Zdjęcia Nokii 5510

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 149

Zdjęcia nowego telefonu firmy Nokia.

 

Opinie:

Opinie archiwalne (149):

Komentuj

Komentarze / 149

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-11 14:40
    widziałem juz filmik z nią... i komentarze... dla mnei bomba, świetny design....
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2001-10-11 14:40
    ekscentryczny : ))
    0
  • Users Avatars Mini
    Emron pisze: 2001-10-11 14:41
    Świetny design? ciekawe czy tak jak w 3310 jej obudowa będzie zrobiona ze stopu długopisów chińskich.
    0
  • Users Avatars Mini
    raffo pisze: 2001-10-11 14:43
    w którym miejscu się mówi a w którym słucha?jak ją trzymać
    0
  • Users Avatars Mini
    ukalo pisze: 2001-10-11 14:46
    Lomatko ;) Moze i swietny dla mlodziezy... ale ja chyba wyroslem juz z takich rzeczy ;-( Jak dla mnie mogli by sie wziasc wreszcie za jakis odpowiednik Ericssona R520 i R600 (choc i tak bym nie kupil :) - wole "eryki")
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-11 14:46
    To mi przypomina radio kupione kupione na bazarze od kontachentow zza wschodniej granicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-10-11 14:47
    Switny design.?. I chyba tylko tyle. Funkcje raczej nie powalają. Kolejny dresofon. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziadek pisze: 2001-10-11 14:51
    Wyglada jak piornik, kupie dziecku do szkoly :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-11 14:53
    Panowie, troszkę myślenia przestrzennego i przyszłościowego. Standardowe kształty telefonów sa ładnych pary lat. NOKIA wymysliła coś innego i zaraz pojawiają się bardzo negatywne komentarze... nie rozumiem, dlaczego. Żeby móc krytykowac, trzeba najpierw temat poznać... tak myslę, mam rację?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kaskaderka pisze: 2001-10-11 14:54
    DRESOFON NUMBER ŁON !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gatar pisze: 2001-10-11 14:56
    Taaaaak. Świetny dizajn. Brakuje tylko pokręteł z boku tego radyjka i fontanny. Kolejny chwyt marketingow ( nie mówię, że zły). Ile to wytrzyma na akumulatorku? Wg. Nokii od 50 h... Osobiście preferuję walory użytkowe i praktyczność urządzenia (chyba jestem konserwą ;-) ) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Andy pisze: 2001-10-11 15:05
    wygląda jak bumerang! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 15:10
    może to jakać nowa gra wideo konkurencja dla game boya. No ale chyba jednak znajdzie nabywców mi się podoba ale co simens to simens
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-11 15:11
    Ja tylko wyrazliem swoja opinie na temat wygladu, czy cos napisalem o funkcjonowaniu, czy funkcjach?
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-11 15:12
    joker DM: Ja tylko wyrazliem swoja opinie na temat wygladu, czy cos napisalem o funkcjonowaniu, czy funkcjach?
    0
  • Users Avatars Mini
    bingo pisze: 2001-10-11 15:14
    koszmarny, koszmarny, koszmarny
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-11 15:18
    Oczywiścei, gusta są różne i nie można o nich dystkutowac., ale myślę, ze w tym przypadku trochę przesadziliśmy z tą krytyką...
    0
  • Users Avatars Mini
    cherub pisze: 2001-10-11 15:25
    raffo: na obrazku widac jakby trzmalo sie w pionie i mowilo do tej lewej strony (lewej na zdjeciu) - tak mi sie wydaje bo tam sa zlacza do ladowarki ja tylko pytam czy te wszystkie srebrne wypustki to przyciski??? moze w koncy na normalnym tel. bedzie klawiatura - dla mnie by byla bomba sam wyglad - hmm.. sam nie wiem dziwny jakis
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-11 15:27
    W sumie dziwnie to wyglada, ale pelna klawiatura QWERTY w telefonie to nowosc. Widac na co nokia stawia, mysle ze to bedzie bardzo przydatne dla wielu mlodych ludzi, ktorzy uwielbiaja SMSowac. Pomysl swietny, zobaczymy jak wykonanie i inne funkcje. A jezeli ma wazyc te 150 gram to ja chyba podziekuje od razu.
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-11 15:33
    jokerDM: wiesz za wypowiedzi innych uzytkownikow nie odpowieadam :))) Moze faktycznie troche dolujace, ale sorry na zdjeciu to niewyglada za ciekawie i oby to bylo zludne wrazenie. Swoja droga ciekawe co ma wewnatrz...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 15:35
    no cóż wydaje mi się że będzie to nowa tańsza wersja komunikatora (niby podobne)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 15:36
    ciekawe czy jak się rzuci ją pod wiatr to wraca jak bumerang.
