Telefonia Dialog wprowadziła do oferty dla biznesu usługę hostingu świadczoną w oparciu o infrastrukturę i technologię dostarczaną przez Ogicom.
W ramach nowouruchomionych usług hostingowych Telefonia Dialog zapewni obsługę przed- i posprzedażową, natomiast Ogicom będzie odpowiedzialny za zaplecze technologiczne hostingu, w tym platformę programową. - Ogicom okazał się najlepiej przygotowany technologicznie do rozpoczęcia współpracy. Jakość jest niezwykle istotnym kryterium w usługach dla biznesu, postawiliśmy zatem na doświadczonego, profesjonalnego partnera - powiedział Sebastian Powroźnik, zastępca dyrektora ds. zarządzania produktami Telefonii Dialog.
- W przyszłości klienci Telefonii Dialog będą mogli zyskać dostęp do pozostałych usług oferowanych przez naszą firmę - mówi Artur Pajkert, dyrektor marketingu Ogicom. Skuteczny rozwój biznesu w sieci gwarantowany jest tutaj dzięki pełnemu pakietowi rozwiązań internetowych, od tworzenia stron i sklepów internetowych, przez pozycjonowanie, domeny i hosting, po E-Backup czy E-Fax.
Ogicom to jedna z największych firm hostingowych w Polsce, zdobywca tytułu Jakość Roku 2009. Na swoim koncie ma ok. 20 przejęć, w tym współpracę z Netią, która wybrała Ogicom do obsługi 15 tys. klientów po rezygnacji ze świadczenia usług hostingowych.