CANAL+ ruszył z kampanią reklamową promującą nową usługę CANAL+ telewizja przez internet. Bohaterem spotów promocyjnych został dziennikarz i stand-uper Michał Kempa.
CANAL+ telewizja przez internet to nowa usługa, która w jednym miejscu łączy kanały na żywo z VOD i nie wymaga podpisywania długoterminowej umowy. W nowym CANAL+ znalazły się treści z wybranych kanałów na żywo, filmy, seriale, sport, programy informacyjne, dokumenty oraz programy na życzenie od CANAL+ i zewnętrznych dostawców. Szczegóły oferty są tutaj
Za koncept kreatywny kampanii oraz nadzór nad produkcją spotów telewizyjnych odpowiadała agencja HAVAS Warsaw. Dział marketingu CANAL+ przygotował scenariusze spotów oraz dopasował kreacje reklamowe do różnych formatów. Koncept komunikacji digital przygotowała agencja Change Serviceplan. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Dynamo. Media do kampanii zaplanowała agencja HAVAS Media.
Od końca maja spoty promocyjne oraz inne kreacje reklamowe są widoczne w mediach digital oraz social mediach. Od połowy czerwca kampania ruszy w telewizji.