    0
  • Users Avatars Mini
    zycho pisze: 2001-10-11 15:42
    nie ma się czego czepiać - wygląd trochę przypomina terminale 3g (zobaczcie niektóre projekty nokii). taką futurystyczną wizję najprościej zaszczepić w umysłach młodych ludzi. w końcu oni będą je kupowali za kilka lat. to będą prawdziwie multimedialne aparaty. pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-10-11 15:43
    nowsza tak ale czy tansza niewydaje mi sie
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-11 15:44
    Jak zwykle wyrwało się kilku "poważnych" użytkowników z hasłem "dresofon". Znam wielu naprawdę poważnych ludzi, którzy używają 3210 lub 3310 i są zadowoleni, bo potrzebują telefonu DO DZWONIENIA, z bajerów i tak nie korzystają, a nie chcą za telefon wydawać góry pieniędzy. Kto potrzebuje GPRS, Bluetooth i innych podobnych cudeniek? Nawet z WAPu mało kto korzysta tak naprawdę. A poza tym jestem przekonany na 100%, że gdyby identyczną konstrukcję wypuścił Ericcson, to byłyby same zachwyty nad nowatorstwem konstrukcji, i jak to bardzo Nokia zostaje w tyle. Zostawcie już te dziecinne przekomarzania i wojenki "Nokia:Ericcson"! Co z tego, że dresiarze lubią nokie, co to ma wspólnego z obiektywną oceną tych telefonów???
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-11 15:46
    cos nowego ale czy to sie sprawdzi?dlaczego wszystko w poziomie - nie mozna bylo tego wszystkiego w pionie zrobic - przyciski nad i pod wyswietlaczm a nie po obu stronach - to doslownie tak jak toster do ktorego tosty pakujesz z boku:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-11 15:48
    Jeszcze jedno: jak ktoś potrzebuje GPRS, Bluetooth i inne zaawansowane technologie, to niech kupuje Eryka T39 lub 520, lub cokolwiek innego, co mu odpowiada - to są odpowiednie aparaty dla takich ludzi. Ale na świecie są MILIONY użytkowników, którzy potrzebują telefonów do ROZMAWIANIA, SMS-owania, a nie potrzebują WAPów i innych takich. Dla takich ludzi są tanie i proste aparaty, jak nokie 3xxx. I jest to naturalne, i jest to oczywiste!!! Nowa nokia też raczej przeznaczona jest dla takich użytkowników i nie widzę powodu, by się z nich nabijać, czy wyzywać od "dresiarzy".
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-11 15:49
    A dlaczego w poziomie? Bo tak się wygodniej pisze na klawiaturze - przecież to proste...
    0
  • Users Avatars Mini
    paszka pisze: 2001-10-11 15:56
    Jest super. Podobno szacunkowa cena będzie 399 EURO
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-11 16:01
    magik:tyle ze trudniej zlapac cos co jest szersze niz dluzsze - nie uwazasz ?to nie jest piec ze klawiatura lezy sobie na biurku a ty klepiesz bez problemow i nawet nie pomyslisz zeby to w pionie zorganizowac - ale ta nokia to jest chyba w dalszym ciagu telefon i zasady ergonomii w tym przypadku chyba nie obowiazywaly gosci z nokii...a szkoda...
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-10-11 16:03
    a poza tym troche mi to przypomina motke accompli ale ona jest moze i dluzsza ale i wezsza wiec problemow z pisaniem nie ma - nokia za to jest cholernie szeroka (albo dluga - kwestia wzgledna)...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-11 16:07
    Magik: w zupelnosci Cie popieram i uwazam ze mam w 100 % racje. Nie wiem, dlaczego wciaz takie glupie komentarze dotyczace tej Nokii. Przeciez tak naprawde jeszcze nikt nie mial okazji sprawdzic tego telefonu, zobaczyc jak funkcjonuje, jak sie ja obsluguje, a to ze Nokia wprowadzila jakis nowy ksztalt telefonu swiadczy tylko o tym ze stara sie ulepszyc korzystanie z aparatu, a nie utrudniac zycie nowym uzytkownikom!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-11 16:09
    cieglo: uzywam 9210 i zapewniam Cie, ze ZNACZENIE wygodniej pisze sie na klawiaturze, gdy ta ma układ poziomy. Także trzymając aparat w rękach.
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-10-11 16:23
    Jak slusznie zauwazyl Dziadek - to jest Piornik!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-10-11 16:24
    No i dlaczego wciaz ten koszmarny wyswietlacz z epoki 5110 ????
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-11 16:32
    zajcol: bo to byl bardzo dobry wyswietlacz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-11 16:35
    zycho: moze masz racje - nadchodzi nowa era... to tak jak my pare lat temu z kompami.
