Comarch dostarczył KPN system BSS

Newsy
Żródło: COMARCH
Opinie: 1

Comarch dostarczył do KPN kompletny zestaw komponentów BSS, obniżających koszty operacyjne, poprawiające satysfakcję klienta oraz usprawniające wypuszczanie na rynek nowych usług.

KPN udostępnia rozwiązanie związane z zarządzaniem usługami mobilnymi i rozpoczął dostarczanie elementów związanych z komunikacją mobilną do firm działających na terenie niemal całej Europy. W rezultacie końcowi klienci skorzystali poprzez osiągnięcie znaczącej redukcji całkowitych kosztów komunikacji mobilnej w firmie. Zamiast opcji posiadania wielu dostawców w poszczególnych krajach, KPN dostarcza jedną umowę na ujednoliconą usługę w każdym państwie. W skład pakietu wchodzą również zaawansowane funkcjonalności związane z samoobsługą oraz raportami dotyczącymi poniesionych kosztów na rozmowy telefoniczne.

- Współpracę z Comarch rozpoczęliśmy ze względu na przewagę konkurencyjną oferowanego przez polską spółkę rozwiązania. Komponenty poprzedniego systemu BSS, jaki posiadał KPN wymagały bardzo dużej ilości pracy ręcznej wykonywanej przez jego użytkowników, a czas niezbędny do wprowadzenia udoskonaleń był zbyt duży. Koszty utrzymania ciągle wzrastały. Dlatego też docelowo zdecydowaliśmy się zakupić nowe, zintegrowane rozwiązanie i oferta Comarch doskonale spełniła nasze wymagania. Ponadto Comarch udowodnił swoją elastyczność oraz chęć współpracy przy wdrażania wymagań - mówi Cees Versteeg, dyrektor operacyjny oraz IT, KPN Managed Mobile Solutions.

Przewagą konkurencyjną rozwiązania, decydującą o dokonanym przez KPN wyborze, był optymalny stosunek jakości do jego ceny. Biorąc pod uwagę ofertę innych dostawców z finalnej listy podczas przetargu, dostarczone przez Comarch moduły były doskonale zintegrowane i najbardziej elastyczne. Funkcjonalności związane z samoobsługą oraz zarządzaniem dostępnym portfolio również zostały bardzo pozytywnie ocenione. Kolejne ważne czynniki, które wpłynęły na decyzję KPN, to bliskość oddziałów Comarch (w Belgii oraz w Polsce), a także możliwość outsourcingu elementów związanych z utrzymaniem i zarządzaniem aplikacjami do Comarch Data Center.

- Dzięki rozwiązaniu Comarch, KPN obniży koszty operacyjne w perspektywie długoterminowej, a także podniesie satysfakcję klienta dzięki funkcjonalnościom związanym z zapobieganiem błędom oraz samoobsługą. Dodatkowo, rozwiązanie ma prowadzić do zmniejszenia czasu potrzebnego do wypuszczenia na rynek nowych elementów portfolio i znaczącej poprawy wydajności – tłumaczy Paweł Lamik, CRM & Self Care product manager, Comarch SA.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Connick pisze: 2010-09-15 16:13
    Super, że polska firma robi coś takiego poważnemu operatorowi. Pogratulować! Aż miło być Polakiem... To się nazywa patriotyzm, a nie jakieś tam przywiązywanie się do krzyża
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: