Wystąpienie Jarosława Pachowskiego, prezesa zarządu Polkomtel SA na konferencji prasowej poświęconej wprowadzeniu nowej oferty taryfowej "Plus":
Jestem pewien, że wszyscy tu obecni są doskonale zorientowani w poczynaniach aktywnych na polskim rynku operatorów telefonii komórkowej, w tym także oczywiście Plus GSM. Zapewne więc doskonale Państwo pamiętają, że nie tak dawno, jesienią ubiegłego roku, wprowadzaliśmy na rynek ofertę taryf pod nazwą LIDER, skierowaną do rynku biznesowego, stawiającego określone, wysokie wymagania operatorowi sieci komórkowej. Jestem przekonany, że LIDER wychodzi tym oczekiwaniom naprzeciw.
Dziś z wielką przyjemnością chciałbym zaanonsować pojawienie się naszego najmłodszego dziecka - taryf dla równie ważnego i równie wymagającego rynku, ale zarazem rynku całkowicie odmiennego - rynku klienta indywidualnego.
Wyniki przeprowadzonych badań marketingowych jednoznacznie wskazały nam kierunek prac nad nowymi taryfami. Przede wszystkim wskazywały na fakt, iż, aby w maksymalnym stopniu mogły spełniać oczekiwania klientów, powinny one zawierać najprostsze rozwiązania, umożliwiające jednak dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb. Oczekiwania klientów to także dodatkowe możliwości obniżania wysokości rachunków, atrakcyjne sposoby naliczania opłat. Konstruując taryfy "Plus" wszystko to wzięliśmy pod uwagę i jesteśmy pewni, że prezentujemy Państwu produkt wysokiej jakości, dopracowany, spełniający oczekiwania tego segmentu rynku.
Jesteśmy firmą nowoczesną, dynamicznie się rozwijającą. Zdecydowanie stawiamy na jakość naszych produktów i usług, nie interesuje nas wyłącznie liczba abonamentów, statystyczny sukces. Informowaliśmy już o zamiarze redukcji naszej bazy klienckiej o ok. 300 tysięcy martwych użytkowników Simplusa. Plan ten już zrealizowaliśmy i uważamy, że krok ten podniesie efektywność naszego działania i zapewni odpowiednią przejrzystość otoczeniu biznesowemu. Pozwoli nam też wzbogacić ofertę dla aktywnych klientów, przykładem ostatnia promocja - SMSy za 5 groszy
Wybieramy i wdrażamy najnowsze technologie w dziedzinie telekomunikacji i transmisji danych. Wszystko to z myślą o rosnących wymaganiach naszych klientów, pod kątem zwiększenia użyteczności i funkcjonalności naszych produktów i usług służących de facto poprawieniu jakości życia. Znakomitym przykładem może tu być unikalna na polskim rynku Strefa Plus - takich stref powstało już 50 tysięcy!, głosowe e-maile.czy też liczne usługi dla biznesu, np. telemetryczne.
Chcemy być liderem na rynku usług telekomunikacyjnych, firmą świadcząca usługi na najwyższym światowym poziomie. Chcemy dostarczać naszym klientom twórcze rozwiązania, wykorzystujące najnowsze zdobycze technologiczne, ale zarazem najbardziej dla nich przyjazne. Konsekwentnej realizacji tego celu podporządkowana jest nasza strategia, która służy również podnoszeniu wartości firmy, czego oczekują od nas nasi akcjonariusze. Chciałem Państwa jednocześnie zapewnić, że pojawiające się czasami w mediach spekulacje dotyczące ewentualnych zmian w strukturze akcjonariatu Polkomtel SA nie mają żadnego wpływu na naszą strategię rynkową, ani tym bardziej na kształt naszej oferty.