    0
  • Users Avatars Mini
    zycho pisze: 2001-10-11 17:03
    tak to już jest. czasy telefonów - cegieł minęły bezpowrotnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nordek pisze: 2001-10-11 17:08
    calkiem niezly phonik... zeby jeszcze znac cene ...
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-11 17:17
    magik: racja, mając telefon w pozycji poziomej pisze się lepiej, bo można wygodniej używać dwojga rąk.... a swoją drogą, faktycznie, ciekawe co jest wewnatrz... enigmatyczny opis, ze cięzar powiązany jest z nowymi funkcjami nic dokładnie nie mówi
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 17:41
    nordek : 400 Euro bez dopłaty ze strony opów
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-11 17:44
    Czekalem na te zdjecia z niecierpliwosci i... musze przyznac ze jestem w szoku. Wyglada fajnie, funkcje ok ciekawe czy bedzie wygodna w obsludze?
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-11 17:49
    Przyjzalem sie jej dokladnie, i zastanawia czy nie mogli zostawic normalnego wizerunku telefonu? Nokia zrobila niezly skok. Teraz pozostaje nam czekac na wprowadzenie jej na nasz rynek i propozycje ceny promocyjnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-11 17:59
    design moze sie podobac lub nie. moim zdaniem jest to pierwszy aparat z wyswietlaczem po srodku i z klawiatura QWERTY w segmencie low-end. ciekaw jestem jak bedzie sie obslugiwalo pisanie smsow. to trzeba bedzie pisac palcem jednej reki na jeden czesci aparatu a palcem drugiej na drugiej czesci. nie wyobrazam sobie trzymania w jednej rece i klikania druga reka. a zreszta!!! czas pokaze. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Kita pisze: 2001-10-11 18:07
    To nie telefon tylko odtwarzacz Mp3 z mozliwoscią telefonowania. Dla mnie telefon jest do dzwonienia. Powinien byc w miare maly i lekki. Do grania mam komputer PC. Muzyki slucham albo w domu albo w samochodzie (PS. tez mp3). Jak chce poczatowac, to tez wlaczam komputer. Wiec po co mi ta nowa nokia? To zabawka dla dzieci. Wolalbym kupic osobno odtwarzacz mp3 i jakis \"prawdziwy\" telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-11 18:20
    Co to jest PIÓRNIK do pierwszoklasisty czy co?
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-11 18:29
    piasek: aleś ty mądry... Rozumiem, że już druga klasa? Przeczytałeś, że ktoś użył określenia piórnik i teraz małpujesz. Jak macie takie komentarze pisać, to lepiej już nic nie piszcie (no ale rozumiem, chodzi o punkty). Kita: wzruszający jesteś. Ponieważ TOBIE ta nokia jest niepotrzebna i TOBIE się nie podoba, to oznacza, że jest to zabwka dla dzieci. Trochę pokory.
    0
  • Users Avatars Mini
    Raf pisze: 2001-10-11 18:40
    piasek: nie to kawalek mydła z możliwością wysyłania SMS'ów i wbudowanym player'em do słuchania muzyki pod prysznicem.
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-11 18:48
    Magik: masz rację, własnie tego ne rozumiem. Jeśli coś komuś się nie podoba na pierwszy rzut oka, to od razu pisze takie bezmyslne komentarze. Uważam, że najpierw trzeba produkt poznac, a potem dopiero można się kompetentnie wypowiadać. A ocena tylko na podstawie wyglądu.. no cóż, nie każdy jest przecież elokwentny, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-10-11 18:49
    smieszny design, bardziej wyglada jak zabawka, a jak z cena?
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-11 18:53
    JokerDM: Ty też masz rację i zgadzam się z wszystkimi Twoimi komentarzami, jakie dziś przeczytałem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zycho pisze: 2001-10-11 18:54
    brak wydzielonego bloku numerycznego dyskwalifikuje ten model ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-11 18:57
    Sory za powtórke a punkty to mi wiszą bo i tak nierozumiem jak nożna nieć ich po kilka tysięcy
    0
  • Users Avatars Mini
    glaba pisze: 2001-10-11 19:12
    jest odlotowy
    0
  • Users Avatars Mini
    glaba pisze: 2001-10-11 19:14
    suuper
    0
  • Users Avatars Mini
    rado pisze: 2001-10-11 19:31
    design bardzo ciekawy, pelna klawiatura to bomba ale jej funkcjonalnosc bylaby wieksza gdyby nie byla przedzielona wyswietlaczem. Moze asymetryczny telefon bylby brzydszy (choc niekoniecznie) ale pisaloby sie duzo szybciej. Niestety Nokia jak juz cos fajnego wymysli to "dla rownowagi" cos musi sknocic... GDZIE IrDA ?!! to przeciez niedrogi a jak potrzebny dodatek!
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-11 19:32
    A co to? Nowa wersja konsoli do gier?!
    0
  • Users Avatars Mini
    rado pisze: 2001-10-11 19:40
    zapomnialem dodac, ze brak GPRS i Bluetooth w fonie za 400 euro to duuuuuze niedociagniecie! w 9210 tez tego nie ma, pewnie Nokia jeszcze nie opanowala tych technologii w wystarczajacym stopniu. DUZY MINUS
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-11 19:46
    nie podoba mi sie, kolejna zabwka dla dzeci ponizej 3 lat! Jak na nia patrze to juz widze ze sie rozlatuje..
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-11 19:54
    PatGSM: Następny dorosły... Rozumiem, że masz ponad 3 lata i ten telefon jest już nie dla ciebie. Gratuluję.
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-11 20:06
    rado: I dlatego chyba milczy na konferencji prasowej o planach na przyszlosc...
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-10-11 20:24
    Przywrocmy "normalnosc" wygrajmy przyszlosc....
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-10-11 20:29
    To jest urzadzenie dla dzieci specalnej troski.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-11 20:30
    Joistik
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-11 20:31
    yyyyyyy niesamowite, nie wiedziałem, ze ten portal gości tylu wspaniałych "fachowców" potrafiących ocenić zalety i wady tylko na podstawie zdjęcia.. moje gratulacje
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-11 20:35
    nowa 5510 przypomina mi konsolę do gier. Chyba do jej wyglądu musimy przywyknąć. Za jakis czas/ kilka miesięcy / będziemy na nia patrzeć jak na cos przez co sie telefonuje. Normalna rzecza jest, że jak ktos wyciagnie taki telefon w towarzystwie to będzie wzbudzał zainteresowanie postronnych osób. Przypomina mi sie jak na ulicach w 1994 roku pojawiły sie pierwsze fiaty brava i bravo. W Warszawie jak jechało takie auto ulica to nie było faceta, który sie za nim nie ogladał. A jak jest teraz? Normalne auto. Za jakis czas bedzie to normalny telefon. No właśnie czy to jest jeszcze telefon?
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-10-11 20:37
    do jokerDM: jezeli tak by nie bylo , to nie bylo by pod tym news'em mozliwsoci komentowania......
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-10-11 20:42
    proponuje za te 400euro kupic fajny malutki mp3 player .
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-11 20:59
    Franek:"To jest urzadzenie dla dzieci specalnej troski". Pomyliles chyba strony i posty. Jezeli nie wiesz co pisac, nie pisz nic tylko sie przygladaj i czytaj. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-10-11 21:03
    do gm: a co zabronisz mi tego? przypominam ci ze zyjemy w wolnym kraju
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2001-10-11 21:08
    jak mi do tego dorzucą okulary 3d, lub kolorowy wyświetlacz, chociaż taki, jak w 9210 i jest super...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-11 21:10
    Franek: nie zabraiam ci tego, bo nawet nie moge. chcialem tylko zwrocic uwage, ze post nie na temat a poza tym "niesmaczny". gm
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-11 21:24
    Magik: tu sie z toba zgadzam w 100%!!! Powoli zalamuja mnie te komentarze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Neon pisze: 2001-10-11 21:48
    No coz z wygladu nie zabardzo mi sie podoba, ale zobaczymy w praktyce jak toto bedzie dzialalo. Na rynku low-end moze zrobi kariere swoja odwrotnoscia :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    arenagsm pisze: 2001-10-11 21:49
    A jak komentarze nie maja zalamywac kiedy w 21 wieku telefon wazy 155 gram Do telefonu trzeba bedzie dokupic specjalne spodnie ze wzmacnianymi kieszeniami
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-10-11 22:25
    Dotąd byłem miłośnikiem telefonów tej firmy, a teraz sam nie wiem co mam myśleć...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-11 22:28
    Jakoś mnie nie powala ten telefonik - za duży, za ciężki i ogólnie jakiś taki...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-11 22:29
    Ale mają rację ci, którzy mówią, że na ostateczną ocenę trzeba poczekać
    0
  • Users Avatars Mini
    Nordek pisze: 2001-10-11 22:36
    graffi: wlasnie , bo kazdy nowy model nokiii uznawany jest za najlepszy , lecz dopiero pozniej ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kita pisze: 2001-10-11 22:49
    Magik: Moze troche przesadziłem, z tym \"To telefon dla dzieci\". Ale nie da sie ukryc, ze mozna odniesc chociaz czesciowo takie wrazenie i ze telefon skierowany jest dla raczej mlodszej czesci mlodziezy.
