pasienia" reklamowców obcięcie taryf o koszt ich wynagrodzeń i liczenie za czas rzeczywisty połączeń byłoby najlepszą reklamą, bo reszta opków w głębokim snie zimowym.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-22 09:51
    Dobrze wszyscy wiemy, ze taktownie co 1 sekunde jest dostepne od dawna, ale tylko dla VIP-ow!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: