24 lutego Virgin Mobile rusza z nową ofertą. Pakiet #NAJLEPIEJ będzie zawierać nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci oraz 8 GB internetu. Ponadto, dodatkowe gigabajty czekają na osoby przenoszące numer do Virgin Mobile – zarówno w nowym pakiecie, jak i w dotychczasowych. Dodatkowo oferta #FREEMIUM została wzbogacona o 5 nowych opcji, w ramach pakietów za #PÓŁDARMO.
Pakiet #NAJLEPIEJ kosztuje 39 złotych. Zawiera nielimitowane SMS-y i połączenia do wszystkich sieci, a także na numery stacjonarne oraz 8 GB internetu w technologii LTE. Podobnie jak w innych pakietach, transfer jest nielimitowany dla popularnych aplikacji mobilnych, tj. Facebook, Messenger, Ask, Twitter czy GG. #NAJLEPIEJ uzupełni dotychczasową ofertę Virgin Mobile, w której skład wchodzą #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #DLAMNIESUPER oraz #FREEMIUM, i będzie dostępny dla każdego klienta Virgin Mobile – bez dodatkowych opłat i bez umowy.
Ponadto, każda osoba, która od 24 lutego przeniesie swój numer do Virgin Mobile i aktywuje jeden z pakietów, otrzyma dodatkowy transfer danych na zawsze i co miesiąc, w zależności od wybranej oferty. W przypadku pakietu #PEŁENLUZ za 19 złotych będzie to gratisowe 500 MB (czyli łącznie 2,5 GB), dodatkowy 1 GB (łącznie 5 GB) do oferty #BEZLIMITU za 29 złotych oraz 3 GB w prezencie do pakietu #DLAMNIESUPER za 49 złotych, co daje łącznie 13 GB internetu na stałe
Od 24 lutego w ofercie Virgin Mobile pojawi się również pięć nowych pakietów za #PÓŁDARMO, obowiązujących jako dodatki do pakietu #FREEMIUM:
Sam pakiet #FREEMIUM w podstawowej wersji obejmuje 300 MB transferu danych z maksymalną prędkością 4G LTE, 30 minut rozmów oraz 30 SMS-ów do wszystkich sieci – bez żadnych opłat i bez umowy. Jest ważny przez 30 dni i odnawia się automatycznie, przez pół roku, co miesiąc. Następnie wystarczy go ponownie aktywować. Po wyczerpaniu darmowego pakietu, użytkownicy mogą zdecydować się na jedną z opcji dodatkowych za #PÓŁDARMO. Z oferty #FREEMIUM mogą korzystać zarówno obecni klienci operatora, jak i osoby, które zdecydują się na kartę SIM lub przeniosą swój numer do Virgin Mobile.