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2001-10-11 22:50
    Ten telefon jest bezsensowny, nie ma najmniejszego sensu jego wydawanie. Powód? Kolejny model, bez "podstawowych" rzeczy. Nie posiada klienta poczty elektronicznej i by wysyłać emaile trzeba się łączyć przez WAP bez GPRS-a czyli trzeba płacić za każdą minutę połączenia. Debilizm! To normalna 3310 w innej obudowie! Poza tym nie GPRS, podczas gdy takowy telefon ma już Motorola (bodajże model Talkabout 192) i sprzedaje go za grosze!!!!! Nie ma także funkci EMS. LUDZIE OBUDŹCIE SIĘ, SĄ LEPSZE I TAŃSZE TELEFONY, A ŻE WYGLĄD FAJNY? O to właśnie Nokii chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-11 23:13
    Gulash - EMS to w Nokii będzie chyba w innym świecie (no, chyba, że sam zaimplementujesz) :) Powód - To standard opracowany przez bodaj Ericsson, Alcatel, Siemens i chyba jeszcze Sony - widzisz tu gdzieś Nokię? Nie, to masz odpowiedź - przyznaliby się do porażki gdyby przyjęli standard konkurencji...
    0
  • Users Avatars Mini
    mi-mix pisze: 2001-10-11 23:25
    Nokia wzieła pomysł z Game boy advanca :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maaarcin pisze: 2001-10-11 23:57
    Mniej się ten telefonik bardzo podoba!!! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pasciuch pisze: 2001-10-12 00:02
    fajna nowa galeria z Nokia 5510 jest na infogsm.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-12 00:21
    graff przejęcie pomysłu konkuręcji to nie porażka choć daje to lekcje nokij .nie można mówić że nigdy żadna firma nie przejmie standardów inej firmy a coś mi się wydaje że nokia nie będzie miała innego wyjścia bo zacznie tracić klijętele , nie ma ems bo chyba jeszcze się nie dogaali ile muszą zapłacić za tą technologie , a o porażce nie ma co mówić w końcu mają wprowadzić grps a to chyba też ni ich pomysł .
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-10-12 00:25
    fajnie wyglada ! ciekawe jaka duza jest !!! niezly pomysl !
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-12 01:07
    Gulash: poczytałeś sobie telefon.pl, gdzie niejaki bardzo mądry Edward K. wypisuje takie mądrości. Dokładnie małpujesz to, co ów "fachowiec" tam powypisywał. Pytam: ilu procentom użytkowników komórek naprawdę potrzebny jest gprs, bluetooth, wap, email itd. No ilu??? Odpowiedzią na to pytanie jest liczba użytkowanych egzemplarzy wszystkich telefonów (różnych firm), które tych wszystkich cudów nie mają. Biorąc pod uwagę samą nokię, weźmy modele 3210 i 3310... Wnioski, panie rodak, wyciągnij pan sobie sam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-12 01:12
    A jak mi ktoś wciska kit, że brak GPRS dyskwalifikuje telefon wprowadzany obecnie na rynek, to mam dla autora takiej myśli dobrą radę: walnij sobie czachą w kant szafy - ulży ci. Taki pogląd to bzdura całkowita. GPRS to technologia do określonych zastosowań, i na pewno nie jest potrzebny większości użytkowników. A dlaczego mam płacić za coś, czego nie używam i czego nie potrzebuję??? Prawda jest taka, że każdy powinien sobie zrobić bilans potrzeb i wymagań, i do niego dobierać odpowiedni model telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kita pisze: 2001-10-12 01:52
    Zgadzam sie z Magikiem z tym GPRSem. Da sie bez niego przezyc... Wkoncu ilu z nas korzysta duzo z wapu...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-12 02:00
    Jansmen - przecież pisałem już, że w końcu Nokię rynek zmusi, jednak to jest firma, która raczej z własnej woli nie wprowadza rozwiązań konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    KorniK^_^ pisze: 2001-10-12 02:16
    ale spoko telefonik z tej NOKII ! NOKIA od zawsze byla i jest najlepsza !
    0
  • Users Avatars Mini
    kubel pisze: 2001-10-12 03:12
    nie czytalem w szystkich komentarzy, ale mi sie telefonik podoba. jest ... inny
    0
  • Users Avatars Mini
    amiri pisze: 2001-10-12 03:24
    Magik: ale żeby było śmieszniej, to telefony Nokii bez GPRS są droższe niż aparaty konkurencji z GPRS...
