Regulamin promocji „IPLUS BOOSTER”
1. Promocja „iPlus booster” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 3.
2. W ramach Promocji oferowana jest usługa odbioru danych dla usługi iPlus za pośrednictwem łącza satelitarnego („Usługa”) oraz zestaw urządzeń umożliwiających korzystanie z Usługi, tj.: antena satelitarna, konwerter – 2 szt., modem DVB, stojak antenowy uniwersalny 38x350, kabel satelitarny 20 mb, złącza F- 6 szt., kołki rozporowe - 4 szt., waterstop - 2 szt., uchwyt LNB, przełącznik Diseq ½, obudowa wodoszczelna („Urządzenia”).
3. Promocja jest dostępna dla wszystkich Abonentów w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, korzystających w ramach umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z Polkomtel S.A. z promocyjnych planów cenowych iPlus lub iPlus Biznes, którzy w trakcie trwania Promocji zamówią Usługę („Abonenci”).
4. Przed skorzystaniem z Usługi każdy Abonent powinien zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Reklamacje będące następstwem niezastosowania poniższego Regulaminu nie będą uwzględniane przez Polkomtel S.A.
5. Promocja trwa od dnia 3 kwietnia 2006 r. do dnia 31 grudnia 2006 r.
6. Aby skorzystać z Usługi, należy korzystać w ramach umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z Polkomtel S.A. z jednego z promocyjnych planów cenowych iPlus lub iPlus Biznes oraz aktywować Usługę. Aktywacja Usługi umożliwia wykorzystanie łącza satelitarnego dla dostępu do Internetu. Dane pobierane są przez łącze satelitarne z prędkością uzależnioną od wariantu Usługi, a wysyłane przez terminal GSM/UMTS (np. karta PCMCIA) przez pakietową sieć transmisji danych w sieci Plus (połączenie z APN „internet” lub www.plusgsm.pl).
7. Polecenie aktywacji Usługi, Abonent może złożyć w punkcie sprzedaży Polkomtel S.A. poprzez pisemne wypełnienie wniosku. Do uruchomienia Usługi niezbędny jest montaż Urządzeń w miejscu świadczenia Usługi. Na wniosku o aktywację Usługi Abonent podaje miejsce instalacji Urządzeń. Na zlecenie Abonenta instalacji dokonuje zewnętrzna firma specjalistyczna („Instalator”), której przedstawiciel zobowiązany jest do kontaktu z Abonentem w terminie 10 dni roboczych od momentu złożenia wniosku, celem uzgodnienia miejsca i terminu montażu Urządzeń. Płatność z tytułu zakupu Urządzeń wynosi 569 zł netto (694,18 zł brutto ), płatność za instalację Urządzeń wynosi 299 zł netto (364,78 zł brutto ). Wskazane wyżej opłaty są pobierane przez Instalatora. Klient nie ma obowiązku zamawiać usługi instalacji Urządzeń, jednakże każde zgłoszenie problemu z instalacją skutkujące przyjazdem Instalatora celem naprawy, jest rozumiane jako zamówienie instalacji Urządzeń, i powoduje naliczenie opłaty w wysokości 299 zł netto (364,78 zł brutto ). Sprzedawcą Urządzeń jest Instalator. Urządzenia (antena satelitarna, konwertery, modem DVB ) są objęte gwarancją producenta.
8. Polkomtel S.A. jest upoważniony do przekazania Instalatorowi danych osobowych Abonenta, takich jak: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego, adres zamieszkania, adres instalacji Urządzeń, w celu wykonania usług dostawy i instalacji Urządzeń. Polkomtel S.A.
9. Polkomtel S.A. nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za działania lub zaniechania Instalatora.
10. Instalator jest zobowiązany do zainstalowania Urządzeń w miejscu wskazanym przez Abonenta oraz dostarczenia aplikacji do obsługi Usługi na płycie CD („Aplikacja”). Instalator nie instaluje Aplikacji na komputerze Klienta, ani nie asystuje przy instalacji Aplikacji na komputerze Klienta. Instalator jest zobowiązany do sprawdzenia sygnału satelitarnego w obecności Klienta na sprzęcie Instalatora, pokazując działanie Aplikacji oraz możliwości pobierania danych przez sygnał satelitarny. Instalator jest zobowiązany do przekazania Protokołu Odbioru Instalacji, dokumentu potwierdzającego zakończenie procesu instalacji Urządzeń. Końcowym etapem uruchomienia Usługi, jest zgłoszenie przez Abonenta do Polkomtel S.A. pod numer Infolinii Pomocy Technicznej 601 101 101, żądania włączenia sygnału satelitarnego. Abonent otrzyma telefonicznie hasło i login umożliwiające korzystanie z Usługi („Aktywacja Usługi”)
11. Wysokość opłaty za Usługę w czasie trwania Promocji uzależniona jest od szybkości transferu danych przez łącze satelitarne określonej wariantem Usługi, zgodnie z poniższą tabelą.
Wariant Usługi (W nazwie wariantu usługi podano maksymalną prędkość pobierania danych przez łącze satelitarne w kb/s.) | Miesięczna opłata za usługę |
iPlus booster 256 | 39 zł netto (47,58 zł z VAT) |
iPlus booster 512 | 77 zł netto (93,94 zł z VAT) |
iPlus booster 1024 | 139 zł netto (169,58 zł z VAT) |
iPlus booster 2048 | 199 zł netto (242,78 zł z VAT) |
Miesięczna opłata za Usługę jest doliczana do rachunku za usługi telekomunikacyjne.
12. Przez 12 miesięcy od momentu aktywacji Usługi, Abonent nie może zmienić wariantu usługi na niższy (tańszy) niż wariant aktualnie wykorzystywany. Abonent może zmienić wariant Usługi na wyższy.
13. W przypadku dezaktywacji Usługi przed upływem 12 miesięcy od momentu jej aktywacji, Abonent poniesie opłatę w wysokości miesięcznej opłaty za Usługę w wykorzystywanym wariancie. Po okresie 12 miesięcy od aktywacji Usługi, Abonent może ją dezaktywować bez żadnych dodatkowych opłat.
14. Polecenie dezaktywacji Usługi Abonent może złożyć telefonicznie pod numerem Infolinii Pomocy Technicznej 601 101 101. Opłata za połączenie pod numer Infolinii Pomocy Technicznej 601 101 101 jest zgodna z cennikiem operatora z usług, którego Abonent korzysta, bezpłatna w sieci Polkomtel S.A. Dezaktywacja Usługi zostanie dokonana z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego.
15. Aktywacja Usługi oznacza akceptację warunków określonych w niniejszym Regulaminie Promocji. Abonent instalując Aplikację zobowiązany jest zaakceptować warunki korzystania z Aplikacji wyświetlone podczas instalacji Aplikacji.
16. Pomoc techniczna związana z korzystaniem z Usługi będzie świadczona dla Abonentów za pośrednictwem Infolinii Pomocy Technicznej 601 101 101 czynnej 7 dni w tygodniu w godzinach 8:00-22:00. Infolinia Pomocy Technicznej nie prowadzi sprzedaży Usługi ani nie udziela informacji handlowych. Pomoc techniczna związana z korzystaniem lub serwisem Urządzeń będzie świadczona przez Instalatora.
17. Polkomtel S.A. zastrzega, iż działanie Usługi jest uzależnione od warunków atmosferycznych. Zakłócenia sygnału satelitarnego mogą nastąpić gdy występują między innymi: gęste kłębiaste chmury, połączone z opadami deszczu; opady deszczu tzw. oberwanie chmury; silne opady mokrego śniegu, powodujące przyleganie śniegu do anteny i promiennika konwertera; oblodzenie anteny przy opadach marznącego deszczu i deszczu ze śniegiem; burze; obfite opady; wyładowania atmosferyczne; niezwykle silne wiatry; bardzo gęsta pokrywa chmur.
18. Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie sygnały satelitarnego bez względu na przyczynę zaistnienia tych przerw, w tym również z przyczyn leżących po stronie osób trzecich.
19. Usługa może być wykorzystywana tylko zgodnie z obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawem, z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz z dobrymi obyczajami przyjętymi dla korzystania z sieci telefonicznej oraz sieci Internet.
20. Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z opóźnień, jakości, zakresu i nieścisłości danych przesyłanych za pośrednictwem Usługi w zakresie szerszym niż to wynika z Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
21. Z zastrzeżeniem pkt. 18, Polkomtel S.A. zastrzega, że korzystanie z Usługi odbywa się wyłącznie na ryzyko Abonenta oraz nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki korzystania przez Abonenta z Usługi.
22. Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za treść i zawartość przesyłanych danych/informacji przez Abonentów w ramach Usługi.
23. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn. Informacje o zmianie Regulaminu Promocji podawane będą do wiadomości na stronie internetowej dostępnej pod adresem: www.iplus.pl.
24. Polkomtel S.A. zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu Promocji, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji.
25. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Promocji zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. W przypadku sprzeczności treści niniejszego Regulaminu z treścią Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów pierwszeństwo w interpretacji będą miały przepisy Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych.
26. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie dla Abonentów z dniem aktywacji usługi i zostanie opublikowany na stronie internetowej dostępnej pod adresem www.iplus.pl oraz będzie drukowany na życzenie Abonenta w autoryzowanych punktach sprzedaży, salonach i sklepach sieci Plus GSM.