    0
  • Users Avatars Mini
    bhb pisze: 2001-10-12 06:43
    mnie się podoba co nie znaczy że bym go od razu kupił za 400 euro ale przy wymianie za 100 (przy przedłuzeniu umowy) chętnie bym go wziął dla córki do wysyłania SMS z Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    amapi3d pisze: 2001-10-12 12:53
    Ludzie ale wy pieprzycie, po co ta krytyka? Jak sie wam spodoba to go kupicie jak nie to go nie kupicie. I temat skonczony :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-10-12 13:15
    cena 400 EURO to cena przy premierze, potem ceny zapewne zejdą w dół do wcześniej założonego przez producentów pułapu....a Wy tutaj zaraz takie spekulacje
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-10-12 14:00
    Proste - jezeli mam placic np 35 gr za minute WAPu bez GPRSu, to robie to niechetnie. Jesli mam GPRS to za WAP place smiesznie male pieniadze i uzywam go duzo czesciej. Twoj argument, ze mala popularnosc GPRSu wynika z tego, ze malo kto go potrzebuje tez mnie nie przekonuje. IMHO uzytkownikow telefonow z GPRSem jest malo, bo malo jest tych telefonow (na dosatek sa bardzo drogie jak na kieszen "kowalskiego"). ^various^ napisal ze ten wyswietlacz byl bardzo dobry. Masz racje BYL bo obecnie konkurencja oferuje duzo lepsze. I jeszcze to - materialy, z ktorych zrobiona jest obudowa sa chyba zywcem wziete z 3310. Z drugiej strony - grupie docelowej tego telefonu GPRS na pewno nie jest potrzebny - im zalezy na grach grafikach itd. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-10-12 14:01
    pozwyzszy post odnosi sie do Magika :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-12 14:12
    Z telefonami jak z dziweczynami, jedni wola wyglad inni dusze :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-12 14:13
    zajcol: a uzywales W@P z GPRSem w praktyce? W jakiej sieci? Chcaielm sie wymienic doswiadczeniami jesli tak, bo ja sie troche zdziwilem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Magik pisze: 2001-10-12 14:54
    zajcol: rozumiem, że chciałeś ze mną polemizować, ale ostatnim zdaniem potwierdziłeś słuszność mojej opinii. Jak ktoś potrzebuje GPRS, to po prostu wybiera inny telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2001-10-12 15:08
    Wyglada jak futeral na okulary....
    0
  • Users Avatars Mini
    heniolo pisze: 2001-10-14 20:02
    A ja wam powiem jedno... moze ten telefon nie wart jest uwagi i godzien pozalowania... ale sprobojcie przeczytac wszystkie posty na jego temat za jednym zamachem (na tym tym board'zie) - sporo tego? I o to wlasnie Nokii chodzi... hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-10-15 11:46
    po prostu KIBEL ... już gorszej nie mogli zrobić...
    0
  • Users Avatars Mini
    szpilka pisze: 2001-10-16 04:20
    misie kochane - tylko jeden szczegół - klawiatura ma podświetlenie TYLKO cyferek, na literki prądu brakło.
    0
  • Users Avatars Mini
    sgober pisze: 2001-10-17 09:07
    smieszny ten telefon a zarazem interesujacy. ale te podswietlanie to rzeczywiscie duzy mankament. juz go nie chce... bo i nigdy nie chcialem, ale teraz tym bardziej. haha
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2001-10-18 03:28
    zajcol: masz racje ze koszty za W@P z GPRSem do korzystania z W@Pu na czas sa w Polsca smiesznie niskie. Nie mniej jednak uwazam, ze operatorzy pozostawili sobie tylna bramke co do oplat i o tym nie mowia glosno, tylko dowiadujesz sie wraz z pirwszym rachunkiem :(((((. Sa one suzo wyzsze niz to co czytamy w cenniku przynajmniej W@P via GPRS w PLUSie.
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-10-19 00:57
    oooooooooo
    0
  • Users Avatars Mini
    Basior pisze: 2001-10-19 14:52
    Jak bedzie w promocji kosztowal do 500 zł brutto to go biore na bank! :DDDDD
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-10-24 15:24
    Fish235: nie wiem nie uzywalem w praktyce, chocaiaz teraz czekam na Motorole 192 na rynku wtornym (ma WAP over GPRS) i poprobuje. Jeszcze jedna uwaga co do numeracji 5110 byla modelem epokowym (w swoim czasie wyznaczyla standardy dla low endu), a 5510 przypomina bardziej eksperyment wzorniczy. IMHO lepszym pomyslem byl jednak chat-board Ericssona. Z drugiej strony im dluzej patrze na ten telefon, tym wiekszego nabieram przekonania, ze odniesie on sukces rynkowy, sprzedajac sie doskonale wsrod nastolatkow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-10-26 12:30
    Wyglada calkiem calkiem, zobaczymy jak bedzie w praktyce! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    micc pisze: 2001-10-30 21:33
    Mnie jego wyglad nie za bardzo przekonuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    F pisze: 2001-11-01 01:37
    jak dla mnie zbyt kosmiczny, wolę mniejsze i lżejsze telefony
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-11-02 12:49
    Ludzie !!!! Duza czesc z Was pisze, ze ten telefon trafi w gusta nastolatkow i mlodziezy. Ale czy ktos z was zastanowil sie nad tym, ze telefon ten ma .... hm , kosmiczne wymiary: Wysokość 134 mm, Szerokość 58 mm, Grubość 28 mm i gdzie zmiesci sie w zapakowanych kieszeniach mlodych ludzi, lub przeciazonych plecakach szkolnych ???? Poza tym ten wyglad .... - po prostu brzydki, malo komu sie podoba. I jeszce jedno : jesli wyciagam juz ten telefon z kieszeni ( jesli sie tam w ogole zmiesci ) to najpierw musze go obrocic poziomo, zeby zobaczec kto dzwoni, a nastepnie znow powrocic do pozycji wyjsciowej by moc rozmawiac. I gdzie ty logika ???? Jakiemu nastoaltkowi to sie spodoba ??? Pozdrowienia KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    jola.trochimczyk pisze: 2001-11-02 16:12
    Wygląda dziwnie, ale brzmi świetnie. Takie jest hasło reklamowe tego telefonu i chyba tłumaczy wszystko..Oczywiście, że chodzi o to by wzbudzać kontrowsersje wyglądem. Dosyć nudy w kształcie telefonów komórkowych.Może warto mieć coś co nas wyróżni i nie musi to byc od razu np.N9210.N5510 to telefon, gdzie można posłuchać radia, wgrać muzykę z CD lub bezpośrednio z radia, grać jednocześnie w jedną z 5 gier, hasać po WAPie, pisać szybko długie SMSy... Czy nie o to chodzi młodzieży? Po co nosić oddzielnie walkmena i telefon, kiedy można mieć wszystko w jednym ( muzyka automatycznie sie wycisza, kiedy przychodzi połączenie).Cenowo jest to z pewnością tanśze niż Siemens SL45.Więc nie ma co sie bać o zdrowie nastolatków dźwigających plecaki, ani o kieszenie ich rodziców..
    0
  • Users Avatars Mini
    konlin pisze: 2001-11-05 21:45
    Mi ta sluchawka bardziej przypomina jakiegos pada do Playstation niz telefon. I raczej bym sie na niego nie skusil. Ale ja straszny konserwatysta jestem, niedawno zamienilem wiekowa motke d520 na N6110 bo mi sie strasznie spodobala. A w motoroli menu nie jest wcale takie straszne jak niektorzy wychowani na animacjach Nokii chcieliby nam wmowic.
    0
  • Users Avatars Mini
    jola.trochimczyk pisze: 2001-11-20 01:17
    Co rozumiesz przez pojecie "mała pamięć" ? 64 MB to jest już mało jak na telefon komórkowy? W formacie AAC to 120 minut nagrania ( 2 CD ). Najlepiej wiedzieć coś o danym produkcie więcej zanim zacznie sie go oceniać ( oczerniać jeśli wolisz)..
    0
  • Users Avatars Mini
    oliveira pisze: 2001-11-21 15:22
    Gadanie, toż to stary, dobry przenośny teleporter...
    0
  • Users Avatars Mini
    xemi pisze: 2001-11-26 14:17
    A mi sie ten telefon nie podoba co to ma byc??
    0
  • Users Avatars Mini
    sabbath pisze: 2001-12-04 02:41
    Magik dobrze gada. Wroze temu fonowi duza popularnosc wsrod mlodszych odbiorcow. Oryginalny projekt + radio i mp3. Zastapi noszenie walkmana. Ciekaw jestem tylko jak bedzie z wytrzymaloscia baterii bo z pewnoscia bedzie intensywniej uzytkowany od przecienej komorki.
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2001-12-04 12:23
    wyświetlacz przestarzały, ale możliwości super. Ciężko opiniować bo brak skali porównawczej, nikt nigdy czegoś takiego nie robił. Jak będzie w POPie ze 199,- łykam dwie sztuki.
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2001-12-06 17:25
    no git
    0
  • Users Avatars Mini
    smartstuff pisze: 2001-12-18 03:45
    telefon zajebioza , normalnie wizualnie podoba mi sie strasznie, ale jak będzie się sprawdzal w praniu na dluzsza mete zobaczymy , juz chodza plotki ze cos do konca z z ta nokia jest nie tak , ale robi wrazenie
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony Roger pisze: 2001-12-26 16:31
    Ciekawa propozycja. Kaskaderka dlaczego dresofon? Dlatego ze nie przypomina standardowego telefonu? Tendencja bedzie taka, ze bedzie powstawalo wiele dziwnych urzadzen do lacznosci bezprzewodowej, blizszych komputerowi niz telefonom, dostosowanych scisle do potrzeb pewnych grup spolecznych. Telefony specjalizowane... Cos w tym stylu. Biznesmen z Communicatorem, paniusia z pudelkiem z zapalniczka, laska z wielkiego swiata z 8310 a student z 5510. I bardzo dobrze, ze tak sie dzieje. Kazdy bedzie mogl znalezc aparat dla siebie z funkcjami, ktorych naprawde bedzie potrzebowal. Czy ktos komus kaze kupowac 5510? Nie znasz produktu a krytykujesz. Kim Ty jestes? Testerem telefonow? Czy cos?
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony Roger pisze: 2001-12-26 16:34
    Czesc ludzi twierdzi ze jest brzydki. Ale moim zdaniem nie mozna juz na to patrzec jak na telefon. Jak komus brak antenki i standardowego wygladu to polecam 5110. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony Roger pisze: 2001-12-26 16:37
    Nie mialem go w lapach, ale jesli faktycznie podswietlane sa tylko klawisze numeryczne, to kicha.
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2001-12-29 18:45
    szkoda ze tylko w tych dwoch kolorach moze cos jeszcze zmienia
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-02 12:21
    Mnie sie nawet podoba, ale kolezka z pracy stwierdzil, ze takiego dziwolonga to jeszcze nie widzial!
    0
  • Users Avatars Mini
    r19 pisze: 2002-01-02 17:54
    Manufaktura.
    0
  • Users Avatars Mini
    Aikon pisze: 2002-01-05 20:09
    innowaca wszystkich kole. eryki, siemensy dostały po dupie bo Nokia pierwsza takie cos wypuscila i to w low-endzie, dostepne dla wszystkich.... dla mnie bomba, bo zmaiast kupować mp3 playera, radyjko i zkladana klawiatore mam wszystko pod reka. i mozna nagrywac z kazdego zrodla.... Nokia zagiela wszystkich... a GPRS? heh.. jak chcesz to sobie kup z GPRS.. to tyle z mojej strony...
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-07 02:13
    Fajna to nokia chociaz te ksztalty i to ze trzeba jej tak dziwnie uzywac przy pisaniu smsow jakos mnie nie przekonuje
    0
  • Users Avatars Mini
    mafes pisze: 2002-01-08 02:21
    Ponoc bardzo dobry telefon. tylko czekac na promocje he :-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-09 00:06
    Fajny telefon... ładnie wygląda, ale przypomina barsziej mały komputerek niż telefon...
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-01-09 20:49
    dla mnie jak gameboy advanced
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2002-01-13 21:50
    ami sie wcale nie podoba, oparty jest na 3330,podobno ma to obizyc koszty produkcji ale ja i tak w to nie wierze:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-15 23:40
    Jednym slowem-badziewie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldus pisze: 2002-01-18 00:48
    Slusznie Kojo Fon jest ble :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    mario23 pisze: 2002-01-18 10:40
    Moim zdaniem ten telefon wyglaga jak jakis Game Boy a nie komórka,jak bedę go miał w rękach to pewnie sie do niego przekonam.
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-18 20:30
    Mi sie ona nie podoba tylko fajnie ze ma to radyjko. ale i tak bym wybral siemensa sl45
    0
  • Users Avatars Mini
    jackaz1 pisze: 2002-01-19 01:12
    Proste SL lepszy i jeszcze za mniejsza cene i te MP3!
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-19 21:51
    hehe dresofon
    0
  • Users Avatars Mini
    mass pisze: 2002-01-19 21:52
    ale wyglada jak by byla plastikowa zabawka
    0
  • Users Avatars Mini
    boni007 pisze: 2002-01-22 18:27
    Nokia 5510 - dozwolone do lat 18
    0
  • Users Avatars Mini
    wieza pisze: 2002-01-24 20:30
    czemu mówisz że jest dozwol ona od 18 ??
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-01-26 16:17
    to tak jakby majtki założyć na głowe
    0
  • Users Avatars Mini
    snajper pisze: 2002-01-27 17:29
    nowoczesnie wyglada, ma duzo funkcji... ale moim zdaniem cos jest przekombinowane
    0
  • Users Avatars Mini
    zolv pisze: 2002-05-23 00:04
    znam kumpla co reklamowal jom w jednym z hipermarketuw...w recee mial plastikowom zabawke :-) chyba sie bali, ze zarombie ;-) a tak powaznie to przez dotychczasowy okres uzytkowania jakiegokolwiek telefonu jeszcze nigdy nie potrzebowalem pelnej klawiatury, wiec jak dla mnie lekka przesada. traktuje 5510 jako "nowinke" pomyslowa anizeli funkcjonalny aparacik
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-12-13 09:51
    Na początku jego cena w komisie wynosiła ok. `1100zł, nie wiem kto dał by za niego aż tyle, z drugiej strony to była zupełna nowość!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: